Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، مهم‌ترین حواشی ورزش استان یزد رو در بسته ورزشی حاشیه باز بخونید.

گرفتن رأی با استفاده ابزاری از ورزش

این روز‌ها که بازار انتخابات داغه، حاشیه باز ما هم سری به انتخابات میزنه

در این روز‌ها هستن کاندیدا‌هایی که تا دیروز ورزشکار نبودن و امروز شدن ورزش دوست!

کاندیدا‌هایی که با دادن وعده‌های پوشالی در همایش‌های ورزشی رای ورزشکاران رو به خود جلب می‌کنند و باعث میشن ورزشکارانی که الگو‌های جامعه هستن با رفتن به سمت این نماینده باعث تشویق مردم به سمت او بشن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی یه نکته، کاندیدا‌ها لطفا به فکر احداث پروژه‌های جدید نباشید که مثل پروژه‌های نماینده‌ها قبلی تکمیل نشد، شما بیایید تکمیل کنین پروژه‌های قبلی رو بعد وعده‌های جدید بدید که مردم خیلی چشم انتظار تکمیل طرح‌های ناتمام هستند.

آیا بهتر نیست بجای وعده‌های جدید کار‌های ناتمام قبلی تکمیل بشه؟

کدوم نهاد نظارتی درباره کاندیدا‌هایی که وعده ورزشی میدند و جا خالی میکنن پاسخگوست؟

برد اونم با چاشنی کتک

تیم خاتم اردکان که قعرنشین جدول لیگ والیباله در دیداری از هفته پانزدهم این لیگ به مصاف نماینده شهر مریوان رفت و در یک بازی جنجالی بعد از باخت‌های پیاپی، دومین برد رو در مریوان برای خودش رقم زد.



حاشیه این دیدار از اینجا شروع میشه که سازمان لیگ اعلام میکنه ناظر منتخب نیومده و در تصمیمی غیر اصولی یکی از ناظرین بازی، خودش داور اول بازی میشه و داور دوم هم از شهر همجوار مریوان انتخاب میشه.

خاتمی‌ها که ناراضی از این تصمیم فدراسیون بودند سرانجام با تهدید به اینکه اگه بازی نکنین به کمیته انضباطی معرفی می‌شید به ناچار دست به توپ میشن.

اقدام فدراسیون والیبال در جایگزین کردن ناظر به جای داور به اینجا ختم نمیشه و سرانجام در پایان بازی بعد از سوت داور، تماشاگران به میدون میان و با ضرب وشتم کادر فنی، مربیان و بازیکنان تیم خاتم اردکان، مهمان نوازی خودشون رو نشون میدن!
سوال حاشیه باز:

چرا اقدامی بابت ورود تماشاگران به زمین نشد؟!

فدارسیون والیبال برای یک طرفه نبودن تیم داوری و حساس نکردن تیم مقابل چه مسئولیتی داره؟

قسر در رفتن بزن در رو‌ها به لطف فدراسیون

در حالی که پیش از چند هفته از حواشی بازی تیم‌های شهید قندی و خیبر خرم آباد که منجر به ضرب و شتم عوامل خبری و خسارت رسوندن به اموال بیت المال شد، نمی‌گذره هنوز کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هیچ عکس العملی نشون نداده!


جالب اینجاست، بازیکن خیبر که هفته پیش به بهانه یک پنالتی مشکوک، ورزشگاه شهید نصیری یزد را به آشوب کشید در بازی بعدی این تیم پا به توپ شد و با استفاده از روابط خارج زمین به بهترین شکل ممکن استفاده کرد و تونست تیم رو از یک شکست خانگی گریز بده.

این درحالیست که انتظار می‌رفت کمیته انضباطی اقدامی انجام بده، ولی شنیده‌ها حاکی از اون که تیم خیبر خرم آباد نفوذی‌هایی در فدراسیون داره که نقششون رو در رای کمیته انضباطی نمیشه نادیده گرفت.

سوال حاشیه باز:

هیئت فوتبال استان و باشگاه شهید قندی نباید مجدانه پیگیر رای کمیته انضباطی باشند؟!

آیا کمیته انضباطی نباید حداقل رای موقت برای بازیکنان خیبر صادر می‌کرد؟

دیدار اون هم درسیزده دقیقه وقت اضافه

تیم یزد لوله در چارچوب هفته نهم لیگ دسته سه کشور به مصاف برق شیراز می‌ره.

در این دیدار دو تیم درحالی نیمه اول رو به پایان میرسونن که، تماشاگران شاهد هیچ گلی نبودند.

در نیمه دوم بعد از گذشت کمتر از ده دقیقه این یزدی‌ها هستند که می‌تونند با تک گل میلاد محسن زاده دروازه برق رو باز کنند و اوضاع رو دگرگون.

حاشیه داستان اینجاست که تیم برق شیراز در اعتراض به این گل به وقفه در بازی می‌پردازه جالب‌تر این که مدیر عامل تیم برق شیراز داور بازی رو تهدید به ضرب و شتم میکنه!

بعد از پایان نیمه دوم و برتری یزدی‌ها کار به وقت اضافه تعجب آور میرسه، به طوری که داور این دیدار رای به ۱۳ دقیقه وقت اضافه میده؟!

شیرازی‌ها که مغلوب یزدی‌ها شده بودن تونستند به لطف وقت اضافه داور در دقیقه ۱۰۱، بازی رو به تساوی بکشونن و از شکست در خانه خود بگریزند.

سوال حاشیه باز:

آیا وقتش نرسیده فدراسیون فوتبال تصمیم جدی در مورد حواشی تیم‌ها بگیره؟!

آیا سیزده دقیقه وقت اضافه در یک بازی رسمی تعجب آور نیست؟!

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حاشیه باز وزارت ورزش و جوانان دقیقه وقت اضافه کاندیدا هایی کمیته انضباطی کاندیدا ها برق شیراز یزدی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۰۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توبیخ کاپیتان تراکتور به‌خاطر رفتار غیر ورزشی

به گزارش "ورزش سه"، چند هفته بعد از بازی تراکتور - سپاهان که در ورزشگاه یادگار امام برگزار شد، کمیته انضباطی احکام مربوط به این مسابقه را اعلام و کاپیتان تیم تبریزی را هم توبیخ کرد.

بر این اساس، شجاع خلیل‌زاده به دلیل آنچه رفتار غیر ورزشی قلمداد شده، توبیخ شده که کمترین میزان حکم انضباطی است که می‌تواند علیه بازیکنی صادر شود.

شجاع در پایان این بازی درگیری لفظی کوتاهی با ژوزه مورایس داشت که البته او در میکسدزون از مورایس به‌خاطر این درگیری عذرخواهی کرد.

دیگر خبرها

  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • توبیخ کاپیتان تراکتور به‌خاطر رفتار غیر ورزشی
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • اعتراض استان مرکزی به رأی کمیته انضباطی برای سیدحسین حسینی