Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ‌کننده نزاجا با اشاره به اینکه با رزمایش‌هایی که در طول سال در زمین و دریا انجام می‌دهیم ارتش یک نیروی کاملاً آماده در برابر دشمن است، گفت: به کوچک‌ترین تعرض آمریکا عکس‌العمل نشان خواهیم داد. ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

امیر سرتیپ علی جهانشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان با ‌گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای مدافع حرم اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای نیروهای مسلح و جبهه مقاومت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش ‌با تبیین نقش ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی بعد از روحانیت بسیار اثرگذار بود.

وی با بیان اینکه در سال 42 در مراسم چهلم شهدای فیضیه قم امام(ره) پیامی دادند که بسیار اثرگذار بود افزود: امام فرمودند ما می‌دانیم افراد ارتشی با ما همراهند و برای سرافرازی ایران فداکاری می‌کنند، امام فرمود من برای نجات ایران و اسلام دست برادری به شما می‌دهم.

امیر سرتیپ جهانشاهی با اشاره به اینکه خیلی از فرماندهان ارتش به شهادت رسیدند و تعداد زیادی از ارتشیان قبل از انقلاب توسط ساواک به شهادت رسیدند یادآور شد: در سال 57 ورود امام به کشور را ممنوع کرده بودند اما ارتشیان رفتند جلوی هواپیما و امام را همراهی کردند.

وی با بیان اینکه امام(ره) نیز ارتشیان را بسیار دوست داشت و به آنها اعتماد کرد گفت: در روز 19 بهمن نیز نیروی هوایی ارتش با امام بیعت کرد و مقام معظم رهبری در این رابطه فرمودند با این حرکت کمر رژیم طاغوت توسط نیروهای ارتشی شکسته شد.

اختصاصی| روایت پدر شهید مدافع حرم پاکستانی از سردار دل‌ها / پس از شهادت پسرم حاج قاسم به دیدنم آمد‌ + فیلم‌‌وقتی سربازان برای زیارت مزار سرباز ولایت صف می‌بندند / تاکید سربازان وطن بر ادامه راه حاج قاسم ‌+ فیلمجانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش: ‌راه حاج قاسم را با قدرت ادامه می‌دهیم

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب امام فرمود به لطف خداوند انقلاب با پشتیبانی مردم و ارتش به پیروزی رسید و شما ارتشیان دین خود را به ایران، انقلاب و اسلام ادا کردید افزود: ارتش بازوی توانمند انقلاب اسلامی بود و در راستای پیروزی و تداوم انقلاب از هیچ کوششی دریغ نکرد.

وی با بیان اینکه ارتش در کنار سپاه در دوران دفاع مقدس اجازه ندادند یک وجب از خاک میهمن اسلامی در دست دشمن بیفتد تصریح کرد: صدام برای نابودی انقلاب آمد اما به همت ارتش و سپاه این جنگ تحت رهبری امام‌(ره) با پیروزی به اتمام رسید و ارتش بعث عراق که از سراسر دنیا تجهیز و پشتیبانی می‌شد، شکست خورد.

امیر سرتیپ جهانشاهی با اشاره به اینکه شکست صدام درسی برای سایر دنیا شد که دیگر فکر حمله به کشور را نکنند، گفت: امروز نیز ارتش در مرزها مستقر است و در هوا و دریا در مقابل هرگونه تجاوز دشمنان ایستاده‌ایم.

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتشی کاملا مردمی است، افزود: در زمان بلایای طبیعی نیز ارتش جزو اولین یگان‌هایی است که به مناطق سیل‌زده و زلزله‌زده اعزام می‌شود و به مردم خدمت‌رسانی می‌کند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه ارتش ایران از مردم، برای مردم و در خدمت مردم است اظهار داشت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با تجربیات هشت سال دفاع مقدس بیشتر از هر زمانی کاملا آماده است.

وی با اشاره به اینکه ما به خوبی می‌دانیم که دشمنان هیچ وقت ما را پشتیبانی و حمایت نخواهند کرد و ما باید به خودمان اتکا کنیم گفت: در بحث پدافند هوایی بسیار آماده هستیم و تمام آسمان کشور رصد می‌شود و دشمن بداند به کوچکترین تعرضی عکس‌العمل نشان خواهیم داد.

امیر سرتیپ جهانشاهی با بیان اینکه در بحث دریا نیز ارتش یک نیروی کاملا آماده است افزود: در نیروی زمینی تولید انواع سلاح‌های سبک و سنگین، بهینه‌سازی، بازسازی و نوسازی ادوات زره‌ای تانک و نفربر در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه با رزمایش‌هایی که در طول سال در زمین و دریا انجام می‌دهیم ارتش یک نیروی کاملا آماده در برابر دشمن است، خاطر‌نشان کرد: دشمن را کاملا رصد می‌کنیم و حتی در آن سوی مرزها نیز دشمن در حال رصد است.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه مردم در طول چهل و یکسال انقلاب نشان دادند، پشتیبان نظام هستند و در مراسم تشییع پیکر شهدای مقاومت نیز این پشتیبانی را به نمایش گذاشتند، گفت: مردم نشان دادند که حاج قاسم جایش خالی نیست و اجازه نمی‌دهیم سنگر حاج قاسم خالی شود.

وی با اشاره به اینکه خون شهدا هر روز تازه‌تر می‌شود و این از برکت خون شهدا است، افزود: حاج قاسم مهمترین شئون عاقبت بخیری را رابطه قلبی با ولایت می‌دانست و مجذوب ولایت بود، ما نیز نباید ولایت را تنها بگذاریم و شرکت در انتخابات پیش‌رو ادامه راه حاج قاسم و پیروی از ولایت است.

انتهای پیام/511/س

R7860/P/S6,67/CT15

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عکس العمل نشان خواهیم امیر سرتیپ جهانشاهی پیروزی انقلاب راه حاج قاسم کاملا آماده نیز ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۰۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت فرمانده نیروی دریایی ارتش از توطئه دشمنان علیه ایران با استفاده از روش های جاسوسی و نفوذ

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوی اسلامی ایران شامگاه پنجشنبه در محفل انس با قرآن کریم مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) این نیرو در رشت، تدبر و تفکر در قرآن را رمز پیروزی در برابر دسیسه دشمنان دانست و اظهار کرد: امروز تمرکز دشمن در این است که ما را از قرآن و عترت دور کند و بر این باور است که با بذر ناامیدی و تفرقه می‌شود ملت ایران را شکست دهد.

بنابر روایت ایسنا، امیر دریادار ایرانی با بیان اینکه قدر این فرصت‌های معنوی را باید دانست، افزود: دشمنان تحمل دیدن این جمع‌ها و وحدت را ندارند و دائماً در حال توطئه هستند و از روش‌های مختلف جاسوسی و نفوذ استفاده می‌کند.

وی با اشاره به پیشرفت‌های ایران اسلامی و قدرت نیروهای مسلح کشورمان، ادامه داد: همه این موفقیت ها در ذیل سایه ولایت به وجود می‌آید، جنگ نرم و تضعیف اعتقاد جوانان از اهداف امروز دشمنان کشور ما است که بصیرت و پیروی از منویات رهبر خنثی کننده توطئه دشمنان است.

دریادار ایرانی تصریح کرد: قرائت قرآن و حضور در مراسم و محافل قرآنی دل‌ها را به خدا نزدیک‌تر می‌کند و و سبب قوی شدن اعتقادات و افزایش بصیرت می‌شود و کسانی که با قرآن مأنوس شوند هیچوقت از الطاف الهی به دور نمی‌مانند و گمراه نمی‌شوند.

در این محفل انس با قرآن، امید رضا رحیمی قاری و حافظ کل قرآن کریم و نفر اول حفظ کل مسابقات بین المللی قرآن کریم در سال ۱۴۰۲ به قرائت آیات وحی پرداخت.

همچنین در این محفل نورانی که با حضور کارکنان سپاه و فراجا همراه بود از دو خانواده شهید و قرآنی و همچنین تعدادی از نونهالان قرآنی دختر و پسر تجلیل شد.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1889199

دیگر خبرها

  • روایت فرمانده نیروی دریایی ارتش از توطئه دشمنان علیه ایران با استفاده از روش های جاسوسی و نفوذ
  • هیچگاه از توطئه‌های دشمنان غافل نیستیم
  • هشدار جدی مقام بلندپایه نظامی ایران به دشمنان؛ در جنگ نرم و فضای مجازی دستتان را کوتاه می کنیم
  • روزبه‌روز به توان تسلیحاتی نیرو‌های مسلح افزوده می‌شود
  • بازدید فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از جزایر ایرانی خلیج فارس
  • روزبه‌روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می‌شود
  • روز به روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می شود
  • هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود
  • بازدید فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش از بندر امیرآباد
  • ناوگروه ۹۵ نیروی دریایی ارتش در اسکله منطقه سوم دریایی نبوت پهلو گرفت