Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-24@00:26:10 GMT

فروش تهعدی عامل افزایش سود سهامداران

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۲۱۰۹

فروش تهعدی عامل افزایش سود سهامداران

پول نیوز - مدیرعامل کارگزاری حافظ از کاهش حباب بازار به واسطه دوطرفه شدن بازار خبر داد.

به گزارش خبرنگار پول نیوز، طی هفته گذشته مصوبه ای با عنوان دوطرفه شدن بازار سرمایه تصویب و تعیین شد. دوطرفه شدن بازار سرمایه می تواند هم برای بازار و هم برای سهامداران مفید باشد چراکه فروش تهعدی را برای سهامداران به جای می گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاهش حباب بازار و هیجانات از ویژگی های مهم فروش تعهدی و یا دوطرفه شدن بازار است.

مهرداد خدابخشی در گفتگو با پول نیوز بیان داشت: دوطرفه شدن بازار می تواند سود خوبی برای سهامداران داشته باشد چراکه صاحبان سهام می توانند از خرید و فروش سهم های خود سود بالایی ببرند و زمانی که انتظار کاهش قمیت اوراق بهادار را در آینده داشته باشند می توانند نسبت به فروش تهعدی آن اقدام کنند.

این کارشناس بازار سرمایه ادامه داد: بعد از اعمال یک سری دستورالعمل های خاص سهامداران می توانند سهام تحت مالکیت افراد را دیگر را به فروش برساند البته بعد از فروش نیز می توانند این سهام را باز خرید کنند.

مدیرعامل کارگزاری حافظ تاکید کرد: این بازار در موقعیت های حساس مانع از ایجاد حباب و یا هیجانات کاذب در بازار می شود.

در نهایت خدابخشی گفت: دو طرفه شدن بازار به نفع سهامداران است و قرار است از 4 اسفندماه برروی پنج شرکت بزرگ و پرمعامله این ویژگی اجرایی شود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بازار سرمایه فروش تعهدی سهامداران پول نیوز برای سهامداران بازار سرمایه پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۲۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از عرضه کالاهای تنظیم بازار در بیارجمند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️   مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ افت بازار سهام، سیگنال فرصت خرید است؟
  • فردا؛ احتمال افزایش شاخص کل بیشتر از کاهش
  • آغاز فروش فوق‌العاده سایپا با تحویل ۳ ماهه از فردا + جزییات
  • خبر‌هایی از عرضه کالاهای تنظیم بازار در بیارجمند
  • تثبیت نرخ ارز عامل کاهش تورم است
  • مجمع حکشتی ۱۴۰۳ | سرمایه حکشتی چند درصد افزایش یافت؟
  • خرید و فروش دلار متوقف شد/ قیمت دلار تا چه کانالی تغییر می‌کند؟
  • خیز بلند «ومدیر» برای توسعه بازار
  • افزایش ۱۵ درصدی تعداد مسافر در راه آهن شمال غرب
  • این خودرو رکورددار افزایش قیمت در بازار خودروهای داخلی شد؛ ساینا، شاهین، سمند، ام وی ام و فونیکس چقدر قیمت خورد؟ | جدول قیمت ها