Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-24@19:08:47 GMT

در دیدار لاریجانی با بشار اسد در دمشق چه گذشت؟

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۲۳۰۸

ساعت 24 -رئیس جمهوری سوریه در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی بر عزم ملت سوریه برای آزادسازی تمام خاک کشورشان از اشغال تروریسم تاکید کرد.

به نقل از خبرگزاری سوریه(سانا)،‌بشار اسد امروز یکشنبه علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه وی را به حضور پذیرفت.

اسد طی این دیدار تاکید کرد ملت سوریه مصمم به آزادسازی تمام خاک کشورشان از اشغال تروریسم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه در دیدار با هیئتی از مجلس شورای اسلامی کشورمان به ریاست علی لاریجانی گفت: ملت سوریه مصمم به آزادسازی کل خاک کشورشان از لوث تروریسم هستند.

در آغاز این دیدار درباره موفقیت‌های ارتش عربی سوریه و همپیمانانش در نبرد علیه گروه‌های تروریستی در ادلب و حومه ادلب بحث و تبادل نظر شد و هیئت ایرانی پیروزی‌ها و دستاوردهای اخیر ارتش سوریه علیه تروریسم را به رئیس‌جمهور سوریه تبریک گفت.

اسد تاکید کرد که دشمنان ملت سوریه همچنان به حمایت تروریست‎هایی که مردم بی دفاع را گروگان گرفته و آنها را به سپری برای خود تبدیل کرده‌اند ادامه می‌دهند و ما نمی‌توانیم اجازه ادامه این وضعیت را بدهیم.

لاریجانی نیز در این دیدار بر حمایت کشورش از سوریه در نبرد علیه تروریسم تاکید کرد.

وی بر اهمیت پیروزی‌های اخیر علیه تروریست‌ها تاکید کرد و گفت که اطمینان دارد ملت سوریه آزادسازی کشورشان را کامل خواهند کرد و سوریه جایگاه خود در منطقه را خواهد یافت.

دو طرف در این دیدار درباره تحولات منطقه و بین‌الملل در سایه سیاست ایجاد هرج و مرج و بر هم زدن ثباتی که برخی از کشورهای غربی و در رأس آنها آمریکا در پیش گرفته‌اند بحث و تبادل نظر کردند.
در این دیدار همچنین درباره روابط استراتژیک دو کشور و روابط پارلمانی دوجانبه و تقویت این روابط بحث و تبادل نظر شد.‎

تسنیم

منبع: ساعت24

کلیدواژه: علي لاریجانی احمدی نژاد مجلس شورای اسلامی بحث و تبادل نظر خاک کشورشان ملت سوریه بشار اسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۲۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد

یک مسئول محور مقاومت از ادامه مأموریت و وظایف مستشاران ایرای در سوریه خبر داد و تأکید کرد با حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق، این مأموریت‌ها متوقف نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، شبکه خبری المیادین به نقل از این مسئول محور مقاومت گزارش داد: مستشاران ایرانی همچنان طبق وظایف توافق شده با دمشق، هر جا که لازم است در سوریه به طور عادی مأموریت خود را انجام می دهند و هیچ گونه عقب نشینی (در پی حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق) صورت نگرفته است.

منبع مذکور افزود: اساسا هیچ نیروی ایرانی در سوریه وجود ندارد، بلکه مستشاران نظامی به صورت قانونی و با توافق و هماهنگی دولت سوریه در این کشور حضور دارند.

وی گفت: آنچه در رسانه‌های بین المللی و سایت‌های عربی درباره تخلیه منطقه جنوب سوریه توسط ایرانیان و کاهش تعداد نیروها منتشر می شود، صحت ندارد.

در پی حمله هوایی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق که در تاریخ سیزدهم فروردین ماه صورت گرفت، هفت نفر از جمله سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سردار سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد
  • رئیس جمهور روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • پیام ابراهیم رئیسی به بشار اسد +جزئیات
  • رئیسی به بشار اسد تبریک گفت
  • جدیدترین موضع گیری بشار اسد درباره آمریکا
  • بشار اسد: برای آمریکا فقط منافع مهم است و هیچ شریکی ندارد
  • بشار اسد: گاهی دیدار‌هایی با آمریکایی‌ها داریم
  • بشار اسد : گاهی دیدارهایی با آمریکایی ها داریم
  • بشار اسد: آمریکا از هر درگیری در جهان استفاده می‌کند
  • بشار اسد: روسیه در جنگ اوکراین پیروز خواهد شد