Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان حج و زیارت اطلاعیه ای را برای ودیعه گذاران واجد شرایط اعزام به حج تمتع ۹۹ منتشر کرد.

 سازمان حج و زیارت با صدور اطلاعیه ای از دارندگان قبوض ودیعه گذاری واجد شرایط اعزام سال آینده خواست هر چه سریعتر اطلاعات فردی خود را از طریق سامانه سازمان حج و زیارت به روز رسانی کنند.

 در ادامه این اطلاعیه آمده است: تاکنون مقدمات برگزاری مراسم حج تمتع سال ۱۳۹۹ فراهم شده و سازمان حج و زیارت برای حضور زائران در این آیین عبادی و سیاسی، برنامه‌ریزی های لازم را در دستور کار خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اطلاعیه می افزاید: بدین وسیله به اطلاع دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری علی‌الحساب حج تمتع تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه سال ۸۶ (سپرده‌گذاری در یکی از شعب بانک ملی ایران) می رساند چنانچه تاکنون نسبت به تکمیل و به روزرسانی اطلاعات فردی خود نکرده و کد پیگیری دریافت نکرده اند، ضروری است با مراجعه به سامانه این سازمان به آدرس اینترنتی  http:// reserve.haj.ir   نسبت به تکمیل اطلاعات خود  اقدام کنند.

روابط عمومی سازمان حج و زیارت در ادامه این اطلاعیه می افزاید: بر همین اساس زمان بندی و نحوه مراجعه اولویت های فوق الذکر(در قالب اولویت های اصلی وذخیره) واسامی ومشخصات کاروانها برای انتخاب و ثبت نام، در دهه اول اسفند ماه سالجاری اعلام خواهد شد. بدیهی است در صورت عدم انتخاب و ثبت نام در کاروان ها توسط مشمولین تشرف در زمانبندی اعلام شده، سازمان اولویت های ذخیره (اولویت های از نیمه اول اردیبهشت سال ۱۳۸۶ به بعد) را به صورت روزشمار فراخوان خواهد نمود./ایرنا 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سازمان حج و زیارت واجد شرایط اعزام حج تمتع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۲۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام اولین گروه از زائران عمره استان اردبیل به سرزمین نور

ابراهیم احدی با اشاره به لغو عملیات اخیر ثبت‌نام و اعزام عمره در سال ۱۴۰۲ و قبل از ماه رمضان به دلایل فنی گفت: با پیگیری‌های سازمان حج و زیارت ، وزارت امور خارجه و نهادهای مرتبط مشکلات مربوطه رفع شده و در محدوده زمانی باقی مانده از ماه شوال فرصت اعزام محدود عمره برای زائران عمره این استان نیز فراهم شده است.

مدیر حج و زیارت استان اردبیل افزود: با توجه به قرار گرفتن در آستانه عملیات حج تمتع و فرصت اندک باقی مانده، سازمان حج و زیارت تصمیم بر اعزام بخشی از عمره‌گزاران کرد تا ادامه عملیات را پس از حج تمتع پیگیری کند.

به گفته او، در استان اردبیل بر اساس ظرفیت موجود کشوری ثبت‌نام عمره‌گزاران بر اساس اولویت تاریخ واریز وجه دوره قبلی از زائران ثبت‌نام شده بوده و اعزام این افراد در دستور کار قرار گرفت.

احدی افزود: در استان اردبیل ۳۹ نفر در این مرحله ثبت‌نام کردند که به صورت یک کاروان مشترک با استان آذربایجان غربی ششم اردیبهشت از طریق ایستگاه پروازی شهر تبریز عازم سرزمین نور خواهند شد.

مدیر حج و زیارت استان اردبیل گفت: برنامه‌های تداوم سفرهای عمره و اعزام زائرانی که سفر آنها اخیرا لغو شده ، پس از موسم حج از طریق اطلاعیه‌های سازمان حج و زیارت اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • برای حج تمتع هیچ نماینده‌ای از مجلس اعزام نمی‌شود/ افزایش قیمت ارز نرخ حج را گران کرده است
  • سفر به خانه خدا بعد از ۹ سال | جزئیات عمره ۱۴۰۳
  • اعلام جزئیات اعزام زائران لرستانی حج عمره به سرزمین وحی
  • اعزام اولین کاروان حج عمره لرستان به سرزمین وحی
  • اعزام اولین گروه از زائران عمره استان اردبیل به سرزمین نور
  • آخرین اخبار حج تمتع ۱۴۰۳ / روند صدور روادید زائران آغاز شد
  • اعزام زائران حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت
  • صدور روادید زائران حج تمتع آغاز شده است
  • اعلام تعداد زائران حج و پیگیری‌ برای ویزای عربستان
  • اعزام بیش ۸۳ هزار زائر در حج تمتع سال ۱۴۰۳