Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: امروز بازیکنان به طور کامل در اختیار تیم نبودند و برای تکمیل ۱۴ نفر با مشکل روبه‌رو بودیم که با استفاده از بازیکنان دیگر این کمبود را برطرف کردیم. ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، پیمان اکبری در نشست خبری پس از بازی تیم‌های والیبال شهرداری ارومیه با راه‌یاب ملل مریوان ضمن تسلیت وفات فرزند حمزه زرینی بازیکن این تیم اظهار داشت: در طول روزهای اخیر با چالش‌های بسیاری روبرو بودیم ولی توانستیم به خوبی برنامه‌های خود را پیاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: علی شفیعی، شهرام محمودی و فرهاد قائمی و حمزه زرینی را در بازی امروز در اختیار نداشتیم ولی توانستیم سه امتیاز را از آن خود کنیم.

اکبری تصریح کرد: هر بازی نسبت به بازی قبل امیدوارتر و به دنبال پیروزی‌های فراوان هستیم. دو ست نخست را به خوبی پشت سر گذاشتیم ولی در ست سوم حریف توانایی‌ها خود را رو کرد و با مشکل روبرو شدیم ولی بازیکنان شهرداری نشان دادند هر وقت اراده کنند می‌توانند به نتیجه برسند.

وی یادآور شد: از نظر فنی در بازی امروز در حمله‌های نخست و سرویس‌ها عملکرد خوبی داشتیم که دفاع روی توپ را نیز برایمان آسان می‌کرد.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: امروز بازیکنان به طور کامل در اختیار تیم نبودند و برای تکمیل 14 نفر با مشکل روبرو بودیم که با استفاده از بازیکنان دیگر این کمبود را برطرف کردیم.

وی عنوان کرد: 6 تن از بازیکنان تیم آسیب دیده‌اند.

انتهای پیام/7548/ س

R7548/P/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم والیبال شهرداری ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۲۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه‌کرد ۲۰۰ میلیاردتومانی شهرداری ارومیه بابت نصب علائم و ایمن‌سازی ترافیکی

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: شهرداری ارومیه سالانه بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان بابت نصب علائم ترافیکی، خطکشی و ایمن‌سازی ترافیکی در راستای کاهش بار ترافیکی و تصادفات هزینه می‌کند.

توماج وحیدافشار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی در خصوص مشکلات مربوط به بیمه تکمیلی پرسنل شهرداری ارومیه اظهار کرد: موضوع تناسب خدمات بیمه تکمیلی با نیازهای پرسنل شهرداری یکی از مهمترین موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد و شورای شهر این موضوع را در دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به رقم ۸۰ میلیارد تومانی قرارداد بیمه تکمیلی با شهرداری ارومیه افزود: رقم‌این قراردادها می‌تواند کمتر شود یا به شیوه‌ای دیگر که منافع شهرداری و پرسنل در آن بیشتر شود تنظیم و باقی رقم در بخش‌های رفاهی پرسنل یا صندوق‌های وام ضروری پرسنل مورد استفاده قرار گیرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه در بخش دیگری از سخنانش با بیان حجم فروش ۲۰ هزار میلیارد ریالی خدمات بیمه خودرویی در سال ۱۴۰۲ در ارومیه گفت: سالانه بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان شهرداری ارومیه بابت نصب علائم ترافیکی، خط‌کشی و ایمن‌سازی ترافیکی در راستای کاهش بار ترافیکی و تصادفات انجام می‌دهد که می‌شود با تفاهم با شرکت‌های بیمه‌ای بخشی از آن را توسط این شرکت‌ها تأمین کرد، چرا که بالطبع با کاهش تصادفات هزینه‌های آنها نیز کاهش پیدا می‌کند.

وحیدافشار ادامه داد: باید به سمت تنظیم تفاهم‌نامه مشارکتی بین شهرداری و شرکت‌های بیمه‌ای در سال ۱۴۰۳ حرکت کنیم.

کد خبر 745131

دیگر خبرها

  • هزینه‌کرد ۲۰۰ میلیاردتومانی شهرداری ارومیه برای نصب علائم و ایمن‌سازی ترافیکی
  • هزینه‌کرد ۲۰۰ میلیاردتومانی شهرداری ارومیه بابت نصب علائم و ایمن‌سازی ترافیکی
  • ۱۶ اردیبهشت آخرین مهلت اعلام آمادگی حضور در لیگ برتر
  • دو غیبت غیرمنتظره در لیست تیم ملی والیبال
  • گواردیول: لوکا مودریچ یک رهبر است؛ می‌خواهم از آخرین لحظات بازی کنار او لذت ببرم
  • دعوت ۳۹بازیکن به تیم‌ملی والیبال بدون سرمربی!
  • لیگ ملت‌ها: گزینه جنجالی ایران لیست داد
  • استقبال هواداران بارسلونا از بازیکنان پاری سن ژرمن؛ توهین به دمبله، تشویق ام باپه!
  • ستاره غیرمنتظره لیگ والیبال در اردوی تیم ملی!
  • لزوم مشارکت شرکت‌های بیمه در طرح‌های ایمن‌سازی معابر سطح شهر و جاده‌ای