Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج آزمون پایان ترم کلاس های آموزش زبان انگلیسی در سطوح سه گانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیکی اعلام شد.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، نتایج آزمون پایان ترم کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی در سطوح سه گانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیکی اعلام شد.

به اطلاع تمام شرکت کنندگان آزمون پایان ترم کلاسهای آموزش زبان انگلیسی در سطوح سه گانه واحد الکترونیکی می رساند از امروز یکشنبه ۲۷ بهمن با مراجعه به سایت http://azmoon.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

net نسبت به مشاهده و دریافت نتیجه آزمون خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه آزاد زبان انگلیسی آموزش آزمون اعلام نتایج آزمون زبان انگلیسی واحد الکترونیکی اعلام شد دانشگاه آزاد اسلامی آزمون پایان ترم نتایج آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۱۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از ۵۰ شرکت صنعتی در رویداد صدرا

رضا شعبان‌نژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین‌زهرا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اعلام کرد که نخستین  رویداد صدرا با حضور بیش از ۵۰ شرکت فعال در صنعت و جامعه از ۱۱ تا ۱۳ اردیبهشت برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین‌زهرا، هدف از اجرای رویداد صدرا را مهیا کردن شرایط اشتغال و ارتقای آمادگی به دانشجویان و ایجاد پیوند میان دانشگاه، صنعت و جامعه عنوان کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۵۰ شرکت صنعتی در رویداد صدرا
  • نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا فردا اعلام می‌شود
  • پذیرفته شدگان استخدامی آموزگاری فردا مشخص می شوند
  • اخذ مجوز راه‌اندازی فصلنامه پژوهشی در دانشگاه آزاد مرودشت
  • دانشگاه آزاد آبادان میزبان نشست سراسری مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
  • ۳۰۰ دانشجوی دانشگاه آزاد یزد بورسیه صنعت کاشی شدند
  • جمعه ۱۴ اردیبهشت، آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد/امروز پایان ثبت نام آزمون
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • نماهنگ «ما می آییم» با زبان انگلیسی در فضای مجازی فارس اکران شد