Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@06:09:12 GMT

ادامه آزادی مناطق جدید در شمال سوریه توسط ارتش

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۰۳۵۲

ادامه آزادی مناطق جدید در شمال سوریه توسط ارتش

 

به گزارش جماران به نقل از خبرگزاری سانا، یگان های ارتش سوریه در ادامه پیشروی گسترده خود در شمال این کشور موفق شدند که روستاهای«کفر دعل» و «شویحنه» و مناظق پیرامون آن را در غرب استان «حلب» آزاد کنند.

یگان های ارتش سوریه روز گذشته محورهای عملیاتی خود را در غرب و جنوب غرب حلب گسترش دادند و شهرک های«اورم الکبری»،«کفرناها»، «جمعیه الرضوان»،«عاجل» و «عویجل» را پس از درگیری های شدیدید با تروریست ها جبهه النصره و گروه های همپیمانش آزاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال،  ارتش سوریه امروز یکشنبه موفق شد که 5 پهپاد را به لحاظ الکترونیکی مختل و آنها را از آسمان به زمین نشاند.

این پهپادها تلاش داشتند که پالایشگاه نفت«حمص» را هدف قرار دهند.

پالایشگاه حمص و شماری از کارگاه ها و تأسیسات گازی سوریه در 4 فوریه در معرض حملات پهپادهای گروه های مسلح  قرار گرفتند و این حملات منجر به وقوع آتش سوزی و خسارت های مادی شد.

 

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا تحولات سوریه حلب سوریه انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۰۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزاد سازی ۲۱۱ هکتار زمین ملی و دولتی در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان گفت: ۹۳ فقره تعرض به اراضی ملی در استان اصفهان به مساحت ۲۱۱.۲ هکتار با هوشیاری و تلاش عوامل این فرماندهی پارسال رفع تصرف فوری شد.


سرهنگ امیر سعید باقری با بیان اینکه مردم در پیشگیری از تصرف و حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اموال بیت المال نقش مهمی دارند، افزود: مردم استان اصفهان می‌توانند موارد تصرف، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی را از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ به یگان حفاظت اراضی گزارش دهند.


وی گفت: نصب ۱۲۱ مورد تابلو و علائم هشدار دهنده، ۲۰۴ مورد اعزام تیم عملیاتی و نظارتی برای بازدید و همچنین برگزاری ۳۰ جلسه آموزشی و توجیهی کارکنان از جمله عملکرد پارسال این یگان حفاظتی است.


سرهنگ باقری خاطرنشان کرد: ۱۶۹ هزار هکتار از زمین‌های ملی و دولتی در ۱۱۵ شهر در حمایت یگان حفاظت اراضی استان اصفهان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی به پایگاه عین‌الاسد عراق
  • (ویدیو) هدف قرار گرفتن دو پایگاه آمریکایی در سوریه
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه
  • حمله به پایگاه آمریکا در شمال حسکه
  • هدف قرار گرفتن دو پایگاه آمریکایی در سوریه
  • پایگاه آمریکا در فرودگاه حسکه سوریه هدف قرار گرفت
  • پایگاه آمریکا در فرودگاه حسکه سوریه هدف گرفته شد
  • پایگاه آمریکا در شمال حسکه هدف حمله پهپادی قرار گرفت
  • حمله پهپادی به یک پایگاه آمریکایی در شمال سوریه
  • آزاد سازی ۲۱۱ هکتار زمین ملی و دولتی در استان اصفهان