Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دیدار تیم‌های آنتورپ و شارلروا با تساوی به اتمام رسید. تاریخ انتشار: 19:06 - 27 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۷۰۶۳

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در هفته بیست و ششم لیگ بلژیک، شارلروا در خانه آنتورپ به میدان رفت و در نهایت با تساوی یک بر یک متوقف شد.

در این بازی که کاوه رضایی از ابتدا در زمین مسابقه حضور داشت در دقیقه ۸۵ تعویض شد و قلی‌زاده هم در دقیقه ۷۹ به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رودریگز ۱۵ برای آنتورپ و نیکلسون در دقیقه ۵۱ برای شارلروا گلزنی کردند. در این دیدار همچنین شارلروا و آنتورپ یک ضربه پنالتی را از دست دادند.

شارلروا با این تساوی ۴۸ امتیازی شد و در رده سوم جای گرفت. آنتورپ هم با ۴۷ امتیاز در مکان چهارم ایستاده است.

بیشتر بخوانید: پیروزی شارلروا در شب درخشش رضایی انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ بلژیک کاوه رضایی علی قلی زاده شارلروا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۲۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیتی فینالیست شد / سیلوا اشتباه خود را با گل صعود جبران کرد

منچسترسیتی با گل دیرهنگام برناردو سیلوا موفق شد چلسی را در ‏نیمه‌نهایی جام حذفی شکست دهد. ‏

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دیدار تیم‌های منچسترسیتی و چلسی در چارچوب مرحله نیمه نهایی اف‌ای کاپ انگلیس (جام حذفی) از ساعت ۱۹:۴۵ شنبه شب در ورزشگاه ومبلی با قضاوت مایکل اولیور برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر منچسترسیتی به پایان رسید.
بازی با فرم بهتر منچسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی آغاز شد و حتی فیل فودن می‌توانست در دقیقه ۱۴ گل نخست تیمش را به ثمر برساند که هافبک انگلیسی بعد از عبور از پتروویچ نتوانست دروازه خالی چلسی را باز کند و ضربه او توسط کوکوریا برگشت داده شد. 


این‌بار نوبت جکسون بود که نتوانست دروازه خالی سیتی را در دقیقه ۲۹ باز کند. او پس از عبور از اورتگا با یک پاس بسیار بد بهترین موقعیت چلسی را به راحتی از دست داد. در دقیقه ۴۹ جکسون ۲ موقعیت بسیار خوب در محوطه جریمه سیتی را از دست داد، ضربات این بازیکن توسط اورتگا مهار شد.


سرانجام منچسترسیتی موفق شد در دقیقه ۸۴ گل اول را به ثمر برساند، پاس در عرض کوین دی بروینه روی تیر دوم به برناردو سیلوا رسید و این هافبک پرتغالی موفق شد دروازه چلسی را باز کند تا به نحوی اشتباه چند روز گذشته خود در ضربات پنالتی مقابل رئال مادرید را جبران کند و با تک گل او سیتیزن‌ها راهی فینال شدند.
سیتیزن‌ها باید منتظر برنده دیدار کاونتری و منچستریونایتد باشند تا در فینال این رقابت‌ها مقابل یکی از این تیم‌ها قرار بگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گل امشب سردار به بولونیا؛ پیام مهم به دروسی
  • سردار ستاره اصلی رم: فرصت بدهید گل می‌زنم!‏
  • تصاویر گلزنی سردار ۷ دقیقه پس از ورود به زمین مقابل بولونیا + فیلم
  • دومین پیروزی دختران فوتبالیست ایران مقابل ترکمنستان
  • پیرمرد رکورد بردهای خانگی را حفظ کرد (عکس)
  • وضعیت رامین رضاییان برای بازی مقابل پرسپولیس مشخص شد
  • برتری رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ 3 کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می کنم / واقعیت ماجرا چیست؟!
  • شکست ناپذیری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم اراک
  • سیتی فینالیست شد / سیلوا اشتباه خود را با گل صعود جبران کرد