Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاندیدای انتخاباتی مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و دوره چگنی به استفاده از ظرفیت جوانان توانمند انقلابی تاکید کرد و گفت: مبارزه با فساد اداری نیازمند شفاف‌سازی آرای نمایندگان است. ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

احمد حقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباداظهار داشت: از طایفه یوسفوند هستم که در محله پشت بازار خرم‌آباد متولد شدم، در حال حاضر متأهل و دارای دو فرزند دختر و یک پسر هستم و دکترای فلسفه تربیت دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تمام اموال من شامل یک دستگاه آپارتمان و یک پراید مدل 88 است، افزود: هم‌اکنون به‌عنوان هیئت علمی دانشگاه لرستان فعالیت دارم و آخرین پست اجرایی من، مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور استان خوزستان بوده است.

لیست نهایی‌ کاندیداهای شورای ائتلاف در انتخابات مجلس استان ایلام اعلام شدنمایشگاه کتاب و مطبوعات یزد| استاندار یزد: رسانه‌ها برای تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فعالیت کنند‌ضرورت عیارسنجی اقتصادی نامزدهای انتخابات

کاندیدای انتخاباتی مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و دوره چگنی عنوان کرد: اهل کتابخوانی هستم و «سال‌های ابری» نوشته علی اصغر درویشیان آخرین کتابی بوده که مطالعه کردم، به تماشای فیلم هم علاقه دارم ولی مدتی است  که فرصت فیلم دیدن نداشته‌ام.

وی بیان کرد: از حزب پایداری هستم و شعار انتخاباتی من «گام استوار» است؛ رنگ انتخاباتی خاصی ندارم و با برآوردی که داشته‌ام در نهایت 80 میلیون یا کمی بیشتر هزینه خواهم کرد و کمااینکه تاکنون حدود 35 میلیون تومان هزینه شده است.

حقی تصریح کرد: برای این هزینه‌ها اسپانسری ندارم و با کمک خانواده، دوستان و اقوام نزدیک تأمین می‌شود البته برخی از افراد تماس گرفتند که اسپانسر شوند ولی شرایطی دارند که ما نمی‌توانیم آن را محقق کنیم‌.

وی بیان کرد: قطعاً این کانون‌های ثروت و قدرت در انتخابات لرستان دخالت می‌کنند و توقعشان این است که در فعالیت‌های عمرانی استان بدون طی کردن مجاری قانونی مشارکت داشته باشند و نظارت کافی هم نباشد.

این کاندیدای با بیان اینکه شام و نهار انتخاباتی نمی‌دهیم، گفت: با هزینه 80 میلیون نمی‌توان شام و ناهار داد البته اعضای خود ستاد که شبانه‌روز تلاش می‌کنند استثنا هستند.

‌حقی هدف خود را از حضور در انتخابات، زمینه سازی برای ایجاد یک دولت جوان انقلابی دانست و عنوان کرد: ‌در حال حاضر مهمترین مشکل فرهنگی لرستان، نداشتن رهبری واحد و منسجم فرهنگی در استان است‌.

کاندیدای انتخاباتی مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و دوره چگنی تصریح کرد: لازم است که یک پایگاه فرهنگی منسجمی با بینش و نگرش فرهنگی در استان وجود داشته باشد چون با این کار، بسیاری از مسائل استان را می‌توان حل و مدیریت کرد که خوشبختانه زمینه ان ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: سوء مدیریت و عدم نظارت بر مدیران سبب شده که لرستان در آمارهایی مثل بیکاری و تورم همیشه در صدر باشد وقتی روی مدیران، نظارتی نباشد دچار سوء کارکرد می‌شوند.

حقی بیان کرد: مهمترین دلیل محرومیت استان این است که ما از ظرفیت‌های خود استفاده نکرده‌ایم‌. ما جوانان توانمند  بسیاری داریم که اجازه فعالیت به آنها داده نشده است.

کاندیدای انتخاباتی مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و دوره چگنی خاطرنشان کرد: ما زمینه‌های لازم برای توسعه استان و پیشرفت در حوزه‌های مختلف گردشگری، اقتصادی، کشاورزی، صنعتی، تجاری، اجتماعی و فرهنگی را داریم ولی مسئله این است که کار به جوانان توانمند، متخصص و متهعد سپرده نمی‌شود.

وی در رابطه با دخالت نمایندگان در عزل و نصب مدیران، عنوان کرد: اگر به عنوان نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی معرفی شوم، مدیرکل را نمی‌توانم انتخاب کنم بلکه پیشنهاد می‌دهم ولی اگر در نظارت‌ها متوجه شدم که عملکرد یک مدیر، قابل قبول نیست و وظایف قانونی خود را به‌درستی انجام نمی‌دهد برای جابه‌جایی او پیگیری می‌کنم.

حقی تصریح کرد: متأسفانه نمایندگان از توان و اختیارات خود سوءاستفاده می‌کنند در حالیکه باید نظارت کنند و اگر متوجه ناکارآمدی مدیری شدند، مدیر توانمندتری که متخصص، متعهد و ترجیحاً جوان باشد و به صورت جهادی پیگیر کار باشد را جایگزین کنند وگرنه عزل و نصب که با نماینده نیست.

کاندیدای انتخاباتی مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و دوره چگنی خاطرنشان کرد: اگر مدیران کارشان را درست انجام بدهند ولی نماینده‌ به‌خاطر مسائل شخصی و منویات خودش بخواهد آنها را جابه‌جا کند این هم اجحاف است و اصلاً این نگاه را قبول ندارم و دخالتی نخواهم کرد بلکه در عزل و نصب‌ها پیشنهادات مبتنی بر شناخت از جوانان استان را ارائه می‌دهم.

حقی در پاسخ به سؤالی مبنی بر «عملکرد استاندار کنونی لرستان را چگونه ارزیابی می‌کنید»، بیان کرد: تاکنون که عملکردی از این استاندار ندیده‌ایم که بخواهم بگویم فلان کار را انجام داده است.

‌کاندیدای انتخاباتی مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و دوره چگنی با بیان اینکه ‌افزود: اگر رأی بیاورم به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خواهم رفت چون هم شرح وظایفش با رشته تخصصی و نوع فعالیت‌های کاری من همخوانی دارد و هم اینکه برنامه و طرح‌های خاصی برای آنجا دارم.

وی عنوان کرد: وعده من به مردم این است که تا جای ممکن بحث شفافیت آرای مجلس را پیگیری کنم چون اگر این اتفاق بیفتد گره اصلی فساد در سیستم‌های اداری ما باز می‌شود، یعن اگر رأی مجلس شفاف باشد و بتواند به مردم پاسخگو باشد دیگر نمی‌تواند در بخش‌های مختلف، حامی فساد باشد و تضمین من برای تحقق این وعده آن است که از ابتدای ورودم به مجلس، تمام پیگیری‌ها و رأی‌هایی که داده‌ام را منتشر می‌کنم.

انتهای پیام/648/ س

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جوانان توانمند عزل و نصب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۰۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با فساد شعار اساسی دولت

احمد وحیدی وزیر کشور امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران از مازندران به عنوان در گرانبها یاد کرد و گفت: ظرفیت‌های انسانی ارزشمند و بزرگ و مردمان صمیمی و بزرگوار و جریان دانشی قوی دارد.

او با اظهار اینکه جریان معنوی قوی در مازندران وجود دارد، به سابقه ورزشی و علمی استان اشاره کرد و افزود: مازندران استان برجسته و مهم در کشور و پیشران در حوزه اقتصاد کشور است.

وحیدی سفر ۲۰ میلیون گردشگر را از دیگر ظرفیت‌های مازندران برشمرد و گفت: انتخاب استاندار برای این استان کار بسیار مشکلی است تا بتوانیم فردی جامع الاطرافی را انتخاب کنیم.

وزیر کشور عملکرد استاندار سابق مازندران را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: استاندار سابق فداکارانه و ایثارگرانه در مازندران خدمت کرده است و خدا را شاکر هستیم که مدیران صبورانه و ایثارگرانه ایستادگی می‌کنند.

وحیدی با عنوان اینکه دشمنان نمی‌خواهند رشد و شکوفایی کشور راببینند، گفت: برخلاف تبلیغات سو معاندان، مدیران باپشتکار، خدوم و ایثارگر در حال خدمت به مردم هستند.

وزیر کشور با اشاره به توفیقات دولت در حوزه‌های مختلف نظیر دیپلماسی اقتصادی، افزود: مبارزه با فساد جزو شعار‌های مهم و اساسی دولت کنونی به شمار می‌رود.

او گفت: مازندران استان بسیار مهمی است و باید فردی را انتخاب می‌کردیم که کار‌های بزرگ شروع شده را در استان دنبال کند از این آقای یوسف نوری را که ظرفیت بزرگی هستند، را انتخاب کردیم.

 

منبع:مهر

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • منادی شفاف سازی در تولیت
  • دادگاه های برخط گامی برای شفاف سازی است
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت سیزدهم است
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت
  • مبارزه تیک‌تاک با لایحه ممنوعیت در آمریکا
  • عکس| مالک جدید پرسپولیس ابهاماتش را شفاف سازی کرد
  • هیچ خط قرمزی در مبارزه با فساد وجود ندارد
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته یک فوتبال
  • کناره گیری یک عضو دیگر حزب حاکم محافظه کار انگلیس
  • ناکامی رئیسی در مبارزه با فساد و عمل به وعده‌های انتخاباتی‌اش به روایت میرلوحی /اسم ۲ کارشناس اقتصادی دولت را نام ببرید؟