Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سیما، به‌منظور همفکری و گسترش همکاری‌های رسانه‌ای در امر تبیین و ترویج و گسترش فعالیت‌های مرتبط با کتاب، مطالعه و کتاب خوانی، تفاهم‌نامه‌ای میان دکتر مسعود معینی پور رییس قرارگاه کتاب و کتابخوانی سیما و حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد، مدیر سازمان فرهنگی هنری آستان قدس در شبکه چهار سیما به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این تفاهم نامه مقرر شد برای گسترش عملیات رسانه‌ای در زمینه‌های تجلیل از کتب و کتاب‌خوان‌های برتر در سطح ملی و بین المللی؛ تعامل در جهت تبیین، ترویج و گسترش فرهنگ کتاب و کتاب خوانی؛ هم‌افزایی در جهت افزایش زیرساخت تولید کتاب‌های شاخص، مفید و مسأله‌محور و افزایش ظرفیت‌ها و تسهیل فرایند برنامه‌سازی در حوزه کتاب و کتابخوانی تلاش‌های مستمر و ویژه‌ای از سوی طرفین اقدام شود.

همچنین از دیگر مفاد این تفاهم نامه می‌توان به همکاری در تولید آثار و محصولات رسانه‌ای در حوزه کتاب اعم از برنامه تلویزیونی، مستند، تبلیغ و هدایت مسئله نذر به سمت حوزه کتاب و کتاب خوانی و توسعه فعالیت‌های مرتبط با آن و طراحی و تدوین عملیات‌های جریان سازی رسانه‌ای به عنوان معرفی و برجسته‌سازی کتاب اشاره کرد.

بر اساس این تفاهم نامه سیداحمد موسوی صمدی از سوی معاونت سیما و حسین سعیدی از سوی سازمان فرهنگی هنری آستان قدس رضوی به عنوان نماینده‌های تام‌الاختیار جهت راهبری تفاهم نامه معرفی شدند.

انتهای پیام/ 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدا و سیما کتابخوانی تفاهم نامه کتاب خوانی کتاب و کتاب رسانه ای حوزه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۱۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت نفت اراضی ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: با هدف اجرای تفاهم‌نامه همکاری وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و نفت، زمین‌های مستعد وزارت نفت در ۹ استان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به این سازمان معرفی شد.

به گزارش شانا به نقل از سازمان ملی زمین و مسکن، ارسلان مالکی تأکید کرد: در اجرای تفاهم‌نامه مشترک وزارت راه و شهرسازی و وزارت نفت زمین‌های مستعد ساخت مسکن در ۹ استان برای طرح نهضت ملی مسکن به سازمان ملی زمین و مسکن معرفی شد.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و نفت افزود: نمایندگان وزارت نفت زمین‌های مازاد متعلق به این وزارتخانه در استان‌های خوزستان، قم، قزوین، کردستان، کرمانشاه، سمنان، مرکزی، بوشهر و هرمزگان را به سازمان ملی زمین و مسکن معرفی کردند.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: موضوع این تفاهم‌نامه تولید و عرضه حداقل ۸۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور است.

سازمان ملی زمین و مسکن در اجرای ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن تاکنون موفق به شناسایی ۲ هزار و ۷۷۶ هکتار اراضی مازاد دیگر دستگاه‌ها شده که بیش از ۳۷۰ هکتار آن متعلق به وزارت نفت بوده است.

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • دسترسی به 250 هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • وزارت نفت اراضی ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید» در تبریز
  • وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • تخصیص اعتبار از محل قرارگاه شهید آوینی برای تقویت انجمن های هنری
  • برخورد جدی با پروژه‌های فاقد پیوست محیط زیستی/ تدوین کتاب برای آشنایی دانش‌آموزان با محیط زیست