Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست مناظره با محوریت انتخابات مجلس شورای اسلامی عصر امروز با حضور حیدرعلی عابدی نماینده فعلی مجلس و عباس مقتدایی نماینده سابق و کاندیدای انتخابات مجلس در دانشگاه اصفهان در حالی برگزار شد که 2 نفر از مهمانان برنامه با وجود اعلام آمادگی در این مناظره حضور نیافتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، نشست مناظره با محوریت انتخابات مجلس شورای اسلامی عصر امروز با حضور حیدرعلی عابدی نماینده فعلی مجلس و عباس مقتدایی نماینده سابق و کاندیدای انتخابات مجلس در دانشگاه اصفهان در حالی برگزار شد که 2 نفر از مهمانان برنامه با وجود اعلام آمادگی در این مناظره حضور نیافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه طبق دعوت و اعلام قبلی قرار بود ناهید تاج‌الدین نماینده فعلی و کاندیدای انتخابات مجلس و نیره اخوان نماینده اسبق و کاندیدای انتخابات مجلس حضور داشته باشند، اما هیچکدام حضور پیدا نکردند.

گفته می‌شود طبق اعلام این دو نامزد انتخاباتی حضور در جمع دانشجویان اهمیت لازم را نداشته و در اولویت کار انتخاباتی‌شان نیست.
عدم حضور دو مهمان مراسم اعتراض دانشجویان را به همراه داشت و نهایتاً حیدرعلی عابدی عنوان کرد که در این جلسه نمایندگی تاج‌الدین را بر عهده خواهد گرفت.

بر این اساس صبح امروز انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان برای هر چه بهتر برگزار شدن این مناظره انتخاباتی از زهرا شیخی یکی دیگر از نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم و عضو لیست مجمع نیروهای انقلاب اصفهان برای حضور در جمع دانشجویان دعوت کرد که وی این دعوت دانشجویی را پذیرفته و در این نشست حاضر شد.

به گزارش فارس، تاج‌الدین که در دوره دهم نمایندگی مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشت، در حالی وارد این دوره از رقابت‌های انتخاباتی شده است که در 4 سال گذشته هیچ‌گونه نشست خبری با حضور آزاد اصحاب رسانه برگزار نکرده و تقریبا پاسخگوی هیچ رسانه‌ای به غیر از رسانه های نزدیک به خود نبوده است.

انتهای پیام/63086/ج30/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان مجلس شورای اسلامی دانشجویان انتخابات کاندیدای انتخابات مجلس مجلس شورای اسلامی دانشگاه اصفهان نماینده فعلی تاج الدین برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۲۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز انتخابات مجلس هندوستان

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از دهلی نو؛ فرایند جمع آوری آرای بزرگترین انتخابات جهان از امروز در پرجمعیت کشور دنیا آغاز شد.
با اعلام کمیسیون انتخابات هند، هجدهمین دوره انتخابات مجلس نمایندگان این کشور از امروز آغاز شد.
با توجه به جمعیت ۹۶۹ میلیون نفری واجدان شرایط رای دادن و ضرورت تامین امنیت شعب اخذ رای انتخابات در هفت مرحله برگزار می‌شود که مرحله اول آن امروز برگزار شد.
در این مرحله بیش از ۱۸۶ میلیون نفر می‌توانند سرنوشت ۱۰۲ صندلی مجلس نمایندگان این کشور را تعیین کنند.
امروز مردم برخی شهر‌ها در ۲۱ ایالت و قلمرو اتحادیه مرکزی پای صندوق‌های رای رفتند. پیش‌بینی می‌شود در انتخابات کنونی بیش از ۶۰ درصد واجدان شرایط رای دادن مشارکت کنند. جمعه بعد مرحله دوم انتخابات برگزار می‌شود انتخابات مجلس نمایندگان هند دوازدهم خرداد به پایان میرسد و سه روز بعد نتایج آن اعلام می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

راجیو کومار: رییس کمیسیون انتخابات هند
شهروند 

دیگر خبرها

  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • آغاز انتخابات مجلس هندوستان
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس
  • زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی
  • اعلام زمان بندی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ببینید | قدردانی بیش از ۲۲۰ نماینده مجلس از برنامه‌های نوروزی، قرآنی و انتخاباتی صداوسیما