Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ و از هفته دوم این مسابقات سه شنبه تیم فوتبال پرسپولیس ایران مهمان الشارجه امارات است و سپاهان دیگر نماینده کشورمان به مصاف السد قطرمی‌رود.

به همین دلیل سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با انتشار گزارشی به استقبال این دیدار‌ها رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الشارجه - پرسپولیس

در بازی‌های هفته دوم لیگ قهرمانان، پرسپولیس نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ به امارات سفر می‌کند تا سه شنبه با شارجه رو به رو شود. سال ۲۰۱۹، پرسپولیس پس از شروعی ضعیف، در مرحله گروهی حذف شد. آن‌ها در ۲ بازی اول خود موفق به پیروزی نشدند و شاگردان یحیی گل محمدی مشتاق هستند که امسال از تکرار چنین سرنوشتی دوری کنند.

شارجه، قهرمان لیگ امارات متحده عربی نیز هفته گذشته در بازگشت خود به لیگ قهرمانان آسیا پس از یک وقفه ۱۵ ساله، در خانه مغلوب شد.

در دیگری بازی این گروه الدحیل برای رویارویی با التعاون به عربستان سعودی سفر می‌کند. آن‌ها در آخرین سفر خود به عربستان ۱۱ ماه پیش با نتیجه ۳ بر یک به الهلال باختند. هفته گذشته قطری‌ها با شکست پرسپولیس در دوحه به روند چهار بازی بدون برد در لیگ قهرمانان پایان دادند.

گروه D

هفته دوم لیگ قهرمانان در گروه D با ۲ بازی هیجان انگیز ادامه پیدا می‌کند. العین میزبان النصر عربستان سعودی است و سپاهان برای بازی با السد به قطر سفر می‌کند.

العین امیدوار است که شکست ۴ - صفر خانگی خود را به فراموشی بسپارد. با این حال اماراتی‌ها در سال‌های اخیر در رقابت‌های قاره‌ای ضعیف عمل کرده اند و از ۹ بازی گذشته خود هفت بازی را باخته اند.

حریف آن‌ها، النصر در اولین دیدار خود برابر السد به تساوی ۲-۲ دست یافته و در سه بازی آخر خود مقابل حریفان اماراتی در لیگ قهرمانان آسیا شکست ناپذیر بوده است.

السد - سپاهان

در همین حال، السد قهرمان سال ۲۰۱۱ با تیم سپاهانی رو به رو می‌شود که با پیروزی چشمگیر خارج از خانه خود برابر العین در هفته قبل از اعتماد به نفس بالایی برخوردار است. قطری‌ها در هفت دیدار خانگی گذشته خود مقابل حریفان ایرانی تنها یک بار شکست خورده اند.

بیشتر بخوانید: 

الشارجه به دنبال ۳ امتیاز دیدار با پرسپولیس

AFC اعتراض پرسپولیس را رد کرد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم فوتبال سپاهان تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا هفته دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۳۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم

به گزارش همشهری آنلاین، شب گذشته تیم فوتبال رُم در بازی خانگی هفته سی‌وسوم سری A ایتالیا ۳ بر یک برابر بولونیا شکست خورد و کارش برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا سخت‌تر شد. تک گل رُم را سردار آزمون ۴ دقیقه پس از ورودش به میدان در دقیقه ۵۶ وارد دروازه بولونیا کرد.

آزمون پس از این شکست خانگی رُم گفت: گاهی فوتبال این‌گونه پیش می‌رود و اجتناب‌ناپذیر است. بولونیا خیلی خوب کار کرد و شایسته پیروزی بود. ما هم به دنبال کسب ۲ امتیاز بودیم اما گاهی پیروز و گاهی هم بازنده می‌شوید. با وجود این شکست سخت به راه‌مان ادامه می‌دهیم.

مهاجم رُم درباره ورودش به زمین به عنوان بازیکن تعویضی و گلزنی اظهار داشت: بازیکنی تعویضی که به میدان می‌رود باید به تیمش کمک کند. این وظیفه هر بازیکنی است که در خدمت تیم باشد.

سردار آزمون در پاسخ به پرسشی درباره سخت‌تر شدن کار رُم برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا گفت: بازی به بازی پیش می‌رویم و باید ببینیم در پایان چه چیزی پیش می‌آید.

کد خبر 846534 برچسب‌ها ویژه ورزشی سردار آزمون لیگ قهرمانان اروپا

دیگر خبرها

  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم
  • آزمون: با وجود شکست به راه‌مان ادامه می‌دهیم
  • بوشهر هم به سرنوشت اصفهان دچار می‌شود؟
  • روز سرنوشت ساز برای استقلال و پرسپولیس؛ مهلت AFC تمام شد!
  • بایرن این هفته بدجور روی شانس!
  • امید ستاره بارسا: رئال در باد بردن سیتی خوابیده!
  • رضاوند: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است
  • بدترین شکست تاریخ پرسپولیس در آسیا!