Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از سمنان ،در حوزه انتخابیه سمنان،مهدی شهر و سرخه  که در این دوره از انتخابات با توجه به تفکر مشابه اکثر کاندیداها بسیاری از ورزشکاران در ستادهای مختلف پراکنده شده و از دو قطبی بودن خارج شده است. مهدی قاسمی میر سرپرست قبلی ورزش دانش اموزی و مهدی ترحمی رییس هیات گلف برای ستاد اقای خسروی -همت هادیان مدیر کل سابق اداره ورزش و جوانان استان سمنان در ستاد اقای گلرو -داریوش دربانیان سرپرست تیم فوتبال پیشکسوتان و رئیس هیات مدیره انجمن ورزشکاران،قهرمانان و پیشکسوتان سمنان در ستاد اقای روح اله جمعه ای -مجید نظری عضو شورای شهر سمنان و حامی ورزش در ستاد اقای جمال دامغانیان -سید عباس امان رییس سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان در ستاد اقای شمسی خانی و برخی از چهره های دیگر ورزش در ستاد اقای ذوالفقاری سخت مشغول جذب ارای هستند ضمن اینکه برخی چهره های ورزشی همچون امید کامروا از رشته شنا -علی محمد ذوالفقاری مجری برنامه های ورزشی و دانشجوی دکترای ورزشی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..خود به عنوان کاندیدا پا به عرصه رقابت گذاشته اند ضمن اینکه علیرضا غفوریان پیشکسوت رشته فوتبال به نفع اقای خسروی از کاندیداتوری استعفای داد .

46

کد خبر 1353231

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۱۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حالی برای بازی با شمس آذر قزوین در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران آماده می شوند که هافبک بازیساز این تیم درگیر یک حاشیه شده است.

پس از صحبت های سهیل مهدی درباره حساب نشدن گل زده در خانه حریف در امر قهرمانی در برنامه فوتبال برتر، استوری آرش رضاوند و نام بردن این بازیکن از قانون جنگل به واکنش هافبک استقلال به صحبت های سهیل مهدی تعبیر شد.

پس از این اتفاق سایت سازمان لیگ با انتشار یک اطلاعیه از احضار بازیکن استقلال به کمیته های اخلاق و انضباطی خبر داد. این اتفاق واکنش بعدی باشگاه استقلال و بازیکنان را در پی داشت و آنها با انتشار تصویری از آرش رضاوند، حمایت خود را از بازیکن تیم شان نشان دادند.

دیگر خبرها

  • کوتاهی مسئولان در حمایت از تنها شانس پاراالمپیکی ایران+فیلم
  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • هزینه‌های فوتبال پایه برای اولین بار در دولت سیزدهم رایگان شد
  • پایان زمان ثبت نام از کاندیداهای شطرنج
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • حمایت کم‌سابقه از ورزش بوشهر/ اماکن ورزشی استان تجهیز می‌شوند
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • روسیه: به دنبال حق رقابت در المپیک هستیم
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب