Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار گچساران گفت: تعداد 115 هزار و 23 نفر واجد شرایط رای در 2 حوزه گچساران و باشت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در مناطق شهری و روستایی هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، علی خوانپایه با بیان اینکه برگزاری انتخابات یک رویکرد سیاسی هر کشور به شمار می‌رود، گفت: برگزاری سلامت، امنیت، ایجاد فضای رقابت و حضور حداکثری در انتخابات حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گچساران با اشاره به برگزاری انتخابات در روز 2 اسفندماه سالجاری افزود:  آرای مردم گچساران و باشت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 151شعبه جمع‌آوری می‌شود.

 وی گفت: از این مجموع این تعداد شعبات اخذ رای تعداد 105 شعبه اخذ رای  در گچساران که  ۶۶ مورد در شهر و مابقی در روستاها و تعداد 46 شعبه اخذ رای در شهرستان باشت پیش‌بینی شده است.

 خوانپایه اذعان کرد: تعداد اعضای شعب اخذ رای برای 85 شعبه پنج نفر و 20 شعب هفت نفر پیش بینی شده است

بالاترین مقام اجرایی گچساران ابراز کرد:  از مجموع 105 شعبه اخذ رای در گچساران  بیش از ۵۵درصد  از شعبات اخذ رای در مدارس، ۳۵درصد در مساجد  و حسینیه هاصی و 10درصد در ادارات  وخانه‌های بهداشت و سایر مکان‌های پیش بینی شده صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در حال حاضر کاربران رایانه شعب اخذ رای آموزش های لازم را فراگرفتند و در این دوره از انتخابات ملاک احراز هویت رای دهندگان در تمام شعب اخذ رای از طریق دستگاه‌های احراز هویت است.

 خوانپایه خاطرنشان کرد:  2هزار و ۵۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی برگزاری کننده یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه گچساران و باشت را برعهده دارند.

 وی با بیان اینکه انتخابات امسال به صورت  نیمه مکانیزه برگزار خواهد شد، گفت: در خصوص دستگاه‌های احراز هویت و ارتباطات امن اقدامات فنی و امنیتی انجام گرفته است.

 فرماندار گچساران  ادامه داد:  بر اسای آمار موجود  115 هزار و 523 نفر در 2 شهرستان گچساران  و باشت واجد شرایط رای هستند.

 خوانپایه  عنوان کرد: از مجموع این تعداد  واجد شرایط رای تعداد 98 هزار و 400 نفر  در حوزه گچساران و 17 هزار و 123 نفر در حوزه باشت واجد شرایط رای  در انتخابات مجلس شورای اسلامی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان است.

وی  با بیان اینکه تا کنون اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات سالم انجام گرفته است، افزود: پیش‌بینی لازم در زمینه تامین زیرساخت‌های ارتباطی، تجهیزات و بهره‌ گیری از نیروی انسانی لازم جهت انتخاباتی  نیمه مکانیزه دیده شده است.

انتهای پیام/82031

 

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاري فارس گچساران بيش از 115 هزار نفر واجد شرايط راي انتخابات مجلس شورای اسلامی فرماندار گچساران برگزاری انتخابات حوزه گچساران گچساران و باشت پیش بینی شده شعبه اخذ رای شعب اخذ رای احراز هویت اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۱۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هموارتر شدن مسیر مس برای قهرمانی در لیگ هندبال

هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان با ادامه پیروزی بالانشینان به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته هجدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، عصر امروز (پنجشنبه - 30 فروردین ماه) با برگزاری 6 دیدار به پایان رسید که طی آن صنعت مس کرمان به سختی مقابل نفت و گاز گچساران به پیروزی رسید، سپاهان میلیمتری طبس را شکست داد و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و گیتی‌پسند با برد برابر حریفان خود همچنان سایه به سایه در تعقیب یکدیگر هستند.

امضای تفاهمنامه همکاری هندبال با کلینیک تخصصی ورزشی متین

نتایج کامل مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر هندبال به این شرح است:
صنعت مس کرمان 28 - نفت و گاز گچساران 26
پیکان خراسان 33 - پرواز هوانیروز اصفهان 28
زغال سنگ طبس 26 - فولاد مبارکه سپاهان 27
گیتی پسند اصفهان 22 - آلومینیوم اراک 20
پلیمر خلیج فارس خرم آباد 27 - نیروی زمینی شهید شاملی کازرون 33
فرازبام خائیز دهدشت 30 - فولاد سپاهان نوین 25

با این نتایج صنعت مس با 36 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های نیروی زمینی شهیدشاملی کازرون و گیتی‌پسند با 31 امتیاز دوم و سوم جدول رده بندی قرار دارند.

فولاد مبارکه سپاهان با 26، زغال‌سنگ طبس و پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با 23، نفت و گاز گچساران با 20، پیکان خراسان با 14، سپاهان نوین با 10، آلومینیوم اراک با 7، پرواز هوانیروز و فراز بام‌خائیز دهدشت با 6 امتیاز در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند.

هفته نوزدهم لیگ سی و ششم 10 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • طبیعت زیبای شلال دان باشت به روایت تصویر
  • راه هموار تیم هندبال مس کرمان برای قهرمانی در لیگ برتر
  • برگزاری جشنواره دختران آفتاب در شهرستان گچساران
  • هموارتر شدن مسیر مس برای قهرمانی در لیگ هندبال
  • برگزاری جشنواره دختران آفتاب در گچساران
  • عرضه سهام بیواتانول باشت در بورس
  • بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور
  • نحوه به‌روزرسانی Android ۱۵ Beta ۱؛ برجسته ترین ویژگی‌ها و تلفن‌های واجد
  • فراخوان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌ و بختیاری