Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :شهردار منطقه چهار تهران بازدید میدانی از سطح محلات و استفاده از نقطه نظرات شورایاران را ضروری دانست و افزود: در سومین هفته بازدید میدانی از سطح محلات، دوازده مصوبه عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری در محله مجید آباد تصویب شد.

امتداد :شهردار منطقه چهار تهران بازدید میدانی از سطح محلات و استفاده از نقطه نظرات شورایاران را ضروری دانست و افزود: در سومین هفته بازدید میدانی از سطح محلات، دوازده مصوبه عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری در محله مجید آباد تصویب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش امتداد ، “محمد محمددوست” با اعلام این خبر و با بیان اینکه در بازدیدهای میدانی از سطح محلات اولویت اجرای پروژه ها بر اساس خواسته شهروندان خواهد بود افزود: شورایاران به عنوان بازوان توانمند مدیریت شهری تهران و پل ارتباطی شهروندان نقش مهمی در شناسایی و رفع مشکلات محلات دارند و باید از فرصت های پیش آمده برای آبادانی محلات بهره لازم را برد.

وی با اشاره به ویژگی های شاخص محله مجید آباد افزود: وجود بزرگراه های شهید بابایی، شهید زین الدین و شهید باقری در اطراف این بزرگراه و قرار گرفتن بوستان پلیس به عنوان یکی از بزرگترین و شاخص ترین بوستان های پایتخت شرایط خاصی را در این محله ایجاد کرده است.

شهردار منطقه چهار افزود: در سومین هفته بازدید میدانی از این محله، با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، ساماندهی پیاده روهای خیابان استخر با هدف افزایش ایمنی تردد عابران پیاده و همچنین زی.باسازی نمای بصری این محله و افزایش انضباط شهری در دستور کار قرار گرفت.

محمددوست تصریح کرد: بررسی و ساماندهی فعالیت صافکاری های خیابان استخر، ساماندهی اصناف زیر پل استخر و سایر معابر این محله از دیگر اقدامات پیش پیش بینی شده تا پایان سال خواهد بود.

وی در ادامه از رفع گره های کور ترافیکی معابر محله مجید آباد خبر داد و افزود: ساماندهی ترافیکی و ایجاد دسترسی معابر منتهی به بوستان پلیس و ایجاد دسترسی خیابان بوستان به کندرو بزرگراه شهید زین الدین جهت سهولت تردد خودروها و کاهش حجم ترافیک از دیگر اقداماتی است که از طریق معاونت حمل و نقل و ترافیک در دست اقدام است.

شهردار منطقه چهار خاطر نشان کرد: تجهیز کتابخانه سرای محله مجید آباد، بازسازی و مرمت زمین چمن مصنوعی میدان قرآن و مکانیزه کردن پل عابر خیابان استقلال از دیگر اقدامات پیش بینی شده طی این بازدید میدانی خواهد بود.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: شهردار منطقه چهار مصوبه عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۳۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۶۸ درصدی بودجه شهرداری علی آباد کتول در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار مهر، ابوذر اسفندیاری عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۲۱۰ میلیارد تومان بودجه برای شهرداری علی آباد کتول در نظر گرفته شد که از این میزان ۱۳۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تحقق یافت که ۵۰ درصد آن در بحث طرح‌های عمرانی و ۵۰ درصد در بحث جاری هزینه شد.

وی با بیان اینکه امسال هم مبلغ ۲۲۸ میلیارد تومان بودجه برای شهرداری در نظر گرفته شد که ۴۹ درصد مربوط به فعالیت‌های عمرانی و ۵۱ درصد مربوط به هزینه‌های جاری است، افزود: این رقم بودجه در نظر گرفته شده ۶۸ درصد نسبت به بودجه تحقق یافته سال ۱۴۰۲ رشد داشته است.

شهردار علی آباد کتول تأمین روشنایی در سطح شهر خبر داد و گفت: امسال برای بحث روشنایی معابر مبلغ ۱۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد که سال گذشته چهار و نیم میلیارد تومان هزینه شد.

اسفندیاری با اشاره به اینکه اجرای طرح عمرانی و رفاهی در شهر یکی از برنامه‌های شهرداری علی آباد محسوب می‌شود، اظهار کرد: سال گذشته توانستیم ۳۵ میلیارد تومان کار عمرانی در سطح شهر انجام دهیم.

وی یادآور شد: هزار و ۵۰۰ تن قیر برای عملیات روکش آسفالت در سطح شهرستان علی آباد کتول در نظر گرفته شد.

اسفندیاری پور در خصوص احداث پارک و پارکینگ هم، اظهار کرد: سال گذشته در یکی از معابر اصلی پارکینگ اجاره‌ای در اختیار مردم قرار گرفت و این موضوع امسال هم در دستور کار قرار دارد.

وی پروانه‌های صادر شده در سال ۱۴۰۱ را ۱۲۳ مورد با متراژ ۱۴۹ هزار متر اعلام کرد و افزود: این پروانه‌ها در سال ۱۴۰۲ به ۱۸۴ مورد با متراژ ۱۱۴ هزار متر مربع رسیده است.

اسفندیاری پور محدوده قانونی شهر علی آباد را ۹۲۴ هکتار اعلام کرد و گفت: از این میزان ۱۵۰ هکتار بافت فرسوده و سکونتگاه غیر رسمی است.

وی خاطرنشان کرد: روزانه میزان ۳۵ تا ۴۰ تن زباله خانگی در شهرستان علی آباد کتول تولید می‌شود که مدیریت پسماند کار انتقال آن را بر عهده دارد.

شهردار علی آباد کتول در خصوص تله کابین هم، گفت: طبق پیگیری‌های انجام شده اکنون شهردار ی و پیمانکار پروژه در حال طی کردن مراحل قانونی هستند که به زودی شاهد کلنگ‌زنی آن خواهیم بود.

کد خبر 6078086

دیگر خبرها

  • توجه ویژه به مردمی‌سازی پروژه ها و محرومیت‌زدایی در بودجه ۱۴۰۳
  • اجرای طرح شناسایی باغچه‌های‌آلوده حاشیه معابر مرکز شهر
  • بازدید میدانی کارشناس گردشگری کشور از روستای تاریخی پالنگان
  • برای پروژه قطار شهری مشهد پیوست زیارت تهیه شود
  • تصویب نرخ ناوگان اتوبوسرانی و سرویس مدارس
  • رئیس جمهور به سمنان سفر می کند
  • رشد ۶۸ درصدی بودجه شهرداری علی آباد کتول در سال ۱۴۰۳
  • مصوبه قانونی ، مبنی بر اخذ مالیات از مهریه نداریم
  • تخصیص اعتبار هزار میلیاردی برای تامین خدمات در محلات گلابدره و سیمین قلعه
  • طبس؛ میزبان بیش از نیم میلیون زائر و گردشگر