Web Analytics Made Easy - Statcounter

گوهیان گفت: مرحله دوم آزمون علمی شبیه ساز ورودی مدارس تیزهوشان در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم برگزار می شود.

«مسعود گواهیان» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به منظور تقویت بنیه علمی دانش آموزان عضو کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» و حمایت از آنان در ورود به مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی، مرحله دوم آزمون شبیه ساز ورودی مدارس تیزهوشان در این کانون برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: سئوالات این آزمون شبیه سئوالات آزمون ورودی مدارس تیزهوشان بوده و آخرین تغییرات آزمون ورودی تیزهوشان نیز در آن لحاظ شده است.

 

وی با اشاره به اینکه این آزمون ویژه دانش آموزان پایه نهم تحصیلی است، بیان کرد: زمان برگزاری آزمون ساعت ۱۴ روز پنجشنبه 15 اسفندماه تعیین شده است.

 

گواهیان مهلت ثبت نام در آزمون علمی شبیه ساز مدارس تیزهوشان را تا روز جمعه نهم اسفندماه عنوان کرد و گفت: شرکت در این آزمون برای عموم دانش آموزان پایه نهم شهرستان جهرم آزاد است.

 

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان می توانند از طریق پرتال کانون دوستان آسمانی و یا به صورت حضوری با مراجعه به مسجد امام حسین (ع) در این آزمون نام نویسی کنند، خاطرنشان کرد: در پایان آزمون نیز پاسخ نامه آزمون و کارنامه فردی به دانش آموزان اعطا می شود.

 

 

 

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: آزمون تیزهوشان کانون فرهنگی و هنری مساجد فارس کانون فرهنگی هنری مساجد ورودی مدارس تیزهوشان کانون فرهنگی و هنری مدارس تیزهوشان دوستان آسمانی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۱۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسینعلی محمدی متکازینی ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: بهشهر دارای بیش از ۲۰۰ مدرسه و ۲۸ هزار دانش آموز است که در مقاطع مختلف تحصیل می‌کنند.

وی افزود: مدارس شهرستان بهشهر از لحاظ کیفیت از استان جلوتر است و با تراکم دانش آموزی مواجه هستیم، اما مشکل فضا در بهشهر وجود ندارد.

مدیر آموزش و پرورش بهشهر یادآورشد: از خرداد ۱۴۰۳ دبیرستانی‌ها در هر سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم امتحان نهایی خواهیم داشت و شبه امتحان نهایی برای دانش آموزان برگزار شد.

محمدی گفت: این امتحانات شبه نهایی به‌منظور کاهش استرس دانش‌آموزان دبیرستانی تدوین شده است در مدارس برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش بهشهر از تک نوبته بودن مدارس بهشهر خبر داد و گفت: همه‌مدارس بهشهر در همه‌مقاطع تحصیلی نوبته هستند و هیچ مدرسه دو نوبته ای در بهشهر وجود ندارد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش خود یک رسانه است، خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی در کشور و استان و شهرستان خانه‌ای نداریم که آموزش و پرورش نباشد و حضور جدی در زندگی مردم دارد و ارتباط ما با خانواده‌ها دو طرفه است.

محمدی متکازینی گفت: در بحث حجاب و عفاف براساس دستگاه نظارتی، بهشهر از جمله شهرهایی است که کمترین چالش را دارد.

وی افزود: حجاب در مدارس اجباری است و قانون است و دانش آموزان باید با پوشش مدرسه حاضر شوند و همه دستگاه‌های فرهنگی باید کمک‌کار ما برای این امر مهم باشند.

کد خبر 6087653

دیگر خبرها

  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • برگزاری نمایشگاه عکس در هوراند
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • درخشش دانش آموزان تویسرکانی در هفدهمین مسابقات ربوکاپ آزاد ایران
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت در مدارس + تاریخ برگزاری آزمون
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان از اول خرداد