Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@09:47:28 GMT

نظری: این نتایج بد را جبران می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۱۸۲۸

نظری: این نتایج بد را جبران می‌کنیم

نساجی بعد از تساوی خانگی برابر پارس جنوبی چند روزی را استراحت می کند تا برای حساس هفته بیست و یکم برابر ماشین سازی آماده شود.

به گزارش" ورزش سه" بازی نساجی برابر پارس به خاطر شرایط آب و هوایی و زمین یک بازی ویژه از آب در آمد. با این وجود هواداران نساجی در پایان از نتیجه تساوی تیمشان راضی نبودند. مهدی نظری مهاجم تیم نساجی درباره این بازی گفت:" بازی خوبی نبود چون وضع جوی بد بود و زمین را آب گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"


او در ارتباط با شرایط نساجی افزود:" جدا شدن چند بازیکن در نیم فصل از تیم در روند کار تیمی ما تاثیرگذار بود. ضمن اینکه در این بازی سه چهار مصدوم داشتیم و دچار مشکل شدیم. ضمن اینکه برابر پارس جنوبی روز خوبمان نبود و در مجموع در این هفته روزهای خوبی را سپری نمی کنیم."


نظری همچنین گفت:" الان که لیگ تعطیل شده بهترین فرصت است که سرو سامانی به خودمان بدهیم. ما در بازی های اخیر عملکرد خیلی خوبی نداشتیم و نتایجمان راضی کننده نیست. واقعا از مردم قائمشهر از طرف خودم و بازیکنان عذرخواهی می کنم چرا که نتیجه ای که هواداران می خواستند نگران هستند. اما از همین جا قول می دهم با قدرت ادامه می دهیم و این نتایج را جبران می کنیم."


او درباره بازی های پیش روی نساجی مقابل ماشین سازی و تراکتور گفت:" واقعیت این است که بازی در خانه و بیرون از خانه سخت هستند. در نیم فصل دوم دروازه ها کوچک می شوند، ما نتیجه خوبی در بازی های اخیر نگرفتیم و می رویم برای اینکه امتیاز بگیریم."

نساجی مازندران محمدمهدی نظری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران محمدمهدی نظری برابر پارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۱۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود چهار تیم قطعی شد/ شگفتی تیم ملی تاجیکستان برابر عربستان

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آسیا امروز با برگزاری دیدارهایی در گروه‌های مختلف برگزار شد و تیم‌های ایران، ازبکستان، استرالیا و عراق موفق شدند صعود خود را به مرحله بعد قطعی کنند.

گروه A

* هند یک - افغانستان ۲

در گروه A تیم ملی افغانستان موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد هند عبور کند. افغانستان با این پیروزی ۴ امتیازی شد و امتیازات خود را به هند رساند. در دیگر دیدار این گروه هم از ساعت ۲۲:۳۰ قطر ۹ امتیازی به مصاف کویت ۳ امتیازی خواهد رفت.

قطر در صورتی که بتواند ۳ امتیاز این دیدار را از آن خود کند صعود خود را به دور بعدی این مسابقات قطعی خواهد کرد. اما هند، افغانستان و کویت رقابت سختی برای کسب عنوان دوم خواهند داشت.

گروه C

* تایلند صفر - کره جنوبی ۳

* چین ۴ - سنگاپور یک

در گروه C کره جنوبی با نتیجه ۳ بر صفر تایلند را شکست داد و چین با نتیجه ۴ بر یک از سد سنگاپور عبور کرد.

در جدول این گروه کره جنوبی با ۱۰ امتیاز صدرنشین است. چین با ۷، تایلند با ۴ و سنگاپور با یک امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند. در این گروه کره جنوبی برای صعود به تنها یک امتیاز نیاز دارد و چین و تایلند رقابت حساسی برای کسب عنوان دوم خواهند داشت.

گروه D

* قرقیزستان ۵ - چین تایپه یک

* مالزی صفر - عمان ۲

در گروه D قرقیزستان با نتیجه پرگل ۵ بر یک از سد چین تایپه عبور کرد و عمان با نتیجه ۲ بر صفر مالزی را شکست داد.

در این گروه، قرقیزستان و عمان ۹ امتیازی هستند. مالزی با ۶ امتیاز سوم است و چین تایپه بدون امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

گروه E

* ترکمنستان صفر - ایران یک

* ازبکستان ۳ - هنگ کنگ صفر

در گروه E تیم ملی ایران موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد ترکمنستان عبور کند و ازبکستان هم با ۳ گل هنگ کنگ را از پیش رو برداشت تا به این ترتیب، ایران و ازبکستان صعودشان به مرحله بعدی قطعی شود و ۲ دیدار باقی مانده آنها برای کسب صدرنشینی باشد.

گروه F

* فیلیپین صفر - عراق ۵

* ویتنام صفر - اندونزی ۳

در گروه F عراق با نتیجه پر گل ۵ بر صفر فیلیپین را در هم کوبید و اندونزی هم ۳ بر صفر از صد ویتنام عبور کرد.

در این گروه هم عراق با ۱۲ امتیاز صعودش را به مرحله بعد قطعی کرد. اندونزی ۷ امتیازی است و ویتنام با ۴ و فیلیپین با یک امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

گروه G

* تاجیکستان یک - عربستان یک

در گروه G تاجیکستان دست به کار بزرگی زد و موفق شد عربستان سعودی را با نتیجه تساوی یک به یک متوقف کند تا عربستان با ۱۰ و تاجیکستان با ۵ امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار بگیرند.

در دیگر دیدار این گروه هم اردن ۴ امتیازی از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف پاکستان بدون امتیاز می‌رود.

گروه I

* لبنان صفر - استرالیا ۵

* بنگلادش صفر - فلسطین یک

در گروه I هم استرالیا با نتیجه ۵ بر صفر لبنان را در هم کوبید و فلسطین هم یک بر صفر بنگلادش را شکست داد.

در این گروه استرالیا با ۱۲ امتیاز صعودش به مرحله بعد قطعی شده است. فلسطین با ۷ امتیاز دوم است و کار سختی برای صعود به مرحله بعد ندارد و برای صعود باید با لبنان ۲ امتیازی و بنگلادش یک امتیازی رقابت کند.

دیگر دیدارهای این مرحله از ساعت ۲۲:۳۰ برگزار خواهد شد که این دیدارها به شرح زیر است:

* کویت - قطر

* سوریه - میانمار

* اردن - پاکستان

* بحرین - نپال

* یمن - امارات

کد خبر 6063162

دیگر خبرها

  • سرپرست شمس آذر: عدم تمرکز مانع نتیجه‌گیری شمس آذر شد/ بازی با ذوب‌آهن آغاز دوباره‌ ای برای ماست
  • نابسامانی مدیریتی وخریدهای جنجالی/ شوک‌هایی که رنگ زردها را پراند
  • گوهری با 1+6 وارد سال جدید شد (عکس)
  • کروس: بردن بازی‌های دوستانه فایده خاصی ندارد!
  • فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان
  • صعود چهار تیم قطعی شد / شگفتی تیم ملی تاجیکستان برابر عربستان
  • صعود چهار تیم قطعی شد/ شگفتی تیم ملی تاجیکستان برابر عربستان
  • پولی از برزیل در راه ایران!
  • فردا روز متفاوتی مقابل ترکمنستان است
  • رضاییان: با احترام به ترکمنستان به میدان می‌رویم/ هنوز نتیجه بازی با قطر را هضم نکردم