Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، دیروز یک گزارش از حضور علی دایی در پیست اسکی دربندسر منتشر شده؛ تصاویری که نشان می‌دهد آقای گل فوتبال ملی جهان حتی مدال ورزشکاران حاضر در یک رقابت خیرخواهانه را هم اهدا کرده است. اخیرا که دایی بدون اطلاع خودش به عضویت در هیات‌رییسه فدراسیون هاکی منصوب شد، حسابی از این موضوع شاکی شد، اما او در کل به رشته‌های غیرفوتبالی علاقه زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش، تصاویری از گلف بازی کردن دایی، حضورش در خانه کشتی و دیدارش با قهرمانان این رشته ورزشی، ایستادنش در کنار جابر روزبهانی یا همان بلندقامت‌ترین بسکتبالیست تاریخ ایران، والیبال بازی کردنش در اردوی سرعین پرسپولیس و نشست عجیبش در فدراسیون ژیمیناستیک را می‌بینید.

عکس جالب دیگر هم حضور دایی و امین حیایی در مراسم تقدیر از تکواندوکاران مدال‌آور است که چند سال پیش به ابتکار هادی ساعی ترتیب داده شده بود.

کد خبر 484704 برچسب‌ها مربی - علی دایی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مربی علی دایی علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۲۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایی اولین قایقران مازندرانی در المپیک

محمدنبی رضایی قایقران پرافتخار بابلسری در مسابقات کانوی ۱۰۰۰ متر تک نفره قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک پاریس ۲۰۲۴ مدال طلا گرفت.

مسابقات قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک در توکیو ژاپن در حال برگزاری است که محمدنبی رضایی در فینال کانوی ۱۰۰۰ متر تک نفره  با حریفانی از تاجیکستان، کره، ژاپن، چین‌تایپه، ازبکستان، قزاقستان، چین و هند رقابت کرد و با زمان ۴:۱۰.۹۸۰ دقیقه به عنوان قایق اول از خط عبور کرد و با کسب مدال طلا جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد.

ایمان پورعزیز مربی و همشهری بابلسری محمدنبی رضایی هم در کنارش بود تا تلاش‌های طولانی و چندین ساله این مربی و شاگرد ختم به حضور در مهم‌ترین رویداد ورزش جهان شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • آغاز انتخابی جام جهانی ووشو از امروز در چین با حضور ۳۸ کشور
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • ویدیوی تبلیغی وزارت خارجه اسرائیل از حمله ایران!
  • علی دایی؟ فکرش را هم نکنید!
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • پایان دوران تن‌هاخ: اخراجم نمی‌کنید، استعفا می‌دهم!‏
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی می‌تواند به نشاط مردم کمک کند
  • ویدئویی کمتر دیده شده از مهارت‌های باورنکردنی مارادونا + ویدئو
  • رضایی اولین قایقران مازندرانی در المپیک + فیلم
  • رضایی اولین قایقران مازندرانی در المپیک