Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@23:39:24 GMT

شاهد استقبال جدیدی از وحدت اسلامی هستیم

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۰۷۹۰

شاهد استقبال جدیدی از وحدت اسلامی هستیم

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه امروز جهان اسلام به یک فهم و درک جدیدی از دشمن مشترک رسیده است، گفت: ما امروز شاهد یک استقبال جدیدی از وحدت اسلامی در سطح جهان اسلام هستیم.

 به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید شهریاری در نشست شورای معاونین مجمع تقریب ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن، از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و تجدید بیعت با انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری تشکر و قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این حضور نشان دهنده روحیه مقاومت مردم است، اظهار داشت:  مردم ایران مثل همیشه پای انقلاب، ولایت و مقاومت ایستادند و ان شاءالله در جمعه آینده با حضور در پای صندوق های رأی و انتخاب نامزدهای اصلح مشت محکمی به آمریکا و اذنابش خواهند زد.


دبیرکل مجمع جهانی تقریب با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه ملت ایران، افزود: ما در جنگ سخت توانستیم مقاومت کنیم، اما در جنگ نرم باید خیلی مواظب باشیم. با تغییر نسل ها و حضور جوانانی که وجوه و مناظر کریه قبل از انقلاب را تجربه نکرده اند ممکن است توسط اخبار دروغین و چهره های تصویر سازی شده توسط رسانه های بیگانه، گمراه شوند.

شهریاری با بیان اینکه امروز، روز جنگ نرم و جنگ اینترنت و ماهواره  است، گفت: دشمن تلاش می کند آن چیزی را که از راه جنگ سخت نتوانسته بدست بیاورد از راه تصاحب دلها به دست بیاورد و با توجه به حضور چشمگیر جوانان در فضای اینترنت، مرتب نا امیدی را در بوق و کرنا می کنند و با راه اندازی کمپین «من رأی نمی دهم» و کمپین های ضد دینی و اخلاقی در فضای مجازی می خواهند با این کارها جوانان ما را از اسلام و دیانت و اخلاق اسلامی دور کنند؛ لذا ما باید در این فضای جنگ نرم حاضر باشیم.

وی با اشاره به اینکه راهبرد اصلی ما در مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، فرهنگ سازی است، خاطرنشان کرد: تقریب یک دوران بسیار سخت را پشت سر گذاشته است، در زمان ظهور داعش بسیاری از جوانان شیفته اسلام، گرایشات ناهمگونی به سوی داعش داشتند به خاطر اینکه آنها را یک چهره انقلابی می دیدند اما امروز چهره کریه و مشوه داعش از پشت نقاب سیاه آنها کنار زده شده و شعار دروغین آنها آشکار شده است.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه امروز جهان اسلام به یک فهم و درک جدیدی از دشمن مشترک رسیده است، افزود: ما امروز شاهد یک استقبال جدیدی از وحدت اسلامی هستیم هرچند در حوزه دولت ها با معذوریت هایی مواجه هستیم اما در حوزه علمایی و نخبگان شاهد این تغییر هستیم. امروز فضای فرهنگی برای ترویج تفکر وحدت و تقریب در جهان اسلام وجود دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی دبیرکل مجمع جهانی تقریب جهان اسلام ما امروز جنگ نرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۰۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید آیت الله نوری همدانی بر وحدت بیش از پیش علمای جهان اسلام

 آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در دیدار با نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر همراهی با رهبری در تصمیمات در مقابل دشمن بویژه رژیم صهیونیستی اظهار داشت: باید هر گونه اختلاف را کنار گذاشت و با ایشان همراهی کرد، باید بدانیم امروز دنیای استکبار باهم متحد و آشکارا در یک صف واحد در مقابل ایران و گرو‌های مقاومت هستند.

وی وضعیت امروز جهان اسلام را حساس دانسته و با تقدیر مجدد از نیرو‌های مسلح در پاسخ بجا و قانونی و به موقع نسبت به رژیم صهیونیستی اظهار داشت: لازم است کشور‌های اسلامی خصوصاً علمای جهان اسلام بیش از گذشته وحدت و ارتباط داشته باشند تا بتوانند اثرگذار باشند.

وی افزود: براین اساس بر وحدت جهان اسلام تأکید می‌کنم و امروز لازم است مراکز علمی قم و نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند.

شایان ذکر است در ابتدای این دیدار آیت‌الله عباس کعبی گزارشی از حوادث اخیر در منطقه و جهان اسلام ارائه کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اقدام شجاعانه ایران اسلامی در نتیجه وحدت و تقریب ملت آن است
  • مشارکت برای مقابله بر دشمن مشترک
  • کشور‌های اسلامی بیش از گذشته وحدت داشته باشند
  • درخواست ویژه آیت الله نوری همدانی از جهان اسلام درباره اسرائیل
  • تمجید نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان از عملیات وعده صادق
  • تاکید آیت الله نوری همدانی بر وحدت بیش از پیش علمای جهان اسلام
  • نماینده مجلس لبنان: اقدام ایران سبب تغییر مواضع غرب شد
  • تمجید نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان از عملیات وعده صادق
  • دیدار نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان با دبیر کل مجمع تقریب/تمجید از عملیات غرورآفرین وعده صادق
  • پیام دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی در پی عملیات «وعده صادق»