Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-24@06:08:06 GMT

آتش سوزی یک انباری کفش در بازار تبریز

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۲۸۳۳

آتش سوزی یک انباری کفش در بازار تبریز

بازار حرمخانه تبریز از ساعاتی پیش دچار آتش‌سوزی شده و تلاش‌ها برای اطفاء حریق ادامه دارد.

به گزارش ایسنا؛ محمد قلیزاده، مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز در این خصوص گفت: یک باب کارگاه تولیدی در بازار حرمخانه طعمه حریق شده و هم اکنون آتش نشانان مشغول عملیات اطفاء حریق هستند.

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی نیز در گفت‌وگو با ایسنا از اعزام دو دستگاه آمبولانس اورژانس به محل آتش سوزی انباری کفش در بازار تبریز خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحید شادی‌نیا اظهار کرد: در این حادثه یک نفر از ماموران آتشنشانی مصدوم شد که به مرکز آموزشی و درمانی سینا انتقال یافت.

لینک کوتاه: asriran.com/002zlf

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آتش سوزی تبریز آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۲۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: طی حادثه آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار، هنگام انجام عملیات اطفای حریق یک آتش‌نشان مصدوم شد.

به گزارش مهر، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در خصوص وقوع حادثه آتش سوزی در محله پامنار اظهارداشت: ساعت ۱۲:۳۱ دقیقه امروز یک مورد آتش سوزی در یک کارگاه در محدوده پامنار، کوچه پرتویی اعلام شد که نیروها از سه ایستگاه به همراه تجهیزات لازم به محل اعزام شدند.

وی افزود: محل آتش سوزی یک کارگاه آهنگری بود که به دلیل کارهای رنگرزی که در آنجا صورت می‌گرفت و مواد اشتعال‌زا وجود داشت حریق رخ داده بود و شعله آن در حال سرایت به طبقه پایین که وسعت بزرگ‌تری داشت، بود، آتش نشانان عملیات را سریعاً آغاز کردند که باعث جلوگیری از گسترش آتش به اطراف شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: یک نفر از آتش نشانان از ناحیه پا حین اطفای حریق دچار مصدومیت شد و خوشبختانه از افراد حاضر در آنجا شخصی دچار مصدومیت نشد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اطفای حریق تعمیرگاه موتورسیکلت در «سیمین دشت» فیروزکوه سخنگوی شورای شهر تهران: در ماجرای حریق مترو شوش، مدیریت شهری ۱۰۰ درصد مسئول است/ در جمع آوری دست فروشان شاهد قمه کشی بودیم

دیگر خبرها

  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • (ویدیو) آتش‌سوزی گسترده در شهرک شکوهیه قم
  • اطفاء حریق یک واحد صنفی در تربت حیدریه
  • مهارآتش‌سوزی درمجتمع مسکونی در کرمان
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار
  • (ویدیو) آتش سوزی در محله پامنار؛ یک آتش‌نشان مصدوم شد
  • آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • تصاویری از عملیات تطفای حریق در بازار بندرعباس
  • فیلم/ آتش‌سوزی هولناک بازار قدیم بندرعباس