Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@16:34:28 GMT

گزارش شبستان از سفر رییس قوه قضاییه به کرمان

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۳۰۱۹

گزارش شبستان از سفر رییس قوه قضاییه به کرمان

رییس قوه قضائیه به منظور حضور و سخنرانی در مراسم اربعین سیدالشهدای مقاومت در کرمان حضور یافت و جدای از این برنامه اصلی، تعدادی برنامه جنبی نیز در این سفر انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، آیت الله سیدابراهیم رییسی، امروز(۲۷ بهمن) به منظور حضور و سخنرانی در مراسم اربعین سیدالشهدای مقاومت و همرزمانش وارد کرمان شد و در بدو ورود به استان در فرودگاه کرمان ضمن ارادت به فرزند شهید حاج حسین بادپا، شهید مفقودالجسد مدافع حرم؛ درباره شهید سلیمانی هم گفت: مروز بیش از هر زمانی نفرت عمومی از آمریکایی ها در دنیا برانگیخته شده و توجه جهان نسبت به سلحشوری و نسبت به شخصیتی که نماد مبارزه با تروریسم بود در دنیا، اتفاق افتاده و به تعبیر بزرگان، امروز قیامتی به خاطر این شهادت این شهید سرافراز برپا شده که نگاه ها و دل ها به برکت خون مطهر شهید سلیمانی متوجه به دین و انقلاب و ارزش ها شده و این یک فرصت بسیار مهمی برای پیشرفت اهداف بلند شهید سلیمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس قوه قضاییه سپس راهی گلزار شهدای کرمان شد و با حضور بر مزار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سردار حسین پورجعفری، به مقام شهدا ادای احترام کرد.

 

 

وی در ادامه در نشست با قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان علاوه بر بیان مطالبی درباره شهید حاج قاسم سلیمانی؛ نکاتی مهمی در چند محور مطرح کرد از جمله: وضعیت کارکنان شوراهای حل اختلاف مشخص می شود؛ لزوم اتخاذ یک راهبرد برای ساماندهی اتباع خارجی؛ ناهنجاری های اجتماعی زیبنده نظام اسلامی نیست؛ امر به معروف و نهی از منکر همگانی پشتوانه اجرای عدالت و قانون در کشور است؛ امید به اجرای عدالت و احقاق حق در جامعه افزایش یافته است.

 

 

رییسی سپس در شورای قضایی استان حضور یافت و با تأکید بر لزوم رعایت اخلاق و بردباری در برخورد با مردم و  رسیدگی به پرونده‌های آنها و سیاست حبس ‌زدایی و ساماندهی احکام و قرارها برای کاهش جمعیت زندانیان کشور، لزوم پیگیری جدی این سیاست از سوی قضات را هم مورد تأکید قرار داد.

 

 

 

رییس قوه قضاییه با خانواده سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در بیت الزهرا هم دیدار و گفتگو کرد و گفت: در زمان شهادت آقای بهشتی همه ما نگران بودیم و بسیار غصه خوردیم اما بعدها فکر کردیم که هیچ خونی مثل خون شهید بهشتی نمی توانست مسائل آن روز را حل کند. ما آن روز گرفتار جریان نفاق و بنی صدر بودیم و خون ایشان این مسائل را حل کرد، لذا خون شهید سلیمانی نیز مانند حیاتش در بسیاری از مسائل کشور توانست مؤثر باشد و بعد از این هم قطعاً آثار بسیاری دارد.

 

 

وی همچنین در بیت الزهرا با تعدادی از خانواده های جانباختگان حادثه تشییع شهدای مقاومت در کرمان دیدار کرد و با بیان اینکه یقین بدانید اینها انسان‌های برگزیده‌ای هستند که با حاج قاسم و اباعبدالله محشور خواهند شد؛ اظهار داشت: خواسته شهید محسوب شدن این عزیزان را پیگیری می‌کنم و وظیفه خودم می‌دانستم به تک تک شما سر بزنم و تشکر می‌کنم که در این جمع حضور یافتید.

در این دیدار حسن سلیمانی، برادر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بر لزوم حمایت همه جانبه از این خانواده ها تأکید کرد و از رییس قوه قضاییه درخواست کرد: مهمترین دغدغه این خانواده های داغدار که محسوب شدن عزیزان شان به عنوان «شهید» است، حل شود.

 

آخرین برنامه آیت الله رییسی در این سفر؛ سخنرانی در جمع هزاران نفر از مردم و مسئولین کشوری و لشکری و میهمانان داخلی و خارجی مراسم اربعین سیدالشهدای مقاومت بود.

 

 

پایان پیام/667

منبع: شبستان

کلیدواژه: سفر رییسی اربعین شهادت سردار سلیمانی برنامه ها شهید حاج قاسم سلیمانی رییس قوه قضاییه شهید سلیمانی خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۳۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا ثبوتی گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6086672

دیگر خبرها

  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • نظر رییس قوه قضاییه در صورت تمرد زنان بی‌حجاب از پلیس | فیلم