Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن روحانی با تأکید بر اینکه ایران هیچگاه با ضعف پای میز مذاکره نخواهد رفت، گفت: حضور باشکوه مردم در تشییع سردار سلیمانی نشان از ادامه راهی بود که انتخاب کرده‌اند.

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور عصر امروز در نشست خبری خود با رسانه‌های داخلی و خارجی با تبریک ایام میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و تشکر از ملت ایران برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار داشت: سالی که گذشت و رو به پایان آن هستیم مانند سال گذشته، سال پر ماجرایی برای مردم بزرگ ایران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آغاز سال که با سیل در 25 استان کشور مواجه بودیم که حادثه ای بی سابقه در تاریخ ایران بود. شهادت ناجوانمردانه سردار سلیمانی که برای همه مردم ما یک واقعه بسیار سخت بود و در عین حال حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع نشان داد مسیری که انتخاب کرده‌اند را ادامه خواهند داد.

وی افزود: حادثه هواپیمای اوکراینی و حادثه کرمان نیز موجب تأثر شد؛ اما در عین حال در برابر این حوادث مردم در طول سال 98 ایستادگی و مقاومت بی‌نظیری را در برابر فشارهای خارجی از خود بروز دادند و علیرغم اینکه بدخواهان می‌خواستند با شرایط غیرقابل تحمل روبرو شویم، خوشبختانه مشکلاتمان امسال کمتر از سال گذشته است.

** هیچگاه با ضعف پای میز مذاکره نخواهیم رفت

روحانی با بیان اینکه همه شاخص‌ها نشان می‌دهد که فشار حداکثری آمریکا را پشت سر گذاشته ایم، تصریح کرد: آمریکایی‌ها به این نتیجه رسیده‌اند مسیری که انتخاب کرده‌اند با استراتژی غلط بوده است. البته تحریم ها مشکلاتی را به طور طبیعی به وجود می‌آورد، اما این تحریم ها ثمری برای دشمنان نخواهد داشت و آنچه که فکر می‌کنند با فشار حداکثری ما را در حال ضعف پای میز مذاکره ببرند، امکان ناپذیر است و ما با قدرت و عزت در برابر دنیا سخن حق مان را به صراحت بیان کرده‌ایم، اما هیچگاه با ضعف پای میز مذاکره نخواهیم رفت.

این خبر تکمیل می‌شود ...

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی نشست خبری رئیس جمهور رئیس جمهور انتخاب کرده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۰۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه رئیسی به برجام ۲ و ۳ در دیدار با مردم شاهرود

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سید ابراهیم رئیسی عصر پنجشنبه در دیدار مردمی با شهروندان شاهرود در استادیوم این شهر در قالب برنامه‌های سفر دولت سیزدهم به استان سمنان، تاکید کرد: امروز همه جهان اسلام و جهان بشریت بر حقانیت موضع جمهوری اسلامی در دفاع از فلسطین و ضدیت با رژیم ستمگر صهیونیستی واقف شده است.

وی افزود: امروز عالم متوجه سخنی شده است که شهیدان در وصیتنامه‌های‌شان آن را فریاد زدند. سخن شهدای ما دفاع از راه خدا، استقلال و مبارزه با ظلم و فساد و تبعیض است.

رییس‌جمهور با اشاره به عملیات «وعده صادق» اظهار کرد: امریکا و رژیم صهیونیستی گمان کردند می‌توانند کرامت ما را خدشه‌دار کنند و به کنسولگری ما که خاک کشورمان محسوب می‌شود، حمله کردند. اما وقتی دست به جنایت زدند باید تنبیه می‌شدند و ملت بزرگ ایران آن‌ها را تنبیه کرد.

آیت‌الله رئیسی افزود: از زبان شما ملت و نیروهای مسلح و مقتدرمان و همه آحاد این کشور می‌گویم، اگر رژیم صهیونیستی باز هم اشتباه کند و بخواهد برای بار دیگر کوچکترین تعرضی به خاک مقدس جمهوری اسلامی کند بداند چنان پاسخی داده خواهد شد که او و حامیانش پشیمان می‌شوند.
 
وی با بیان این‌که دوران زورگویی تمام شده است، تصریح کرد: من در مذاکره با برخی از کشورهای غربی، چه حضوری و چه تلفنی، گفته‌ام «مبادا با زبان زور با ما و ملت ما سخن بگویید» ملت ما دارای عقلانیت، تدبیر، منطق و سخن است.

وی تاکید کرد: اگر اهل سخن و مذاکره هستید، ما میز مذاکره را ترک نکرده و نخواهیم کرد. اما اگر بخواهید با زبان زور و قلدری با ملت ایران سخن بگویید بدانید کارتان پیش نخواهد رفت و ملت بزرگ ایران و دولتمردان با قدرت در مقابل شما خواهند ایستاد.

رییس‌ دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: گذشت زمانی که برخی می‌خواستند با برجام ۲ و برجام سه روی موشک‌ها و توانایی‌های ما معامله کنند. ما به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد که روی توانایی‌های ملت ایران که به برکت خون شهیدان به دست آمده، معامله شود.

رییس دولت سیزدهم با اشاره به اینکه امروز به فرموده رهبر فرزانه انقلاب اسلامی همه دشمنی‌هایی که با ملت ایران انجام می‌شود به دلیل مواضع به حق این نظام و اهداف بلندی است که این نظام دارد، یادآور شد: همه اینها به دلیل ایستادگی و مقاومت مردم در مقابل استکبار جهانی است. ملت بزرگ ایران به تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب و امام(ره) از آرمان فلسطین و آزادی قدس حمایت می‌کنند. مردم ۴۵ سال است که دفاع از فلسطین را فریاد می‌زنند.

دیگر خبرها

  • کنایه رئیسی به برجام ۲ و ۳ در دیدار با مردم شاهرود
  • رئیسی در اجتماع مردم شاهرود: اگر دشمن بار دیگر خطا کند پاسخی دریافت خواهد کرد که او و حامیانش را پشیمان می‌کند
  • دورانی که برخی می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسید،‌ گذشت
  • اگر دشمن بار دیگر خطا کند، پاسخی پشیمان کننده خواهد دید
  • از هر امری که مردم را نا امید کند بپرهیزید
  • رئیسی : اگر دشمن بار دیگر خطا کند پاسخی دریافت خواهد کرد که او و حامیانش را پشیمان می‌کند
  • رئیس‌جمهور: اگر اسرائیل خطا ‌کند پاسخی خواهیم داد که ‌پشیمان ‌شوند
  • رشد اقتصادی نشان دهنده امید ملت ایران به آینده است
  • جشن احیای واحد‌های راکد استان سمنان برگزار شد /ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان
  • رییس جمهور ایران اسلامی وارد سمنان شد