Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام سروستانی بیان کرد: حضرت امام خمینی (ره) تربیت‌یافته مکتب حضرت زهرا (س) است که این امام بزرگوار سیره خاندان رسالت را سرلوحه کار خود قرار داده و رمز موفقیت این شخصیت الهی درگرو ارادت و تبعیت از سیره اهل‌بیت پیامبر بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، «حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی» ظهر یکشنبه (27 بهمن) در آئین گرامیداشت میلاد حضرت زهرا (س) در بوشهر با اشاره به اینکه نگاه اسلام به زن نگاهی همراه با تکریم است تصریح کرد: اسلام در خلقت و آفرینش هیچ تفاوتی بین زن و مرد قرار نداده و معتقد است زن تفاوتی با مرد ندارد و تنها عاملی که باعث بالا رفتن ارزش انسان می‌شود، رعایت کردن تقوای الهی است و نژاد، قبیله و جنسیت هیچ تأثیری در کرامت انسان‌ها ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر وجود حضرت فاطمه الزهرا (س) را قوت قلب و مایه آرامش پیامبر (ص) عنوان کرد و افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) سیده زنان عالم لقب گرفته و یکی از القاب آن بانوی دو عالم، ام ابی‌ها است و آن حضرت همان کوثری است که خداوند تبارک و تعالی مقدر فرمود که ذریه پاک و مطهر پیامبر اسلام از وجود ایشان باشد.

 

حجت‌الاسلام سروستانی با تاکید بر اینکه حضرت زهرا (س) در بعد اجتماعی و سیاسی الگوی بارزی برای زنان جامعه اسلامی است تصریح کرد: صفات برجسته و نیکوی حضرت فاطمه الزهرا (س) الهی بودند، آن حضرت همسری مهربان، زمان‌شناس و لایق برای امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) بود و درعین‌حال شخصیتی بود که با تمام توان از حریم نبوت و ولایت دفاع می کرد.

 

وی با اشاره به اینکه در بعد سیاسی اجتماعی و عبادی دشمن تلاش می‌کند فرهنگ عفاف و حجاب را از جامعه اسلامی بگیرد اضافه کرد: ولنگاری فرهنگی که امروز در جامعه شکل‌گرفته و رو به افزایش است از آسیب‌های اجتماعی محسوب می‌شود که فرهنگ غرب برای متلاشی کردن خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی طراحی کرده است.

 

حجت‌الاسلام سروستانی ادامه داد: حضرت فاطمه (س) مادری مهربان و توانمند بود و در عرصه تربیت، فرزندانی همچون امام حسین (ع)، امام حسن مجتبی (ع) و حضرت زینب (س) را تربیت کرد که هر کدام در موقعیت خود نقش بسزایی برای احیای سنت نبوی ایفا کردند و این بهترین تربیتی است که می‌تواند الگوی ارزشمندی برای مادران جامعه اسلامی باشد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به میلاد معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره) تربیت‌یافته مکتب حضرت زهرا (س) است که این امام بزرگوار سیره خاندان رسالت را سرلوحه کار خود قرار داده و رمز موفقیت این شخصیت الهی درگرو ارادت و تبعیت از سیره اهل‌بیت پیامبر بوده است.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: حضرت فاطمه س سیره اهل بیت ع امام خمینی ره استان بوشهر خبرگزاری شبستان حضرت امام خمینی جامعه اسلامی رمز موفقیت حضرت فاطمه حضرت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۲۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| سیره قرآنی عملیات «وعده صادق»

خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ همزمان با لحظه «انتقام سخت» جمهوری اسلامی ایران از رژیم فاسد و جعلی صهیونیستی، مردم غیور و شهیدپرور سراسر کشور گرد هم آمدند و بانک «الله اکبر» و «مرگ بر اسرائیل» سردادند و این لحظات تاریخی را جشن گرفتند.

پس از حمله بُزدلانه و از سر استیصال رژیم کودک‌کُش صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، مردم ایران و مسئولان خواستار انتقام سخت شدند و بالاخره شامگاه گذشته روز یکشنبه «وعده صادق» به وقوع پیوست و هیمنه پوشالی رژیم جنایتکار آمریکا و رژیم ظالم و کودک‌کُش صهیونیستی درهم شکست.

این عملیات غرورآفرین جمهوری اسلامی موجی از شادی را در کشور به وجود آورده و هنوز که هنوز است مردم در کوچه و خیابان، بازار، ادارات، مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی و نظامی صحبت از عملیات «وعده صادق» می‌کنند و در دل خداوند را بابت این اتفاق میمون شکرگزار هستند.

در این راستا، خبرنگار آنا گفت‌و‌گویی را با محمدکاظم کاوه‌پیشقدم ترتیب داده است.

ویدیوی این مصاحبه را در زیر ببنید:

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کار شجاعانه ایران برگرفته از آموخته‌های امام خمینی بود
  • تجدید میثاق کارکنان ارتش با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • تعیین اعتبار ۲۰هزار میلیاردی برای تکمیل باغ راه حضرت زهرا(س)
  • پروژه بازآفرینی باغ‌راه حضرت فاطمه‌زهرا در مراحل تکمیل است
  • احداث باغ راه ۱۰ کیلومتری جنوب تهران
  • تقابل اسراییل با سپاه، نابودی صهیونیست را محقق می‌کند
  • بهره‌برداری از باغ راه حضرت زهرا(س) در آینده نزدیک
  • فیلم| سیره قرآنی عملیات «وعده صادق»
  • امام خمینی(ره): اسرائیل را قابل نمی‌دانیم + کلیپ
  • دیدار خاتمی و موسوی خوئینی ها با کروبی و کلید خوردن انشعاب /واکنش امام خمینی به تشکیل مجمع روحانیون مبارز چه بود؟