Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار شیراز، یکشنبه در آیین افتتاح ایستگاه عملیات ویژه سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: این ایستگاه آتش نشانی که در بولوار ماذون قشقایی واقع شده، آمادگی انجام عملیات امداد و نجات در کوهستان، آتش سوزی‌های ناشی از مواد شیمیایی، غواصی و ... که مورد نیاز یک کلانشهر است، را دارد.

حیدر اسکندرپور با اشاره به خرید بالابر به ارتفاع ۵۶ متر و به ارزش 200 میلیارد ریال برای امداد و نجات در حوادث ساختمان‌های بلندمرتبه برای این ایستگاه، اظهار داشت: با رویکرد ویژه مجموعه مدیریت شهری به سازمان آتش‌نشانی، روزهای خوبی از نظر تجهیز ایستگاه‌ها و خرید ماشین‌آلات برای این سازمان رقم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار شیراز همچنین نوید داد: در سال آینده، 2 ایستگاه آتش‌نشانی دیگر نیز در شیراز افتتاح می‌شود و شاهد افزایش ایمنی این کلانشهر خواهیم بود.

گام موثر در افزایش توان تخصصی آتش‌نشانی شیراز

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این آیین گفت:کلانشهر شیراز در حوزه تجهیز آتش نشانی و خدمات ایمنی، قطب تخصصی جنوب کشور است.

علی ناصری افزود: افتتاح ایستگاه شماره سه آتش‌نشانی و آغاز به کار تیم عملیات ویژه آتش‌نشانان، گام موثری در افزایش توان تخصصی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز است.

وی، جذب ۱۵۸ نیروی جدید به سازمان آتش‌نشانی شیراز را موجب چابکی و ارتقای توانایی این سازمان دانست.

معاون خدمات شهری شهرداری شیراز نیز در این مراسم بیان کرد: ایستگاه شماره سه آتش‌نشانی شیراز در زمینی به مساحت سه هزار و 450 مترمربع با هزینه 20 میلیارد ریال احداث و حدود یک هزار میلیارد ریال صرف تجهیز آن شده است.

محمدرضا محمدحسن پور گفت: تیم‌های عملیات ویژه برای نخستین بار در جنوب کشور در این ایستگاه آغاز به کار می‌کند.

وی ادامه داد: در ایستگاه عملیات ویژه سازمان آتش‌نشانی، تیم‌های ویژه‌ای با توانایی‌های امداد چاه، امداد کوهستان، غواصی و اطفای حریق سنگین حضور دارند.

محمد حسن پور همچنین خرید و کابین‌بندی و تجهیز 2خودرو ولوو اطفای حریق برای عملیات‌های سنگین امدادی و اطفایی، خرید تجهیزات HAZMAT و تشکیل تیم تخصصی برای اولین بار، خرید یک دستگاه خودرو ایسوزو و کابین بندی و تجهیز آن برای عملیات‌های اطفای حریق و امداد و نجات، تهیه 2 دستگاه اتوبوس آرامش و تجهیز برای عملیات‌های سنگین، خرید تجهیزات تخصصی کوهستان و تجهیزات انفرادی آتش نشانان را از جمله اقدامات برای تجهیز ایستگاه شماره سه آتش‌نشانی و تیم عملیات ویژه آتش‌نشانان برشمرد.

کلنگ پیاده راه بولوار احمدبن موسی (ع) به زمین زده شد

شهردار شیراز همچنین یکشنبه در آیین کلنگ‌زنی پیاده راه سلامت بولوار احمد بن موسی (ع) نیز گفت: اجرای این پروژه موجب افزایش فضاهایی برای پیاده روی، دوچرخه سواری و گذران اوقات فراغت شهروندان ساکن در بولوار احمدبن موسی (ع) و محله‌های همجوار می‌شود.

اسکندرپور افزود: ساخت این پیاده راه حدود ۲۹ میلیارد ریال هزینه دربر دارد.

وی با اشاره به لوله‌گذاری‌های انجام شده در سطح منطقه 2 شهرداری شیراز که با هدف کاهش آبگرفتگی معابر انجام شده، بیان داشت: آبگرفتگی معابر هنگام رانندگی یکی از مشکلات بولوار محراب و مناطق اطراف آن بود که امسال برای رفع این مشکل، شهرداری منطقه 2 اقدام به ۳.۸ کیلومتر لوله‌گذاری کرده است که با اجرای این لوله‌گذاری، بیش از ۷۰ درصد مشکل دفع آب‌های سطحی منطقه محراب برطرف می شود.

در ادامه این آیین همچنین، بوستان شهدای قشقایی واقع در میدان کوزه‌گری، خیابان کوچ با ۵۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با هدف پُرکردن اوقات فراغت شهروندان ساکن در نقاط کمتر برخوردار این شهر افتتاح شد.

بهره‌برداری از بوستان تل بادی در شیراز

افزون بر این امروز (بیست و هفتم بهمن 98) بوستان محله‌ای تل‌ بادی که در بولوار استقلال و در منطقه چهار شهرداری شیراز واقع شده و به گفته شهردار این شهر، 35 میلیارد ریال برای آن هزینه شده است، به بهره برداری رسید.

برچسب‌ها آتش‌نشانی شیراز حیدراسکندرپور مدیریت شهری شهرداری شیراز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی شیراز مدیریت شهری شهرداری شیراز آتش نشانی شیراز مدیریت شهری شهرداری شیراز ایستگاه شماره سه آتش نشانی ایستگاه عملیات ویژه سازمان آتش نشانی عملیات ویژه آتش آتش نشانی شیراز برای عملیات شهرداری شیراز شهردار شیراز میلیارد ریال امداد و نجات آتش نشانی لوله گذاری آتش نشانان اطفای حریق پیاده راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۲۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی گسترده در انبار کالا در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،  روابط عمومی آتش نشانی  و خدمات ایمنی  شهرداری شیراز اعلام کرد:  انبار کالایی در میدان مهارت ، کوچه هشت، دچار آتش سوزی  شده است.

۱۰ ایستگاه اعزامی از آتش نشانی شیراز در حال  خاموش کردن و مهار آتش هستند .

خبر در حال تکمیل است....

دیگر خبرها

  • راه اندازی فضای دوستدار کودک و نوجوان ویژه محلات حاشیه نشین گلستان
  • بیش از ۲ هزار عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری بوشهر انجام شد
  • راه‌اندازی ۵ ایستگاه سنجش کیفیت هوا توسط شهرداری قم
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران
  • آتش سوزی سوله ۲ هزار متری در شیراز مهار شد
  • واژگونی خودرو ایسوزو یک مصدوم بر جای گذاشت
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در میدان مهارت شیراز
  • آتش سوزی گسترده در انبار کالا در شیراز
  • شرق تهران هم به آتش‌نشانی بانوان مجهز شد | بازرسی از ساختمان‌ های ناایمن ادامه دارد
  • افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در تهران