Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (یکشنبه ۲۷ بهمن ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف محموله میلیادی قطعات الکترونیکی قاچاق در دشتستان

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۱۶۹ کارتن انواع قطعات الکترونیکی به ارزش ۵ میلیارد ریال خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرهنگ فرهاد آراوند گفت: ماموران پلیس در ایستگاه بازرسی شهید صلاحی در جاده خروجی شهرستان دشتستان هنگام کنترل وسایل نقلیه عبوری به یک دستگاه کامیون به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک شدند و آن را برای بررسی‌های بیشتر متوقف کردند.

او عنوان کرد: از این کامیون، ۱۶۹ کارتن حاوی انواع قطعات الکترونیکی شامل فن کوچک و بزرگ، خازن و رله الکترونیکی بدون مدارک گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان  ارزش محموله کشف شده را پنج میلیارد ریال عنوان و بیان کرد: در این زمینه یک متهم دستگیر شد.

 کشف ۴۸ کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر گفت: ۴۸ کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس بوشهر و هرمزگان کشف شد.

 سرهنگ عبدالرضا شبانی افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان بوشهر با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان متوجه انتقال یک محموله تریاک از استان‌های جنوبی به استان هرمزگان شدند، و در عملیاتی ضربتی و مشترک خودرو حامل مواد مخدر را توقیف کردند.

او افزود: در بازرسی صورت گرفته از خودرو یاد شده، ۴۸ کیلوگرم تریاک که به طور ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود کشف شد و در این زمینه یک دستگاه خودرو سواری پراید توقیف و یک قاچاقچی دستگیر شد.

افزایش ۹۶ درصدی کشف سرقت در دشتی

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی گفت: کشف سرقت‌ها  در ده ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال  ۹۶ درصد افزایش یافته است.

سرهنگ جهانبخش صیادی افزود: در مدت ده ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال، کشف سرقت خرد چهار درصد، دستگیری سارقان ۱۴ درصد و کشفیات کالای قاچاق افزایش ۵۰۷ درصدی، افزایش داشته است.

او ادامه داد: در این مدت، توقیف خودرو هشت درصد، توقیف موتورسیکلت چهار درصد، و کشف سرقت‌ها ۹۶ درصد  افزایش داشته است. همچنین  ۱۱۸ سارق در این مدت دستگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی، ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس، از مردم درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه فعالیت‌های غیرقانونی و مجرمانه، در سریع‌ترین زمان ممکن موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند تا متخلفان شناسایی و دستگیر شوند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق کالا مواد مخدر پلیس بوشهر فرمانده انتظامی شهرستان پلیس مبارزه با مواد قطعات الکترونیکی شهرستان دشتستان مواد مخدر دستگیر شد یک دستگاه کشف سرقت ۹۶ درصد کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۲۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی تیموری رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان قم اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق، کنترل و نظارت بر خودروهای سنگین در محورهای مواصلاتی با ایجاد تورهای ایست و بازرسی و راه اندازی گشت‌های محسوس و نامحسوس، به یک دستگاه تریلی تانکردار مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی ادامه داد: کامیون موصوف حامل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق با پلمب و مدارک جعلی بوده است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان گفت: برابر اظهار کارشناسان ارزش کالای مکشوفه بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

کد خبر 6080539

دیگر خبرها

  • افزایش ۹ درصدی دستگیری؛ کاهش ۲۲ درصدی سرقت
  • کاهش ۲۲ درصدی سرقت در نوروز امسال
  • توقیف ۴۲ تن رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • توقیف محموله مواد مخدر در بهبهان
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • توقیف پراید حامل محموله شیشه در بندرلنگه
  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه در این شهر
  • انجین‌های ۱۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس/دستگیری عامل آزار و اذیت در فیروزآباد