Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@08:15:58 GMT

برای ۴۵واحد دامداری در قم اخطار صادر شد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۱۳۴۹

برای ۴۵واحد دامداری در قم اخطار صادر شد

به گزارش خبرآنلاین از قم، اسماعیل احمدی‌زاده معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم  گفت: با دریافت شکایت از شهروندان مبنی بر آلودگی و بوی نامطبوع در محدوده شهرک همت، این موضوع بلافاصله در دستور کار قرار گرفت.

او در ادامه افزود: با بررسی‌های بعمل آمده و نظر کارشناسان، منشاء بو در محل دامداری‌های مهدی آباد شناسایی و برای ۴۵ واحد دامداری در این منطقه، اخطاریه رفع آلودگی‌های زیست محیطی و جمع آوری فضولات و پسماندها صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون نظارت و پایش محیط زیست قم با بیان اینکه واحدهای صنعتی و کشاورزی باید نسبت به رعایت قوانین و ضوابط زیست محیطی اهتمام جدی داشته باشند، تصریح کرد: واحدهایی که پس از صدور اخطاریه اقدامات لازم را برای رفع آلودگی انجام ندهند، به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

۴۶

کد خبر 1353353

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۱۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت آموزش حفاظت و نگهداری از طبیعت به دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سید روح الله موسوی بیان کرد: محیط زیست بدون آلودگی در نهایت سلامت انسان‌ها را تضمین خواهد کرد.

وی با بیان اینکه استفاده از پلاستیک به یکی از بحران‌های زیست محیطی کره زمین تبدیل شده است افزود: استفاده از مواد پلاستیکی به حدی زیاد شده که برای زمین بحران ایجاد کرده و زندگی بسیاری از حیوانات به دلیل آلودگی محیط زیست با مواد پلاستیکی به خطر افتاده است.

موسوی اظهار کرد: به همین دلیل باید از دوران دانش‌آموزی کودکان و نوجوانان آموزش ببینند تا از مواد پلاستیکی کمتر استفاده کنند و زباله‌های پلاستیکی را در محیط و طبیعت رها نکنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: باید به دانش‌آموزان آموزش داده شود تا به خانواده‌های خود نیز برای حفظ محیط زیست اطلاع رسانی و آگاهی بخشی کنند.

دیگر خبرها

  • استفاده از پهپاد برای پایش‌تالاب‌ها
  • ضرورت آموزش حفاظت و نگهداری از طبیعت به دانش آموزان
  • مرخصی تحصیلی برای مادران دانشجو و دارای فرزند
  • نظارت بر ٣ هزار و ١٨٦ درخواست انتقال پسماند صنعتی و ویژه در کشور
  • روزانه ۲۳ تن زباله های پلاستیکی در ایلام تولید می شود
  • اجرای طرح از رده خارج کردن خودروهای فرسوده در سال جاری
  • پایش کیفیت ۱۴۳ رودخانه در سال ۱۴۰۲
  • نظارت‌های محیط زیست در حوزه مدیریت پسماند هوشمند می‌شود
  •  اجرای طرح از رده خارج کردن خودرو‌های فرسوده در سال جاری
  • زنده‌گیری مار افعی در یک مدرسه