Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمازخانه خواهران و کانون‌های فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری با حضور حجت الاسلام ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح شد.

سعید قاضی مغربی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری در این مراسم که عصر امروز برگزار شد با تبریک سالروز ولادت باسعادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: حضرت فاطمه الگویی برای همه مادران و زنان در زمینه‌های مختلف زندگی، کار و ولایت مداری است به طوری که خداوند در قرآن کریم و در شأن ایشان سوره کوثر را نازل کرد و امروز شاهدیم که اولاد پاکشان همچون جواهری در دنیا می‌درخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه عنوان کرد: این واحد دانشگاهی با رویکرد فرهنگی خود و برگزاری همایش و مراسم‌های مختلف هم‌چون همایش زن در اینه انقلاب اسلامی که ۳۰ بهمن‌ماه برگزار می‌شود درصدد نشان دادن جایگاه زن در پایه گذاری جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری با اشاره به سند راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی که برای افق ۱۴۰۴ ترسیم شده است، خاطرنشان کرد: این واحد دانشگاهی با رویکرد فرهنگی خود و تحولات بسیار و تشکیل جلسات منظم کارگروه آراستگی، حجاب و عفاف و جلسات شورای فرهنگی سعی دارد تا بیشترین خدمت را به دانشجو داشته باشد.

قاضی مغربی افزود: با ابتکار عمل بسیار این واحد دانشگاهی، کانون های فرهنگی و دانشجویی از سه کانون به بیش از ده کانون افزایش پیدا کرده است.

در پایان این مراسم با رونمایی از کلیپ شهدای واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری، از خانواده‌های شهدای دانشجو، دفاع مقدس و مدافع حرم این واحد دانشگاهی و بانوان نمونه فرهنگی و ورزشی تجلیل و تقدیر شد.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خمینی دانشگاه آزاد دانشجو انقلاب اسلامی واحد یادگار امام خمینی ره دانشگاه آزاد اسلامی فرهنگی و دانشجویی واحد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۲۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانش‌آموزان مدرسه پسرانه شهید بهشتی، شاهد و تیزهوشان میاندوآب در هفته مشاغل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب بازدید کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب، هدف از این بازدیدها را فرصتی برای آشنایی دانش‌آموزان با توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها و انتخاب این دانشگاه برای ادامه تحصیل عنوان کرد و گفت: دانش‌آموزان مدارس میاندوآب با همراهی دبیران خود از کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها، فضاهای آموزشی و رفاهی، کتابخانه و سایت کامپیوتری بازدید می‌کنند.

پیام خدایی افزود: در رایزنی‌ با آموزش و پرورش شهرستان میاندوآب بازدیدهای بیشتری از سوی دانش‌آموزان در طول سال و هفته مشاغل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب صورت خواهد پذیرفت و ارائه مطالب علمی و فرهنگی، مشاوره راهنمایی و هدایت تحصیلی از سوی کارشناسان دانشگاه برای بازدیدکنندگان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • اولین کودکستان‌های «تاک» دانشگاه آزاد مهرماه افتتاح می‌شوند
  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه
  • اقدام مهم مراجع تصمیم‌ساز برای رفع مشکلات ایثارگران
  • نایب قهرمانی دانشگاه آزاد یادگار امام(ره) در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد