Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از ابلاغ دستورالعمل و آغاز فرآیند نخستین جشنواره ایده ها و فناوری های خلاقانه فرهنگی این دانشگاه با عنوان «موج» خبر داد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، ضمنباعلام این مطلب اظهار کرد: با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی برای رونق تولید که به عنوان شعار محوری سال جاری انتخاب شده و همچنین تأکید دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنا و دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، فعالیت های فرهنگی فاخر و اثرگذار در اولویت برنامه های معاونت فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه هزاران نفر از دانشجویان این دانشگاه به عنوان سرمایه های معنوی در سراسر کشور دارای نبوغ فکری ارزشمند و درخشان هستند، خاطرنشان کرد: در صورت سوق این استعدادها به سوی ارائه ایده های برتر و تولید فناوری های فرهنگی و دینی، گنجینه ارزشمند و سرمایه ای اجتماعی و حتی اقتصادی برای آن عزیزان و دانشگاه فراهم خواهد شد.

وی ادامه داد: بر همین اساس، معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی پس از تشکیل نشست های کارشناسی با صاحب نظران دانشگاه و همچنین جلب حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی کشور به عنوان حامیان طرح، در نظر دارد نخستین جشنواره ایده ها و فناوری های خلاقانه فرهنگی این دانشگاه را با عنوان «موج» و به میزبانی واحد قزوین برگزار کند.

دکتر کلانتری، شناسایی و توانمندسازی دانشجویان خلاق و معرفی آنان به مراکز نوآوری و شتابدهی و همچنین حمایت های لازم را از جمله مهم ترین هدف های برگزاری این جشنواره عنوان کرد و افزود: جشنواره موج به عنوان یک رویداد ایده پرور در سطح ملی، بستری مناسب برای تقویت نگاه خلاقانه و علمی به نیازهای حوزه فرهنگی کشور است

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامي معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۰۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد آبادان میزبان نشست سراسری مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دومین نشست سراسری مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان برگزار شد.

این نشست با حضور محمدمهدی جوکار رئیس مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان دانشگاه آزاد اسلامی، محمدجواد فرهنگ مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، علی افروس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و جمعی از رؤسای دانشکده‌ها، مدیران بین‌الملل و مسئولان آموزش زبان فارسی واحد‌های دانشگاهی سراسر کشور با هدف تبیین دستورالعمل ابلاغ شده جدید مرکز آموزش زبان فارسی، راهبری امور آموزشی و هم‌اندیشی پیرامون برنامه‌های آینده مرکز در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه ۲۸ و ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد آبادان میزبان نشست سراسری مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان
  • دیدار رئیس و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی با دکتر ولایتی
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود
  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد
  • سرپرست دانشگاه گیلان منصوب شد
  • برگزاری نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی قم
  • دانشگاه آزاد خمینی‌شهر میزبان نخستین همایش بین‌المللی «زیستن باکیفیت»
  • اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی بود
  • دستورالعمل جدید حجاب در دانشگاه آزاد: با قصور رئیس واحد برخورد می‌کنیم
  • نشست «تبیین علل و نتایج پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی» در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد