Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کارت شرکت در آزمون دکتری (Ph.D) سال ۱۳۹۹ از روز سه شنبه ۶ اسفند منتشر می‌شود. آزمون جمعه ۹ اسفند برگزار خواهد شد. تاریخ انتشار: 16:13 - 27 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۶۸۹۳

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، کارت شرکت در آزمون دکتری (Ph.D) سال ۱۳۹۹ از روز سه شنبه ۶ اسفند منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزمون جمعه ۹ اسفند برگزار خواهد شد.

کارت شرکت در آزمون دکتری (Ph.D) سال ۱۳۹۹ از روز سه شنبه ۶ اسفند بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور www.sanjesh.org منتشر می‌شود.

داوطلبان می‌توانند از سه شنبه ۶ اسفند تا پنجشنبه ۸ اسفند به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام خانوادگی و نام، کد ملی و تاریخ تولد) و یا اطلاعات ثبت نامی (شماره پرونده و کد پیگیری) از کارت شرکت در آزمون پرینت تهیه کنند و بر اساس آدرس تعیین شده در کارت به محل حوزه امتحانی مراجعه کنند.

آدرس و محل تشکیل باجه رفع نقص کارت شرکت در آزمون تمامی داوطلبان بر مبنای شهرستان محل آزمون آنان تعیین شده و در صورت نیاز صبح از ساعت ۸ تا ۱۲ و بعدازظهر از ساعت ۱۴ تا ۱۷ در یکی از روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۷ و ۸ اسفند ۹۸ به حوزه‌های رفع نقص کارت مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: ماجرای اولتیماتوم سازمان سنجش به دانشگاه آزاد/ دانشگاه تغییر رشته ۱۳۴ فرزند هیات علمی را اجرایی کند

فرآیند آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۱۳۹۹ از ساعت ۸ صبح روز جمعه ۹ اسفند در ۶۰ شهرستان مختلف کشور آغاز می‌شود.

نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۱۳۹۹ به صورت کارنامه در هفته اول اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان سنجش آزمون دکتری کنکور دکتری کارت شرکت در آزمون دکتری سایت سازمان سنجش جمعه ۹ اسفند منتشر می شود مراجعه کنند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۰۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز، آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا

آفتاب‌‌نیوز :

مهلت دریافت کارت شرکت در آزمون داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری به‌ همراه راهنمای شرکت در آزمون تا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه در سامانه جامع آزمون سراسری در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور برای مشاهده و پرینت فعال است.

داوطلبان باید با ورود به کارپوشه خود از طریق درج کدملی/ شناسه یکتا و رمز عبور یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند. داوطلبانی که در ۲ گروه آزمایشی شامل یک گروه آزمایشی اصلی (علوم ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی) به همراه یکی از گروه‌های آزمایشی هنر یا زبان‌های خارجی متقاضی شده‌اند، دارای دو کارت هستند.

 برای داوطلبانی که برای پذیرش در آزمون پذیرش دانشجو- معلم اعلام علاقه مندی کرده‌اند نیز در گروه آزمایشی مربوطه منحصراً یک کارت ورود به جلسه منتشر شده است. این دسته از داوطلبان باید علاوه بر پاسخگویی به دفترچه‌های سؤالات آزمون اختصاصی مربوط به گروه آزمایشی انتخابی، به دفترچه سوالات اختصاصی آزمون پذیرش دانشجو- معلم نیز پاسخ دهند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است. فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها رأس ساعت ۸:۰۰ (هشت) و بعدازظهر ساعت ۱۴:۳۰ (دو و نیم بعدازظهر) آغاز می‌شود و دربِ حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۷:۳۰ صبح و ۱۴:۰۰ (دو بعدازظهر) بسته خواهد شد.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به جزئیات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳، گفت: در این آزمون در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آنها زن و ۳۷ درصد مرد هستند. در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

گروه علوم تجربی با بیش از ۵۰۱ هزار داوطلب و گروه علوم ریاضی با بیش از ۱۲۸ هزار داوطلب بیشترین و کمترین تعداد داوطلبین در میان گروه‌های آزمایشی اصلی را به خود اختصاص داده‌اند.

 آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، هنر و زبان‌های خارجی عصر همان روز و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • (تصاویر) بازرسی بدنی شرکت کنندگان در کنکور، قبل از ورود به جلسه آزمون
  • آخرین فرصت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳
  • ساعت ۱۲ امشب آخرین فرصت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳
  • امروز آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • امروز؛ آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • امروز، آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • بیش از ۷۲۰ هزار داوطلب کارت ورود به جلسه دریافت کردند
  • انتخاب رشته بیش از ۷۲۰ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری