Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@08:28:09 GMT

رکوردزنی مولر در فصل جاری فوتبال اروپا+عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۲۵۳۲

رکوردزنی مولر در فصل جاری فوتبال اروپا+عکس

ستاره آلمانی بایرن مونیخ برای چهارمین بازی متوالی برای باوارایی‌ها پاس گل مهیا کرد تا رکوردی جدید در فصل جاری از خود برجا بگذارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، بایرن مونیخ از هفته بیست و دوم رقابت‌های بوندس لیگا در خانه کلن به میدان رفته و با نتیجه 4 بر یک پیش است.

در این بازی توماس مولر موفق شده دو پاس گل برای هم‌تیمی‌های خود مهیا کند و در تعداد پاس گل در این فصل از رقابت‌های فوتبال اروپا رکورد جدیدی از خود ثبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میان بازیکنان حاضر در 5 لیگ معتبر اروپا توماس مولر در 4 بازی متوالی برای هم‌تیمی‌های خود پاس گل داده است.

مولر در دیدارهایی مقابل ماینس، دورتموند، فورتنا دوسلدورف و حالا کلن موفق به ثبت دبل در پاس گل شده است.

در حال حاضر تنها 3 بازیکن در این فصل از فوتبال اروپا حضور دارند که موفق شده‌اند در 3 بازی متوالی یا بیشتر پاس گل ثبت کنند.

پس از توماس مولر، کوین دبروین و لیونل مسی قرار دارند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بایرن مونیخ فوتبال اروپا فوتبال رکورد فوتبال اروپا بازی متوالی توماس مولر پاس گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۲۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: برای بازی در تیم ملی لحظه شماری می‌کردم/ بازی سختی را بردی

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین حسینی پس از بازگشت کاروان تیم ملی ایران از ترکمنستان و کسب پیروزی یک بر صفر مقابل این تیم در دیدار برگشت مرحله دوم انتخابی جام جهانی گفت: خدا را شکر بازی خوبی بود. موفق شدیم بازی سختی را با پیروزی پشت سربگذاریم. این بازی روی چمن فوق العاده سخت برگزار شد. تیم دیدار نسبت به بازی‌های قبل سخت و متفاوت بود.

گلر تیم ملی در واکنش به ثبت ششمین کلین شیت‌اش در تیم ملی گفت: امسال خیلی تلاش کردم در باشگاه موفق باشم ولی برای بازی در تیم ملی لحظه شماری می‌کردم، از امیر قلعه نویی تشکر می‌کنم که این فرصت را در اختیار من گذاشتند.

حسینی در ادامه در مورد شانس صعود ایران به مرحله حذفی جهانی توضیح داد: ما در جام ملت‌ها بازی‌های خوبی داشتیم، بعضی انتقادات وجود دارد که به نظرم درست نیست. هنوز هم می‌گویم حقمان نبود که بازی قطر آنطور بازی را واگذار کنیم. کمترین حقمان قهرمانی بود و تیم خیلی خوبی داشتیم و همه چیز خیلی خوب بود اما روی یک بدشانسی بازی قطر را واگذار کردیم. امیدوارم برای جام جهانی از همین الان امکانات فراهم باشد تا تیم ملی موفق شود.

سنگربان تیم ملی در پایان در مورد حضور بازیکنان جوان مانند آرشا شکوری در تیم ملی گفت: جوانگرایی در تیم ملی ساده نیست که شما همه بازیکنان را تغییر دهید. بازی در تیم ملی و باشگاهی متفاوت است. خیلی از بازیکنان باتجربه که در باشگاه عملکرد خوبی دارند، در تیم ملی نمی‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند. قلعه‌نویی هم فکر کنم اولین‌بار بود این همه جوان دعوت کردند و امیدوارم همه آنها مثمرثمر باشند.

کد خبر 6063690

دیگر خبرها

  • شوخی مولر با سرود معروف ستاره آرسنال
  • یک سال از آخرین باخت رودری گذشت؛ اگه می‌تونی شکستش بده!
  • گل های برتر توماس مولر در تقابل با دورتموند / فیلم
  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • تیم ملی آرژانتین یک کاپیتان جدید دارد (عکس)
  • حسینی: برای بازی در تیم ملی لحظه شماری می‌کردم/ بازی سختی را بردی
  • سیدحسین حسینی: برای بازی در تیم ملی لحظه‌ شماری می‌کردم
  • پلی به گذشته - نخستین گل های رحیم استرلینگ و هری کین برای تیم ملی انگلیس (2015/3/27) / فیلم
  • آرژانتین 3-1 کاستاریکا: مسی نیست، دی‌ماریا که هست!
  • کواراتسخلیا: گرجستان یازده نفر نبود، 60 هزار نفر بود!‏