Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات بوکس حرفه‌ای ایران یادواره شهید سپهبد سلیمانی با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مسابقات بوکس حرفه‌ای ایران یادواره شهدای مدافع حرم و سپهبد سلیمانی در حالی با معرفی قهرمان برتر به کار خود پایان داد که عنوان نخست این رقابت‌ها به کیوان صفری مشت‌زن جوان مازندرانی رسید که او موفق شد در دیدار فینال سید عباس هاشمی‌نسب از بروجرد را در راند هفتم ناک اوت کند و به مقام اول دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا جبارپور رئیس شورای بوکس حرفه‌ای ایران، در مورد این رقابت‌ها خاطرنشان کرد: به یاری خداوند متعال مسابقات بوکس حرفه‌ای کشور به مناسبت گرامیداشت شهدای انقلاب و مدافعین حرم و سپهبد شهید قاسم سلیمانی با حضور بیش از 2 هزار تماشاگر شیفته بوکس مازندران با همکاری اساتید مختلف سازمان بوکس حرفه‌ای و همچنین با حضور نماینده مردم ساری در مجلس، مدرسی رئیس هیئت بوکس مازندران، رئیس هیئت هنرهای رزمی مازندران، رئیس اداره تربیت‌بدنی استان و بسیاری از بزرگان ورزش و بوکس ایران برگزار شد.

جبارپور خاطرنشان کرد: استقبال مردم و همچنین بازتاب خبری این مسابقات به حدی بود که سایت‌های رسمی شورای بوکس حرفه‌ای آسیا و شورای جهانی بوکس به خبر برگزاری این مسابقات پرداختند و از آن به‌عنوان حرکت تاریخی در بوکس ایران یاد کردند تا زحمات چندین ساله ما به بار بنشیند.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: یادواره شهید سپهبد سلیمانی مسابقات بوکس حرفه ای بوکس حرفه ای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۲۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملایر، میزبان بوکس قهرمانی نوجوانان ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون بوکس، مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشورمان ۵ تا ۱۰ اردیبهشت در استان همدان و سالن ۳ هزار نفری الغدیر شهرستان ملایر برگزار می شود.   این پیکار‌ها که حکم انتخابی تیم نوجوانان را دارد با حضور بوکسور‌های همه استان‌ها برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • ملایر، میزبان بوکس قهرمانی نوجوانان ایران
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قرنی در خرم آباد
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • یادواره سردار شهید «صالح میری» در شهرستان بدره برگزار شد
  • آیین بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • آیین بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد