Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 3 MB کد خبر 484683 برچسب‌ها اعتراضات - بنزین حسن روحانی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: اعتراضات بنزین حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۱۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری کنترل سرعت شبکه حمل‌ونقل عمومی با استفاده از سامانه‌های هوشمند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش در ﻧﺸﺴﺖ ۱۳۵ ﻛﻤﯿﺴﯿﻮﻥ ایمنی راه‌های کشور، به ابلاغ احکام برنامه هفتم توسعه درباره کاهش سالیانه ۱۰ درصدی جان‌باختگان تصادفات جاده‌ای اشاره کرد و تحقق آن را به‌عنوان یکی از نقاط آسیب، جدی دانست که باید در کانون برنامه‌ریزی دستگاه‌های مسئول قرار گیرد.

وزیر راه و شهرسازی بیان‌داشت: این مهم با تأکید رییس‌جمهور به‌عنوان یک کار ویژه در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.

بذرپاش گفت: در نوروز ۱۴۰۳، هماهنگی میان دستگاه‌ها با کاهش جان‌باختگان جاده‌ای در طرح نوروزی همراه شد که آمار نهایی آن توسط مراجع مسئول اعلام خواهد شد، اما حتی یک جان‌باخته هم زیاد است و باید برای پیشگیری از آن تدابیری اتخاذ کرد.

وی افزود: تحقق هدفگذاری کاهش ۱۰ درصدی برنامه هفتم توسعه به‌عنوان نقشه مسیر، ایمنی بخشی به راه‌های کشور، در راس سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.

وزیر راه و شهرسازی، رفع نقاط پرتصادف را یکی از اصلی‌ترین محور‌های کار وزارت راه و شهرسازی دانست و گفت: در همین راستا در سال گذشته ۷۲۵ نقطه پر تصادف رفع شد و طبق هدفگذاری انجام شده با مجموعه پلیس، ۴۲۵ نقطه پر تصادف دیگر تا پایان دولت برطرف خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه هماهنگی و انسجام میان دستگاه‌های اقدام کننده و مسئول در کاهش تعداد جان‌باختگان تصادفات لازم است، به اقدامات هماهنگ دستگاه‌ها اشاره کرد و ادامه‌داد: از جمله این موارد، امدادرسانی‌های فوری به سانحه‌دیدگان تصادفات رانندگی، رساندن هرچه سریع‌تر آنها به مراکز پزشکی و ارائه خدمات درمانی به هنگام و اثربخش، برنامه‌های تبلیغی و ترویجی با هدف هشدار به رانندگی پر خطر، اعمال قانونی جرایم رانندگی برای کسانی که قوانین و الزامات رانندگی ایمن را رعایت نمی‌کنند و جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازند، است.

بذرپاش اضافه‌کرد: پیگیری توسعه ناوگان، کنترل سرعت و رفتار‌های شبکه حمل‌ونقل عمومی کشور با استفاده از سامانه‌های هوشمند مثل سامانه «سپهتن» که باید در آینده توسعه بیشتری یابد، به صورت توامان می‌تواند به سفر ایمن در جاده‌ها منجر شود.

ﻧﺸﺴﺖ ۱۳۵ ﻛﻤﯿﺴﯿﻮﻥ ایمنی راه‌های کشور با دستور کار ارایه گزارش عملکرد دستگاه‌ها در سفر‌های نوروزی ۱۴۰۳ و ارائه پیشنهاد و برنامه عملیاتی در راستای تحقق کاهش ۵۰ درصدی جان‌باختگان در طول برنامه هفتم توسعه (سالی ۱۰ درصد) توسط دستگاه‌های مسئول و عضو کمیسیون برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا رئیسی مسئولیت کارهای خود و دولتش را قبول نمی کند؟
  • پزشکی قانونی : سال گذشته ۴۱۴ نفر براثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست دادند
  • فوت ۴۱۴ نفر براثر حوادث ناشی از کار
  • رئیس صداوسیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست
  • افزایش ۲۲ درصدی حوادث غرق‌شدگی در فروردین امسال
  • آخرین آمار مصدومان و فوتی‌های حوادث غرق‌شدگی ۱۴۰۳
  • اظهارات تهدیدآمیز رئیس اسرائیل علیه ایران
  • هلال احمر ایران رئیس کارگروه سلامت بریکس می‌شود
  • ارائه برنامه عملیاتی کاهش سالانه ۱۰ درصدی فوتی های تصادفات
  • پیگیری کنترل سرعت شبکه حمل‌ونقل عمومی با استفاده از سامانه‌های هوشمند