Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی حکمی از سوی «محمد جلال مآب» رئیس ستاد بازسازی عبتات عالیات استان ایلام برای دو سال دیگر منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، در حکمی از سوی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور، «سید محمد علوی فر» برای دو سال دیگر به عنوان رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام منصوب شد.

متن این پیام به شرح زیر است:

 

جناب سید محمد علوی فر

سلام علیکم

ضمن تشکر از همکاری جنابعالی بار دیگر به مدت دو سال به سمت رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام منصوب می شوید، امید است با توکل بر خدای متعال، در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و منویات داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) در این مسئولیت موفق و منصور باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد جلال مآب

 

گفتنی است علوی فر نمایندگی ویژه حرم مطهر حضرت علی(ع) در جمهوری اسلامی، نمایندگی ویژه حرم مطهر حضرت ابوالفضل العباس(ع)، فرماندهی قرارگاه ویژه اربعین حسینی ستاد بازسازی عتبات عالیات در مهران و ریاست ستاد بازسازی عبتات عالیات استان ایلام را در کارنامه خود دارد.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: علوی فر بازسازی عتبات انتصاب رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات منصوب شد علوی فر دو سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۱۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما

به گزارش خبرگزاری مهر، پیمان جبلی رییس صدا وسیما در حکمی جواد شیخ اکبری را به سمت مشاور رییس سازمان و رییس ستاد حج و زیارت و ستاد اربعین سازمان منصوب کرد.

وی در حکم خود آورده است:

«باسمه تعالی

برادر گرامی جناب آقای جواد شیخ اکبری

نظر به مراتب تعهد و تجربه ارزنده جنابعالی به موجب این حکم شما را به عنوان مشاور رییس سازمان و رییس ستاد حج و زیارت و ستاد اربعین سازمان منصوب می‌کنم.

سیاستگذاری جامع در امور حج و زیارت سازمان و انجام هماهنگی‌های لازم با حوزه‌های مربوطه و نهادها و دستگاه‌های مسؤول و سازمان حج و زیارت و توجه ویژه‌ به ظرفیت‌های راهپیمایی عظیم اربعین و جریان‌سازی رسانه‌ای و هم‌افزایی ظرفیت‌های سازمانی از مهمترین وظایف این ماموریت است.

از خداوند متعال موفقیت روزافزون شما را در پیشبرد اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسألت دارم.

از زحمات خالصانه حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای موسوی مقدم در طول دوره تصدی مسئولیت ستاد حج و زیارت سازمان صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.»

کد خبر 6086090 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • ضرورت استفاده از مشوق ها برای بازسازی و توانمندسازی بافت های فرسوده لرستان
  • محمد مخبر حکم جدید صادر کرد
  • سرپرست فرمانداری ویژه میناب منصوب شد 
  • رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی منصوب شد
  • سرپرست فرمانداری ویژه میناب منصوب شد
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد
  • ارتباط ستاد بازسازی عتبات با فعالین اقتصادی مغفول مانده است
  • رئیس ستاد مرکزی دهه امامت و ولایت و بزرگداشت عید غدیر منصوب شد