Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، ارسلان زارع عصر روز یکشنبه درنشست خبری در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی در رشت افزود: انتخابات مهمترین فرآیند و رکن توسعه سیاسی و عامل استقرار و استمرار همه نظام های مردم سالار است.

استاندار گیلان برگزاری انتخابات در امنیت و سلامت کامل را بسیار مهم دانست و اظهار داشت: آنچه که امروز مورد توجه ماست و در همه نشست ها و جلسات با فرمانداران، بخشداران و روسای هیات اجرایی و غیره تاکید می شود، اینست که  برگزاری انتخابات در امنیت و سلامت کامل برای ما خیلی مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش مهم رسانه ها و با بیان اینکه مهمترین وظایف ذاتی رسانه ها تنویر افکار عمومی است، افزود: رسانه ها در رویدادهای مهم و مختلف کشور به ویژه رویدادهای سیاسی و اجتماعی در جامعه می توانند نقش آفرینی کنند، رسانه ها پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نقش موثری را در جامعه ایفا کردند و اکنون و آینده این تاثیرگزاری شگرف را خواهند داشت.

وی با بیان این مطلب که آماده سازی ذهنی جامعه و افکار عمومی به دست خبرنگاران است، بیان داشت: شما صاحبان قلم در رسانه ها در یکی دو ماه اخیر کوشش کردید همه فرآیندهای انتخابات را پوشش و نشر دهید، بنابراین وظیفه خود می دانم که از تلاش های اصحاب رسانه، خانه مطبوعات، مدیران مسئول ، خبرنگاران، عکاسان و نویسندگان قدردانی کنم که در طول ماه های گذشته برای تسهیل خدمت بیشتر مردم توسط خدمتگزاران همکاری کردند.

استاندار گیلان با بیان اینکه رسانه ها در چهار رکن امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت در انتخابات نقش تاثیرگزاری دارند، خاطر نشان کرد: رسانه ها در مشارکت تاثیرگذاری بیشتری دارند و می توانند در زمینه سازی حضور حداکثری مردم بسیار  موثر باشند.

زارع در ادامه اظهار داشت: دولت تدبیر و امید از ابتدای شکل گیری توجه خاصی به اصحاب رسانه، گردش آزاد اطلاعات، شفافیت و لزوم فعالیت گسترده رسانه ها و مطبوعات در جامعه در بخش های مختلف داشته و تلاش کرده تا نگاه امنیتی را در رسانه ها و مطبوعات دور کند.

وی با اشاره به فعالیت رسانه ها در گیلان اضافه کرد: معتقدم  در این استان هر چه بیشتر می توانیم فعالیت رسانه ها را فراهم کنیم که این مهم یقینا در زمینه سازی عوامل موثر بر توسعه استان "توسعه عام" موثر است، هر چه رسانه ها بیشتر فعالیت کنند و چتر فعالیت آنها گسترده تر باشد یقین در توسعه استان موفق تر هستند.

استاندار گیلان با بیان اینکه شرایط امروز جامعه هنوز باید تغییر کند و نشانه های حضور حداکثری مردم را در شهرستان های مختلف بیشتر ببینیم، اظهار داشت: شور و شکوه حضور مردم قبل از دوم اسفند "تاریخ برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی" را در فعالیت های تبلیغاتی، میتینگ ها، فضای مجازی و گفت و گوهای مردم بیشتر ببینیم، بنابراین نیازمند فعالیت بیشتر رسانه ها هستیم.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در انتخابات دوره های گذشته، مشارکت گیلان در بسیاری از دوره ها از میانگین کشوری کمتر نبود، امیدوارم که این بار هم با همکاری رسانه ها، مشارکت فعالانه و هوشمندانه مردم آگاه استان، حضور مردم گیلان را بالاتر از میانگین کشوری، پای صندوق های اخذ رای داشته باشیم.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه هفته جاری دوم اسفند در سراسر کشور برگزار می شود.

برچسب‌ها رشت استانداری گیلان انتخابات مجلس شورای اسلامی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت استانداری گیلان انتخابات مجلس شورای اسلامی گیلان رشت استانداری گیلان انتخابات مجلس شورای اسلامی گیلان انتخابات مجلس شورای اسلامی استاندار گیلان رسانه ها رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۱۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تولید مسکن روستایی گیلان در اولویت قرار دارد

اسدالله عباسی، استاندار گیلان در جلسه شورای مسکن استان گفت: در پرداخت تسهیلات برای بخش مسکن روستایی شعب بانکی که در روستاها، دهستان‌ها و بخش‌ها قرار دارند در تأمین تضامین سخت گیری چندانی ندارند و این امر به افزایش تولید مسکن در روستا‌ها کمک خواهد کرد.

او افزود: با افزایش تولید مسکن روستایی که در اولویت نهضت ملی مسکن قرار دارد مسئله باز آفرینی شهری مورد تأکید قرار گرفته و متقاضیان خود مالکی با تشویق، حمایت و کاهش کاغذبازی (بروکرارسی های) اداری می‌توانند تسهیلات بهتری دریافت کنند.

استاندار راه و شهرسازی گیلان را متولی تأمین و احداث مسکن استان اعلام و تصریح کرد: باید جلسه‌ای با حضور پیمانکاران و انبوه سازان برگزار شود تا با استماع نظرات آنها، برخی مشکلات موجود تعیین تکلیف و حل شوند.

به گفته عباسی، مشکلات موجود در بخش احداث مسکن خود مالکی باید طی برگزاری جلسه‌ای با حضور معاونت عمرانی استانداری و مدیران بانک‌های عامل به صورت اختصاصی حل شود.

او همچنین گفت: در اجرای طرح باز آفرینی شهری هم جلسه‌ای با حضور شهرداران تشکیل شود و آن دسته از شهردارانی که در این زمینه عملکرد مثبتی داشتند مورد تقدیر و شهرداران با عملکرد ضعیف نیز تذکر جدی قرار گیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود
  • افزایش تولید مسکن روستایی گیلان در اولویت قرار دارد
  • بیانیه حزب اعتدال و توسعه در حمایت از عملیات «وعده صادق» ایران در پاسخ به اسرائیل: مهمترین رویکرد استراتژیک، حفظ وحدت و انسجام ملی و حمایت یکپارچه اقشار ایران از ارکان نظام در برابر متجاوزین خدعه گر و مستکبر است
  • فلسفی: اولویت مجلس آینده فسادستیزی و شفافیت باشد
  • فاز توسعه کارخانه سیمان دشتروم در اولویت تیم اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد
  • استاندار کردستان: سپاه اقتدار نظام را به نمایش گذاشت + فیلم
  • درخواست رسانه‌ها از ترامپ و بایدن برای برگزاری مناظره
  • حقوق عامه، از اولویت‌های دادگستری گیلان در سال جدید
  • همه فعالیت‌ها در خوی باید پیوست فرهنگی رسانه‌ای داشته باشد