Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@02:43:58 GMT

آخرین تلاش‌ها برای رساندن قائدی به الاهلی

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۱۱۹۹

آخرین تلاش‌ها برای رساندن قائدی به الاهلی

کادرپزشکی استقلال همچنان در تلاش هستند تا مهاجم جوان این تیم را برای بازی با الاهلی عربستان آماده کنند.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی قائدی بازیکنی است که در دقیقه 30 بازی با الشرطه عراق مصدوم شد و فرهاد مجیدی مجبور شد او را از زمین بازی تعویض کند.

 

هرچند قائدی بعد از بازی با الشرطه حتی یک جلسه هم با استقلال تمرین نکرده است اما فرهاد مجیدی او را با تیم به کویت آورده است تا او بتواند کارهای درمانی خود را پیگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این بین گفته می شود مراحل درمانی قائدی امروز هم ادامه داشته است و فرهاد مجیدی امیدوار است در بازی فردا شب دقایقی بتواند از این بازیکن در زمین استفاده کند.

 

آخرین تمرین استقلال قبل از بازی با الاهلی از دقایقی دیگر آغاز می شود و باید دید آیا مهدی قائدی می تواند کارش را در این تیم آغاز کند یا نه.

استقلال تهران مهدی قائدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران مهدی قائدی فرهاد مجیدی مهدی قائدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۱۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غایبان سرشناس بازی استقلال – شمس آذر

آفتاب‌‌نیوز :

مصاف رفت استقلال – شمس آذر در قزوین با نتیجه مساوی دو بر دو به پایان رسید و دو تیم فردا در استادیوم آزادی برگزار کننده دیدار برگشت خواهند بود.

تیم شمس آذر در بازی مقابل استقلال دو بازیکن تاثیر گذارش را در اختیار نخواهد داشت. امیر شبانی مدافع میانی و شماره ۷۶ شمس آذر در بازی قبلی به دلیل پارگی رباط از ترکیب تیم خارج شد. هم هم چنین سجاد بازگیر که پیش‌تر با پیراهن ملوان دروازه استقلال را باز کرده بود، در بازی فردا قادر به همراهی تیم شمس آذر نیست.

پیش بینی می‌شود در ترکیب استقلال هم بازیکنانی، چون سیلوا صالح حردانی و مهدی مهدی پور در بازی فردا غایب باشند. این‌ها بازیکنان مصدوم استقلال هستند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • غایبان سرشناس بازی استقلال – شمس آذر
  • استقلال - شمس آذر؛ رنگ صدر آبی می‌ماند؟
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • حال خوب با اخراج فرهاد مجیدی
  • (عکس) فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد
  • (عکس) رونمایی فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه
  • فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد | عکس
  • استوری جدید فرهاد مجیدی در برج خلیفه دبی + عکس
  • فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی گزینه‌های تراکتور