Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-23@21:51:43 GMT

کشف جسد یک کوهنورد در ارتفاعات کرج

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۰۷۰۲

صراط:

رئیس جمعیت هلال احمر کرج از کشف جسد کوهنورد جوانی که در منطقه کوهستانی واریان زیر بهمن مدفون شده بود خبر داد.

به گزارش ایسنا سید فتح الله هاشمی نژاد اظهار کرد: روز گذشته ۲۶ بهمن در پی سقوط بهمن در منطقه کوهستانی واریان در جاده کرج -چالوس یک کوهنورد مفقود شد.

وی ادامه داد: پس از اعلام این حادثه، عملیات جستجو توسط امدادگران هلال احمر و شش کوهنورد همراه وی در منطقه آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول افزود: در نهایت جستجوگران موفق شدند جسد این کوهنورد را دقایقی پیش در منطقه واریان (محدوده جاده کرج – چالوس) کشف کنند.

وی توضیح داد: عملیات جستجو با کمک کوهنوردان از ظهر دیروز آغاز شد اما به دلیل تاریکی شب ادامه جستجو به صبح امروز موکول شد که با همکاری هلال احمر و همراهان وی و مدیریت بحران فرمانداری کرج دقایقی پیش با کشف جسد کوهنورد به اتمام رسید.

این مسئول اضافه کرد: جسد این کوهنورد با بالگرد اورژانس به کرج منتقل شده است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: کشف جسد ارتفاعات کرج صراط منطقه کوهستانی صراط هلال احمر کشف جسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۰۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد نوجوان ایرانشهری پس از سه روز پیدا شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از پیدا شدن جسد نوجوان ۱۳ساله ایرانشهری پس از سه روز تلاش نیروهای عملیاتی هلال احمر در محدوده روستای ملک آباد شهرستان بمپور خبر داد.

به گزارش مشرق، سیدمحمد مهدی سجادی اظهار کرد: ساعت ۱۰:۲۱ دقیقه روز ۳۱ فروردین ماه گزارشی مبنی بر غرق شدگی در منطقه مچوقاسم شهرستان بمپور جهت امدادرسانی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان اعلام شد.

وی افزود: با توجه به وقوع سیلاب و بسته شدن راه ها، بلافاصله یک تیم امدادی از پایگاه امدادی بمپور و و تیم پشتیبان از مرکز اداری جمعیت هلال احمر شهرستان ایرانشهر با تجهیزات سیلاب به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: به دلیل شدت سیلاب در منطقه پس از گذشت ۷۲ ساعت تلاش مستمر نیروهای امدادی و با فروکش کردن آب در منطقه ساعت ۱۳:۲۵ دقیقه امروز دوم اردیبهشت ماه، پیکر نوجوان ۱۳ساله در رودخانه پیدا و تحویل عوامل قضایی و انتظامی شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • نجات کوهنورد خرم آبادی گرفتار در ارتفاعات مخملکوه
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • نجات جان دو مفقودی ارتفاعات روستای نوروزلو شاهین دژ
  • بارش رگباری باران و وزش تندباد در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش
  • آماده باش هلال احمر در پی بارش رگباری باران و تندباد
  • هلال احمر در حالت آماده‌باش/ بارش رگباری باران در راه است
  • آماده‌باش و هشدار هلال احمر برای پیش‌بینی بارش شدید باران در ۲۸ استان
  • آماده‌باش هلال احمر برای پیش‌بینی بارش در ۲۸ استان
  • جسد نوجوان ایرانشهری پس از سه روز پیدا شد