Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@17:43:09 GMT

آغاز فیلمبرداری پروژه سینمایی در ژانر وحشت

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۱۹۶۵

آغاز فیلمبرداری پروژه سینمایی در ژانر وحشت

فیلم ساعت صفر در ژانر درام جنایی دلهره آور به نویسندگی و کارگردانی حسین حسینی رکاوندی و تهیه کنندگی سیدصابر امامی در حال فیلمبرداری است.

ساعت صفر روایتگر داستان زنی به نام نازنین است که همسرش آرش رییس جنگلبانی منطقه ای در شمال کشور بوده اما در حادثه ای جان خود را به طور مشکوکی از دست داده است.

نازنین همراه با دوستش فائزه و خانواده اش به سفری به جنگل های شمال کشور می روند و در این بین سرنخ هایی از قتل همسرش به دست می آورد که در این سفر اتفاقاتی خواسته و ناخواسته در مسیر راه آنها به وقوع می‌پیوندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نازیلا اصفهانی، مجید ندیمی، ستاره سلطانی، شهره ولی پور، میثم امیرزاده، حسام تشکر، مریم منتظری، مدوید لطیفی، خدیجه موسوی، مهیار مرادی، ولی حسین پور، حسن مسعودی در این فیلم سینمایی به ایفای نقش می پردازند.

از دیگر عوامل این فیلم سینمایی می توان به دستیار تهیه کننده: سید محمدحسین نعمتی، سرمایه گذار: نازیلا اصفهانی، دستیار کارگردان: سجاد بهشتی، برنامه ریز: میثم امیرزاده، مدیرتولید: فرزین فرزدنیا، جانشین تولید: بهزاد بختیاری، مدیر تدارکات: حسن مسعودی، صدیقه اسماعیلی، مدیر صدابرداری: هادی ساعدمحکم، دستیار صدا: ایوب زنگنه، مدیر فیلمبرداری: حسین رکاوندی، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه ای: سیدمحمدصادق سیادت، عکاس: علی دولت آبادی، طراح گریم: بابک شعاعی، اجرای گریم: سمانه صادقی، محمدحسین موسوی، طراح صحنه: فاطمه حسینی رکاوندی، طراح لباس: شیوا صابونچی، منشی صحنه: فاطمه حسینی رکاوندی، موسیقی پایانی: مصطفی نورمحمدی، تدوین و صداگذاری: مجتبی حسن زاده اشاره کرد.

برچسب‌ها تولید فیلم کارگردان ژانر وحشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تولید فیلم کارگردان ژانر وحشت تولید فیلم کارگردان ژانر وحشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۱۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی آغاز شد

دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی گفت: از تامین ۴ میلیون واحد مسکن هدف گذاری شده، عملیات اجرایی ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد آغاز شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، روح‌الله اکبری در حاشیه مراسم آغاز عملیات آماده سازی سایت 205 هکتاری سمنان که امروز پنجشنبه 30 فروردین و همزمان با سفر رئیس جمهوری به این استان برگزار شد، در جمع خبرنگاران بیان کرد: عملیات ساخت 2 میلیون و 518 هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و در مراحل مختلف ساخت قرار دارد که 500 هزار واحد آن تحویل متقاضیان شده است.

وی با بیان اینکه این طرح ها در قالب مسکن شهری و روستایی است، افزود: بخشی از طرح‌های نهضت ملی مسکن که حدود 200 هزار واحد را شامل می شود در حوزه شهری به صورت خودمالکی و با حمایت دولت در دست احداث است.

دستیار ویژه وزیر راه و شهر سازی با اشاره به اینکه 260 هزار واحد مسکونی نیز در بافت فرسوده در دست احداث است، گفت: بخشی دیگر تعهد دولت، در حوزه بهسازی و نوسازی روستایی قرار دارد که تا کنون عملیات احداث 490 هزار واحد مسکونی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه برای واگذاری اراضی به منظور ساخت مسکن در روستاها تا کنون 400 هزار قطعه زمین شناسایی شده، اظهار کرد: از این تعداد 80 هزار قطعه واگذاری به متقاضیان انجام شده است.

دستیار ویژه وزیر راه و شهر سازی گفت: عملیات ساخت در حوزه شهری در اراضی دولتی با اجاره 99 ساله به متقاضیان عرضه می شود که 400 هزار قطعه زمین در قالب گروه ساخت، ساخت انفرادی و طرح جوانی جمعیت به متقاضیان تحویل داده شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی آغاز شد
  • بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات فیبر نوری شهرستان میامی
  • «طلوع خونین» را در تماشاخانه ایران‌شهر مشاهده کنید
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • «شورش ذهن» در نوفل‌لوشاتو برپا می‌شود
  • «شورش ذهن» به عمارت نوفل لوشاتو می‌آید
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره آلمان
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌درجشنواره «sehsüchte» آلمان
  • فرزاد موتمن :سینمای ایران نیازمند دگردیسی است/ چرا تنوع ژانر نداریم؟
  • سینمای ایران نیازمند دگردیسی است/ چرا تنوع ژانر نداریم؟