Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه،در حاشیه پنجاه و ششمین نشست کنفرانس امنیتی مونیخ و در دیدار محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و ایتالیا، درخصوص موضوعات مربوط به روابط دوجانبه در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

وزیران خارجه ایران و ایتالیا همچنین در این دیدار درخصوص تعهدات اروپا در موضوع برجام، و راه‌های حفظ برجام گفت وگو و رایزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر امور خارجه که از روز جمعه در کنفرانس امنیتی مونیخ حضور یافته است دیدارهای متعددی با مقامات و شخصیت‌های حاضر در این کنفرانس داشته است.

جاستین ترودو نخست وزیر کانادا روز گذشته با حضور در محل استقرار دکتر محمد جواد ظریف در خصوص موضوعات موردعلاقه طرفین به تبادل نظر پرداخت.
وزرای امورخارجه جمهوری اسلامی ایران و چین طی دیداری در حاشیه نشست کنفرانس امنیتی مونیخ در خصوص برجام، مسائل منطقه غرب آسیا، شهادت سردار سپهبد  سلیمانی و هواپیمای اوکراینی  گفت وگو و تبادل نظر کردند.
ظریف در این دیدار  از مدیریت چین در خصوص کرونا تمجید و از همکاری دولت چین در زمینه کمک به خروج دانشجویان ایرانی از ووهان تشکر کرد.
وزیر امور خارجه چین نیز از همکاری‌های کشورمان در این  زمینه  تشکر و قدردانی کرد.
دیدار و گفت و گو با گروه الدرز (ریش سفیدان - مقامات بلند پایه سابق سازمان ملل متحد)  گروه اقدام بحران، وزیر خارجه فنلاند، واتیکان، چک، عمان، کرواسی از دیگر دیدارهای روز گذشته وزیر امور خارجه در حاشیه این کنفرانس بود.
محمد جواد ظریف امروز همچنین با اعضای شورای روابط خارجی اتحادیه اروپایی، رییس گروه مردم در پارلمان اروپایی و وزیران خارجه اوکراین و ژاپن دیدار و گفت و گو کرد.

 محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه نشست کنفرانس امنیت مونیخ با همتای اسپانیایی دیدار و گفت وگو کرد.

برچسب‌ها برجام ایتالیا محمد جواد ظریف کنفرانس امنیتی مونیخ پروندهٔ خبری کنفرانس امنیتی مونیخ 2020/ داووس امنیتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برجام ایتالیا محمد جواد ظریف کنفرانس امنیتی مونیخ جواد ظریف جواد ظریف برجام ایتالیا محمد جواد ظریف کنفرانس امنیتی مونیخ کنفرانس امنیتی مونیخ ایران و ایتالیا وزیر امور خارجه دیدار و گفت نشست کنفرانس وزیران خارجه جواد ظریف تبادل نظر گفت وگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۱۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| جلوی ایران را بگیرید، قبل از اینکه خیلی دیر شود/ توییت معنادار وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی

اسرائیل کاتز، وزیر امورخارجه اسرائیل با انتشار فیلمی از عزاداری شیعیان در فرانسه و انگلیس در توییتر به سه زبان انگلیسی، عبری و فرانسوی نوشت:

«جلوی ایران را بگیرید قبل از اینکه خیلی دیر شود!»

 او همچنین در این توییت آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه ایالات متحده و همچنین وزرای امور خارجه کشورهای فرانسه، ایتالیا، بریتانیا و آلمان را منشن کرده است. 

دیگر خبرها

  • جریان مقاومت، دل‌های مردم جهان را تسخیر کرده است
  • وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)
  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اتحادیه اروپا درباره ایران
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید
  • ایرلند: تل آویو جنگ در غزه را متوقف کند!
  • عکس| جلوی ایران را بگیرید، قبل از اینکه خیلی دیر شود/ توییت معنادار وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی