Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: انفجار خودروی بمب گذاری شده مرز ترکیه شهر تل ابیض سوریه صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۳۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید اختلافات در کابینه نتانیاهو؛ بن گویر خواستار برکناری وزیر جنگ شد

آفتاب‌‌نیوز :

در پی دستور «یوآو گالانت» وزیر جنگ کابینه نتانیاهو برای تخریب یک روستای اسرائیلی‌نشین در نزدیکی رام‌الله که طبق قوانین این رژیم به شکل غیر قانونی ساخته شده است، «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی اسرائیل به انتقاد شدید از گالانت پرداخت.

به نوشته روزنامه گاردین، بن گویر از نتانیاهو خواست تا گالانت را برکنار کند، او گفت: «تصمیم وزیر دفاع برای تخلیه و تخریب ساختمان‌های مزرعه گال یوسف، نشان‌دهنده حماقت وحشتناک، سردرگمی اخلاقی، حماقت امنیتی و نقض قوانین است».

بن گویر همچنین افزود: «به جای ایجاد و همراهی با گسترش مزارع بیشتر و گسترش شهرک‌های یهودی، تسلیم دشمن می‌شویم، زمان آن فرا رسیده است که نخست وزیر به فکر جایگزینی گالانت باشد».

دستور گالانت برای تخریب این روستا، پس از آن صادر شد که سه روز پیش جسد یک نوجوان اسرائیلی به نام «بنیامین آخیمیر» (۱۴ ساله) در زمین‌های اطراف روستای «گال یوسف» در نزدیکی شهرک «مالاخی شالوم» یافت شد.

مالاخی شالوم در نزدیکی شهر «المغیّر» در شمال شرقی رام الله واقع است. پس از کشف جسد این نوجوان اسرائیلی، شهرک‌نشینان به زعم اینکه فلسطینی‌ها او را به قتل رسانده‌اند، با انواع سلاح گرم و سرد به روستا‌های فلسطینی در نزدیکی رام‌الله هجوم برده و اقدام به تخریب گسترده منازل و خودرو‌های آنان کردند. 

شهرک‌نشینان همچنین به سر یک فلسطینی نیز شلیک کردند که وضعیت او همچنان وخیم است.

اما اختلاف بن گویر و گالانت موضوع تازه‌ای نیست؛ به نوشته رسانه‌های اسرائیلی بن گویر که همواره به اظهارات تند و شاذ معروف است، در مواردی متعددی در جلسه کابینه به انتقاد شدید از گالانت پرداخته است.

در ۱۷ مارس گذشته وبگاه عبری‌زبان srugim نوشت که بن گویر در نشست کابینه بر سر نتانیاهو فریاد زده و به او گفته است: «به جای اینکه گالانت وزیر تو باشد، تو وزیر او هستی، [گویا]گالانت نخست‌وزیر است».

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • تصویری از کشتی غول‌پیکر اسرائیلی در نزدیکی بندرعباس
  • تشدید اختلافات در کابینه نتانیاهو؛ بن گویر خواستار برکناری وزیر جنگ شد
  • زخمی شدن 4 نظامی اسرائیلی در نزدیکی مرز لبنان
  • فیلم| لحظه انفجار باتری دوچرخه برقی
  • انارخوری شاه قاجار در نزدیکی دوازدیمون روستای کن
  • تل آویو: همکاری نزدیکی با آمریکا، انگلیس و فرانسه در طول حمله ایران داشتیم
  • پرداخت ضرر و زیان نزدیکی فرودگاه به بافت مسکونی، ساز و کار قانونی ندارد
  • ببینید | لحظه اصابت پرشمار موشک‌های سپاه به پایگاه هوایی رامون در نزدیکی ایلات در جنوب اسرائیل
  • انفجارهای شدید در نزدیکی اورشلیم پس از به صدا درآمدن آژیر خطر
  • ببینید | انفجارهای شدید در نزدیکی اورشلیم پس از به صدا درآمدن آژیر خطر