Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال یوونتوس از دقایقی دیگر باید در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم سری آ. ایتالیا به مصاف تیم برشا برود. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شاگردان مائوریتزیو ساری امروز و از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت ایران باید در ورزشگاه خانگی خود رو در روی برشا قرار بگیرند. یوونتوسی‌ها هفته گذشته و در کمال ناباوری در حالی که با یک گل از هلاس ورونا پیش افتاده بودند با دریافت دو گل برابر این تیم شکست خوردند تا صدر جدول رده بندی سری آ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

را از دست بدهند. آن‌ها در حال حاضر با ۵۴ امتیاز از ۲۳ بازی در حالی در رده دوم قرار دارند که اینتر با همین امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر خود در صدر جدول جای گرفته است. در سوی دیگر میدان برشا قرار دارد که تنها ۱۶ امتیاز از ۲۳ بازی به دست آورده و در جدول ۲۰ تیمی رقابت‌های لیگ ایتالیا در رده نوزدهم قرار دارد و در شرایط خوبی به سر نمی‌برد. ساری امیدوار است که با پیروزی در این دیدار شرایط را برای تیم خود بهبود ببخشد چرا که امشب دیدار حساسی بین اینتر و لاتزیو برگزار می‌شود و لاتزیو که با یک امتیاز کمتر از اینتر و یووه در رده سوم است، می‌تواند با پیروزی برابر شاگردان کونته نه تنها حضور خود در کورس قهرمانی را جدی‌تر کند بلکه یوونتوس را نیز صدرنشین سری آ. کند. ساری تصمیم گرفته در بازی برابر تیم قعر جدولی برشا به کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی تیم خود، استراحت دهد و نام این بازیکن در فهرست یوونتوس به چشم نمی‌خورد.  

ترکیب یوونتوس در این بازی بدین ترتیب است: شزنی، روگانی، بونوچی، الکس ساندرو، دانیلو، بنتاتکور، رابیو، رمزی، کوادرادو، دیبالا، ایگواین

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رونالدو لیگ ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۱۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد

آفتاب‌‌نیوز :

با قرار گرفتن دوباره مهرداد محمدی در ترکیب اصلی استقلال و البته مصدومیت دردناک مهدی مهدی‌پور، جواد نکونام ترجیح داده جلال‌الدین ماشاریپوف را یک خط عقب‌تر به میدان بفرستد.

هافبک ازبکستانی استقلال که از ابتدای حضور در ترکیب تیمش توانسته بود با گلزنی حضور در پیراهن آبی را جشن بگیرد، در این بازی‌ها نشان داده می‌تواند در پست هافبک پشت مهاجم و بازیساز تیمش هم به خوبی بازی کند.

ستاره ازبکستانی که آخرین تاثیرگذاری مستقیم او در نتایج استقلال به پاس گل برابر استقلال خوزستان برمی‌گردد، امیدوار است در این پست هم بتواند از بازی برابر شمس آذر قزوین دوباره تاثیرگذاری مستقیمش را مجسم کند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • کارِ سخت جواد؛ ترکیب تیم استقلال مقابل شمس‌ آذر قزوین برای بازی امروز 31 فروردین
  • ساعت دقیق بازی و ترکیب احتمالی تراکتور برابر نساجی امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/ صدر جدول تا اطلاع ثانوی قرمز شد
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با کالیاری
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • پیروزی رونالدو در دادگاه: یووه محکم به پرداخت جریمه
  • پیام به نیمکت رسید ولی به ترکیب نه!
  • معرفی نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در غیاب چهره‌های مطرح!
  • دشوارترین رقیب برای شماره ۴ پرسپولیس