Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در همدان با بیان اینکه مردم نمایندگانی می‌خواهند که مشکل آن‌ها را درک کنند و شرایط زندگی اقشار کم‌درآمد را هنگام تصویب قوانین در نظر گیرد گفت: کاندیداهای انتخاباتی باید در کنار دارایی، هزینه‌های انتخاباتی خود را هم به‌ طور شفاف اعلام کنند و در صورت راهیابی به مجلس نیز عملکرد شفاف داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روح‌الله نباتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه برای آغاز تبلیغات مبلغی معادل ۱۰ میلیون تومان از درآمد شخصی که در بورس سرمایه‌گذاری کرده بودم را در نظر گرفته‌ام اظهار کرد: پس از آغاز تبلیغات نیز دوستان و آشنایان ابراز لطف کرده و محل ستاد و کمک‌هایی از این دست به صورت رایگان را در اختیار ما قرار داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مهمترین مشکل همدان در سطح شهر و استان بحث معیشت و اشتغال مردم است افزود: دومین مشکل همدان نیز آلودگی هوا در نیمه دوم سال است که در آینده نه چندان دور شدید می‌شود.

این کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در همدان تصریح کرد: مشکل آب مطمئن و پایدار نیز از چالش‌های مهم استان محسوب می‎شود لذا باید هر چه سریعتر از منابع آب پایدار آبرسانی به استان صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: اصلاح و به‌روزرسانی قانون حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری باید در دستور کار قرار گیرد چراکه این مهم تاثیر بسزایی در رونق تولید و ایجاد اشتغال دارد.

نباتی به اهمیت جذب سرمایه‌گذاری به ویژه سرمایه‌گذاری داخلی اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی زنجیره گردشگری و جذب گردشگران در همدان حائز اهمیت بوده و منجر به ایجاد اشتغال می‌شود.

مردم نمایندگانی می‌خواهند که مشکل آن‌ها را درک کنند

وی با اشاره به اینکه مردم نمایندگانی می‌خواهند که مشکل آن‌ها را درک کنند و شرایط زندگی اقشار کم‌درآمد را هنگام تصویب قوانین در نظر گیرد ادامه داد: کاندیداهای انتخاباتی باید در کنار دارایی، هزینه‌های انتخاباتی خود را هم به‌ طور شفاف اعلام کنند و در صورت راهیابی به مجلس نیز عملکرد شفاف داشته باشند.

کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در همدان اظهار کرد: عملکرد  نمایندگان باید در مجلس شفاف باشد به طوری که  مشخص شود رأی نمایندگان به منظور حل مشکلات مردم است یا منافع شخصی؟

وی تصریح کرد: نماینده انقلابی باید نگاه عادلانه در تصویب قوانین داشته باشد به طوری که نفع همه آحاد مردم در نظر گیرد شود نه اینکه تنها به فکر حوزه انتخابیه خود باشد.

نباتی با بیان اینکه مجلس باید عصاره ملت بوده و استقلال و شخصیت نمایندگان حفظ شود تا کارآمدی لازم را داشته باشند خاطرنشان کرد: نمایندگان باید به قوانین و کارکردهای جایگاه خود آشنایی داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه استانداردسازی قوانین حائز اهمیت است افزود: عمده درآمدها و بودجه حاصل از فروش نفت در اختیار دولت است  در حالی که مجلس باید تعیین کند درآمدها چطور و چگونه خرج شود بنابراین با تدوین قوانین مناسب از تخلف جلوگیری می‌شود.

مجلس کارآمد باید حرف انقلابی بزند و به دنبال رفع مشکلات مردم باشد

این کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در همدان با بیان اینکه نظام پالایش قوانین کشور باید محقق شود گفت: در برخی از موارد برای یک موضوع چندین قانون وجود دارد از همین رو کار برای نهادهای نظارتی سخت می‌شود بنابراین سازوکار حل این مشکل باید تعریف شود.

وی خاطرنشان کرد: عدالت‌محوری شرط تحقق اقتصاد مقاومتی است و مردم نیز محور اصلی نظام هستند و نباید زیر چرخ‌های توسعه له شوند.

نباتی تأکید کرد: خواسته مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی باید محقق شود تا با اقتصاد درون‌زا و متکی بر توان و منابع داخلی اما برون‌گرا و آماده تعامل با جهان، وضعیت اقتصادی کشور بهبود یابد.

وی ضمن شفاف‌سازی اموال و دارایی خود ادامه داد: مجموع دارایی‌های خود و خانواده‌ام یک باب منزل شخصی در شهرک فرهنگیان همدان، خودروی پژو مدل ۹۲ و ۱۰ میلیون تومان سرمایه‌گذاری در بورس است که این مبلغ صرف هزینه تبلیغات خواهد شد.

این کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در همدان با تأکید بر اینکه مجلس باید در تراز انقلاب بوده و افرادی با  تخصص علمی و تجربی بالا، روحیه انقلابی و کارآمدی به آن راه یابند افزود: مجلس کارآمد باید حرف انقلابی بزند و به دنبال رفع مشکلات مردم باشد و در برابر ظلم ایستادگی کنند.

وی در پایان از مردم خواست در انتخابات شرکت کنند و خواسته‌های خود را با انتخاب نماینده اصلح به منصه ظهور برسانند.

انتهای پیام/89033/

منبع: فارس

کلیدواژه: اشتغال آلودگی هوا تبلیغات نماینده مردم همدان انتخابات مجلس زندگی اقشار کم درآمد قوانین در نظر سرمایه گذاری تصویب قوانین داشته باشند مشکلات مردم نظر گیرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۰۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی طرح نظام قانونگذاری و تعیین اختیارات مراجع وضع قوانین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، نشست علنی مجلس به ریاست رئیس مجلس آغاز شده و این موارد در دستور کار نمایندگان قرار دارد:

ادامه گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درمورد طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی.   گزارش کمیسیون اقتصادی درمورد طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی اعاده شده از شورای نگهبان.   ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اجتماعی درمورد لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقاء امنیت آنان دربرابر سوء رفتار.   گزارش کمیسیون انرژی درمورد لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند (STC) به داوری در اجرای ماده ۱۰۰ آئین‌نامه داخلی مجلس با اولویت   گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها درمورد طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آنها.   گزارش کمیسیون اجتماعی مجلس درمورد طرح یک فوریتی استفساریه ماده ۴۸ قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت   گزارش کمیسیون کشاوزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست درمورد طرح استفساریه جز یک بند الف ماده ۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۱۴۰۰   بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درمورد رسیدگی به طرح نظام قانون‌گذاری، تعیین حدود اختیارات و صلاحیت مراجع وضع قوانین و مقررات طبق اصل ۸۵ قانون اساسی   بررسی تقاضای دو فوریت درمورد طرح اصلاح برخی احکام مالیاتی جهت تسهیل فعالیت‌های اقتصادی کشور در سال جهش تولید با مشارکت مردم.

دیگر خبرها

  • عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: حال کارگران در دولت سیزدهم خوب شد
  • تلاش ناکام تندروهای مجلس برای بررسی محرمانه یک طرح دیگر
  • افشای ۸۵ای کردن طرح دیگر در مجلس انقلابی | تندروها دنبال بررسی محرمانه چه چیزی بودند؟
  • مخالفت با بررسی طرح نظام قانونگذاری بر اساس اصل ۸۵
  • مخالفت مجلس با بررسی طرح نظام قانون‌گذاری طبق اصل ۸۵ قانون اساسی
  • مخالفت مجلس با بررسی طرح نظام قانونگذاری طبق اصل ۸۵ قانون اساسی
  • بررسی طرح نظام قانونگذاری و تعیین اختیارات مراجع وضع قوانین
  • رای منفی مجلس به بررسی طرح نظام قانون‌گذاری طبق اصل ۸۵ قانون اساسی
  • مخالفت مجلس با بررسی طرح نظام قانونگذاری طبق اصل ۸۵
  • مجلس با بررسی «طرح نظام قانون‌گذاری» طبق اصل ۸۵ مخالفت کرد