Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمان اظهار کرد: تا زمانی که قوانین و مقررات متناسب باشرایط مردم و استان‌ها نباشد مشکلات همچنان ادامه خواهد داشت ضمن آنکه می‌توان با استفاده از سیستم‌های الکترونیکی، کار مردم را سریعتر حل کرد و ما در این زمینه مشکل سخت‌افزاری نداریم بلکه مشکل اساسی ما نرم افزاری است و هماهنگی بین دستگاه‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدجواد فدائی در جلسه شورای اندیشه‌ورزی بسیج کارمندان گفت: هیات‌های اندیشه‌ورز مسایل و مشکلات را با خلاقیت و ابتکار حل کنند.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات مردم وجود برخی از قوانین و مقررات است، اظهار کرد: برخی قوانین و دستورالعمل‌ها باعث طولانی‌تر شدن صدور مجوزها و در نهایت افزایش زمان اجرایی شدن طرح‌ها و پروژه‌ها می‌شود.

استاندار کرمان با تاکید برآنکه قوانین باید براساس مناطق تصویب شود، ادامه داد: هیاتی در کشور تحت عنوان مقررات‌زدایی تشکیل شده است که باید از وجود این هیات ها بهره برد.

عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان کرمان افزود: بخش زیادی از گرفتاری‌های ما مقررات زیاد و متناقض است که حتی کارمندان ما نیز به خاطر مقررات زیادی که وجود دارد گیج می‌شوند لذا باید قوانین و مقرراتی که متناسب با شرایط استان‌ها نیست، حذف شوند. به‌طورمثال در جنوب استان کرمان، افرادی هستند که بیش از ۳۰ سال زمین‌های کشاورزی دارند و روی آن مشغول به فعالیت هستند اما هنوز سند ندارند و دولت چند سال پیش قوانینی تصویب کرد که زمین‌هایی که سند ندارند جزء اراضی ملی محسوب شوند و اکنون این افراد می‌خواهند تسهیلات برای ارتقای کشاورزی خود دریافت کنند اما به دلیل آنکه گفته می‌شود این زمین‌ها دولتی هستند، تسهیلات به آنها تعلق نمی‌گیرد.

فدائی عنوان کرد: تا زمانی که قوانین و مقررات متناسب باشرایط مردم و استان‌ها نباشد مشکلات همچنان ادامه خواهد داشت ضمن آنکه می‌توان با استفاده از سیستم‌های الکترونیکی، کار مردم را سریعتر حل کرد و ما در این زمینه مشکل سخت‌افزاری نداریم بلکه مشکل اساسی ما نرم افزاری و همچنین در هماهنگی بین دستگاه‌ها است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فدایی قوانین و مقررات متناسب استان ها زمین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۰۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس

استاندارکرمان از نزدیک در جریان روند فعالیت‌ها و اقدامات پیشگیرانه و همچنین نحوه خدمات رسانی به شهروندان در مناطق درگیر سیلاب قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محمد مهدی فداکار که ظهر امروز و به دنبال فعال شدن سامانه بارشی در مناطق درگیر سیلاب حضور پیدا کرده بود، در جریان این بازدید میدانی ضمن مثبت ارزیابی کردن تلاش‌های مجموعه شهرداری بر ضرورت تسریع در خدمات‌رسانی به مردم و بازگشایی مسیرهای آب گرفته تاکید کرد.

وی با اشاره به بسیج امکانات و آماده‌ باش نیروهای اجرایی و امدادی برای کمک به مردم اظهار کرد: از بسیج همه امکانات و به‌ کارگیری تمام ظرفیت‌های برای رسیدگی به وضعیت مردم شهرستان کمک گرفته شود.

علی ضیاء‌الدینی شهردار زرند نیز در این گفت‌وگو ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده گفت: از اولین دقایق صبح امروز تمام عوامل اجرایی مجموعه مدیریت شهری در آماده‌باش کامل قرار گرفته است و هم اکنون نیز همکاران من در سطح شهر در حال خدمت‌رسانی و تسهیل در امورات شهروندان و رفع معضلات ایشان هستند.

کد خبر 747346

دیگر خبرها

  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند
  • آغاز یک صبح با نشاط همراه با برنامه «صبح صبا»
  • آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار
  • مشکل خط انتقال آب زرند مرتفع شد
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس
  • کوثری:‌ بزرگترین مشکل آمریکا در ایران آیت‌الله خامنه‌ای است
  • بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • کوثری: بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است