Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از تایمز آو اسرائیل، محمد اشتیه، نخست‌وزیر دولت خودگردان فلسطین روز یکشنبه و در حاشیه نشست امنیتی مونیخ  در رابطه با طرح به اصطلاح صلح ترامپ واکنش نشان داد و تاکید کرد که معامله قرن، خیلی زود به خاک سپرده خواهد شد.

محمد اشتیه طی سخنرانی در کنفرانس امنیتی مونیخ اعلام کرد: «طرح آمریکا، چیزی جز یادداشت تفاهمی بین نخست‌وزیر اسرائیل و ترامپ نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

اشتیه از طرح ترامپ انتقاد و تاکید کرد که این پیشنهاد موجب پراکندگی کشور فلسطین می‌شود و این کشور را با بحران حاکمیت روبرو خواهد کرد. وی همچنین اعلام کرد که فلسطینی‌ها آماده برگزاری مذاکراتی جدی هستند، اشتیه از سایر کشورهای جهان خواست تا دربرابر طرح ترامپ ابراز مخالفت کنند.

اشتیه نهایتا ضمن اشاره به انتخابات پیش‌رو در رژیم صهیونیستی در ۲ مارس، به کنایه گفت: «اختلاف بین بنی‌گانتز و نتانیاهو، فراتر از اختلاف بین کوکاکولا و پپسی‌کولا نیست.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محمد اشتیه معامله قرن نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۳۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو : تل‌آویو خودش برای خودش تصمیم می‌گیرد

 نخست‌وزیر اسرائیل امروز (چهارشنبه) در سخنانی خطاب به توصیه‌های هم‌پیمانان غربی این رژیم در رابطه با جنگ غزه و تشدید تنش در منطقه، گفت که «تل‌آویو خودش برای خودش تصمیم می‌گیرد.»

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری «سما»، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل پس از دیدار با وزرای خارجه آلمان و انگلیس، گفت: از دوستانمان به خاطر نصیحت‌ها و توصیه‌هایشان و همچنین کمک به ما تشکر می‌کنم اما ما خودمان برای خودمان تصمیم گیری می‌کنیم.

وی افزود: برای دفاع از اسرائیل هر اقدامی را که لازم باشد، انجام خواهیم داد.

نخست‌وزیر اسرائیل در بخش دیگری از اظهاراتش منکر وضعیت فاجعه‌بار در غزه در نتیجه تداوم حملات و محاصره آن شد.

نتانیاهو همچنین در تلاش برای جلب رضایت شهرک نشینان معترض، اضافه کرد: کابینه امروز با برنامه‌ای برای بازسازی شهرک‌های مجاور نوار غزه موافقت خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بی اعتمادی وزیر کابینه صهیونیستی به نیرو‌های امنیتی این رژیم
  • تغییرات در مدیریت هواپیمایی ایران ایر؟!
  • تغییرات در مدیریت هواپیمایی ایران ایر
  • نتانیاهو : تل‌آویو خودش برای خودش تصمیم می‌گیرد
  • تاکید وزیر دفاع پاکستان بر تقویت همکاری‌های امنیتی و ضدتروریسم با ایران
  • سانچز: برای عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل تلاش می‌کنیم
  • نخست وزیر ایرلند: اسرائیل انتقام را جایگزین منطق کرده است
  • اردوغان: اسرائیل تنها مقصر تشدید تنش در خاورمیانه است
  • السودانی خواستار جدول زمانی برای خروج ائتلاف از عراق شد
  • سی‌ان‌ان: اسرائیل حمله به رفح را به تأخیر انداخت