Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@17:17:51 GMT

تیراندازی هولناک ۵ کشته و زخمی برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۲۹۱۰

تیراندازی هولناک ۵ کشته و زخمی برجا گذاشت

پلیس آمریکا روز یکشنبه اعلام کرد که چند نفر در یک کلوپ شبانه در ایالت کانکتیکات هدف تیراندازی قرار گرفتند که بر اثر آن یک نفر کشته و ۴ تن زخمی شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ پلیس یادآور شد که دو تن از زخمی شدگان زیر تیغ جراحان رفتند و وضعیت دو نفر دیگر ثابت است.

هنوز اطلاعاتی در مورد فرد تیرانداز مخابره نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس خیابان های مجاور به محل تیراندازی را مسدود کرده است.

حملات مسلحانه و تیراندازی در آمریکا به معضلی تقریباً روزانه تبدیل شده است.

مردم این کشور به افزایش حملات مسلحانه معترضند و با شرکت در تجمعاتی خواستار اتخاذ تمهیدات بیشتری برای کنترل مالکیت سلاح هستند.

یکی از بدترین موارد تیراندازی در آمریکا سال گذشته میلادی در دو شهر دیتون در ایالت اوهایو و ال‌پاسو در ایالت تگزاس روی داد که بر اثر آن، در مجموع ۳۱ نفر کشته و دهها تن زخمی شدند.

با وجود تیراندازی های مرگبار در آمریکا، قوانینی با هدف رفع برخی محدودیت ها برای نگهداری و حمل سلاح گرم در ایالت تگزاس به اجرا در آمده است. قوانین تسهیل حمل سلاح گرم در تگزاس در حالی به اجرا درآمده که چهار مورد از ۱۰ مورد تیراندازی مرگبار تاریخ آمریکا، در این ایالت رخ داده است.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا پس از حادثه تیراندازی در ایالت‌ های تگزاس و اوهایو که ناشی از نژادپرستی سفیدپوستان بود، اعلام کرد که به وزارت دادگستری دستور داده است تا لایحه حکم اعدام برای عاملان تیراندازی‌های کور را به کنگره ارائه کند.

بسیاری از سیاستمداران و مردم آمریکا معتقدند که سیاست های مهاجرستیزانه و ادبیات نژادپرستانه و ضد مهاجرتی که ترامپ اتخاذ کرده، مشوق عوامل تیراندازی در این دو شهر آمریکایی بوده است. ۹۱۰۹

اتباع آمریکا به موجب متمم دوم قانون اساسی این کشور، می‌توانند سلاح شخصی داشته باشند. طبق آخرین آمارها، به ازای هر یکصد نفر آمریکایی بیش از ۱۲۰ سلاح در این کشور وجود دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشته و زخمی کشته زخمی تیر اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۲۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار تلفات جاده ای در تعطیلات عید فطر در ترکیه

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از آنکارا؛ در تصادفات جاده‌ای تعطیلات عید فطر در ترکیه ۷۵ تن کشته و ده هزار و ۸۱۰ نفر زخمی شدند.
علی یرلی کایا وزیر کشور ترکیه در یک کنفرانس خبری اعلام کرد در تعطیلات ۹ روزه عید فطر امسال شش هزار و ۵۳۰ تصادف به فوت، جرح و خسارت مالی منجر شده است.
به گفته یرلی کایا این سوانح جاده‌ای ۷۵ کشته و ده هزار و ۸۱۰ زخمی برجای گذاشته است.
همچنین در این دوره سه میلیون و ۶۴۲ هزار و ۵۳۸ خودرو از سوی ۲۶ هزار و ۸۰۴ پرسنل راهنمایی و رانندگی مستقر در جاده‌های کشور کنترل و ۴۸۵ هزار و ۷۱۰ خاطی جریمه شده اند.
سال گذشته در سوانح جاده‌ای ترکیه دو هزار و ۹۸۴ تن کشته و ۳۵۴ هزار و ۳۲۳ تن نیز زخمی شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

علی یرلی کایا - وزیر کشور ترکیه

دیگر خبرها

  • ۷ کشته و زخمی در انفجار پایانه شرق تهران
  • دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین
  • سوانح جاده‌ای خراسان رضوی یک کشته و ۱۲ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • ۲۵ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در بادغیس
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • آمار تلفات جاده ای در تعطیلات عید فطر در ترکیه
  • تیراندازی جمعی در لوئیزیانیای آمریکا با ۱۲ کشته و زخمی
  • دستگیری عامل تیراندازی در گرمسار
  • اتفاقی نادر در مسابقات تیراندازی برزیل/ سلاح جدید فاطمه امینی دچار نقص شد