Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-19@02:51:00 GMT

حمله آمریکایی‌ها به انتخابات روز جمعه ملت ایران

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۲۱۰۳

‍‍‍‍‍‍

مقامات امریکا با دخالت مستقیم در امور داخلی ایران می‌گویند: انتخابات ایران، نمایشی است و حکومت ایران، حکومتی ضعیف است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، «برایان هوک»، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران، مدعی شده: حکومت ایران، نمی‌گذارد مردم در انتخابات شرکت کنند و برندگان انتخابات، از هم اکنون مشخص شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
همزمان، وزیر خارجه آمریکا هم در کنفرانس مونیخ، با حمله شدید به ایران گفت: ایران با موشک‌های بالستیک، عربستان را تهدید و با حملات سایبری، شبکه‌های خاورمیانه را دچار اختلال کرده است.   پمپئو، همه ایرانی‌ها را، "تند رو" خواند و گفت: ایرانی میانه رو، وجود ندارد، اروپایی‌ها، «ایرانیان به اصطلاح میانه‌رو» را باور نکنند.
پمپئو در مصاحبه با الشرق الاوسط هم با حمایت از تصمیم ترامپ، برای ترور سردار سلیمانی گفته است: ما، فشار بر ایران را افزایش خواهیم داد تا رفتار حکومت ایران تغییر کند.   کارشناسان رسانه تاکید دارند: امریکا در انتظار حضور کم رنگ مردم ایران در انتخابات است تا بر هجوم همه جانبه خود به ایران بیفزاید.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: حمله آمریکا انتخابات ایران حکومت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۲۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر به ایران حمله کنید... ؛ هشدار جدید آمریکایی‌ها به اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، پایگاه خبری آکسیوس در یادداشتی به نقل از مقامات ارشد آمریکایی نوشته است: برآوردها حاکی از آن است که در صورت هرگونه اقدامی از سوی اسرائیل، ایران به سرعت به خاک اسرائیل حمله خواهد کرد.

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا روز سه‌شنبه به گروهی از رهبران یهودی آمریکایی گفت که تشدید تنش بیشتر با ایران به نفع آمریکا و اسرائیل نیست.

دولت بایدن و چندین کشور غربی دیگر متحد با رژیم صهیونیستی از دولت بنیامین نتانیاهو می‌خواهند که برای هرگونه اقدام تلافی‌جویانه علیه ایران که می‌تواند منجر به جنگ منطقه‌ای شود، عجله نکند.

یک مقام ارشد آمریکایی به آکسیوس گفت: ارزیابی ایالات متحده این است که ایران به هر حمله آشکار اسرائیل به خاک ایران با دور جدیدی از حملات موشکی و پهپادی پاسخ خواهد داد. یکی دیگر از مقامات آمریکایی گفت: «فکر می‌کنیم اگر ایران دوباره صدها موشک و پهپاد پرتاب کند، تکرار اقدامی که در روز شنبه برای مقابله با پرتابه‌های ایران داشتیم بسیار سخت خواهد بود - و اسرائیلی‌ها این را می‌دانند».

ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان در تماسی تلفنی به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفت که ایران به دنبال تشدید بیشتر در منطقه نیست اما تاکید کرد: ما به هر اقدامی علیه منافع ایران با خشونت، گسترده‌تر و دردناک‌تر از گذشته پاسخ خواهیم داد.

کد خبر 845363 برچسب‌ها ایران و اسرائیل اسرائیل ایران و آمریکا خبر ویژه

دیگر خبرها

  • رسانه آمریکایی: لغو حمله فوری اسرائیل به ایران بعد از تماس تلفنی جو بایدن - نتانیاهو
  • تله تل‌آویو برای واشنگتن/ آیا اسرائیل، آمریکا را وارد تنش با ایران می‌کند؟
  • ندای مواضع ضدونقیض از درون کاخ‌سفید؛ اسرائیل می‌تواند آمریکا را وسط تنش با ایران بیاندازد؟
  • اگر به ایران حمله کنید... ؛ هشدار جدید آمریکایی‌ها به اسرائیل
  • کنایه مهاجرانی به آمریکا و فرانسه بعد از حمله به اسرائیل
  • واکنش امام جمعه مشهد به حمله ایران به اسرائیل |‌ غیر از قدرت نمایی زبان دیگری اثر نمی کند
  • شبکه آمریکایی: انتظار آمریکا از پاسخ اسرائیل، حمله‌ای محدود در خارج از ایران است
  • کنایه سنگین عطاءالله مهاجرانی به آمریکا و فرانسه بعد از حمله سپاه به اسرائیل /بازهم به بایدن اطلاعات غلط دادند! 
  • پس از عملیات ایران، کشتار مردم فلسطین به کمترین حد رسید
  • دلزدگی مردم آمریکا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ