Web Analytics Made Easy - Statcounter



شاگردان مائوریتزیو ساری در دیداری خانگی موفق شدند برشا ۱۰ نفره را از پیش‌رو بردارند و صدرنشین سری A شوند.

به گزارش تسنیم، هفته بیست‌وچهارم سری A ایتالیا، از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه) با برگزاری سه دیدار همزمان پیگیری شد که در مهمترین بازی یوونتوس در ورزشگاه آلیانتس با نتیجه 2 بر صفر بر برشا غلبه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مائوریتزیو ساری که در این دیدار به کریستیانو رونالدو استراحت داده بود، تیم تحت‌هدایتش توسط پائولو دیبالا (38) و خوان کوادرادو (75) به گل رسید. همچنین برشا در حالی در این دیدار تن به شکست داد که از دقیقه 37 در پی اخراج فلورین آیه 10 نفره به بازی ادامه می‌داد.

بانوی پیر با این برد خانگی 57 امتیازی شد و جای اینتر را در صدر جدول رده‌بندی سری A گرفت.برشا هم 16 امتیازی باقی ماند و تغییری در جایگاه نوزدهمی‌اش حاصل نشد.

در دو دیدار دیگر هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:

سامپدوریا صفر - فیورنتینا 5

ساسولو صفر - پارما یک

***

برد دراماتیک تاتنهام در ویلاپارک با درخشش «سون»

ورزشگاه ویلاپارک عصر امروز (یکشنبه) محل رویارویی تیم‌های استون‌ویلا و تاتنهام بود که جدال پرگل دو تیم در نهایت با برتری دراماتیک 3 بر 2 شاگردان آقای خاص همراه شد. استون ویلا ابتدا در این دیدار با گل به خودی دقیقه 9 توبی آلدرویرلد از میهمانش پیش افتاد، اما همین مدافع بلژیکی در دقیقه 27 اشتباه خود را جبران کرد و کار را به تساوی یک-یک کشاند. در ادامه هیونگ‌مین سون در دقیقه 2+45 اسپرز را در نتیجه پیش انداخت تا شاگردان ژوزه مورینیو با برتری راهی رختکن شوند.

در آغاز نیمه دوم اما استون‌ویلا خیلی سریع به گل تساوی رسید و بیورن انگلس در دقیقه 53 نتیجه را 2-2 کرد، اما این پایان کار نبود و هیونگ‌مین سون کره‌ای در دقیقه 4+90 گل برتری تاتنهام را به ثمر رساند تا تیم آقای خاص با سه امتیاز ارزشمند ویلاپارک را ترک کند.

شاگردان ژوزه مورینیو با این برد 40 امتیازی شدند و به رده پنجم صعود کردند. استون‌ویلا هم 25 امتیازی باقی ماند و همچنان در رده هفدهم ایستاده است.

بازگشت مقتدرانه بایرن‌مونیخ به صدر جدول

تیم فوتبال بایرن مونیخ از ساعت 18 امشب (یکشنبه) در چارچوب هفته بیست‌ودوم بوندس‌لیگای آلمان در خانه اف‌سی کلن به میدان رفت و با ارائه یک بازی منسجم موفق شد به برتری 4 بر یک دست یابد.

شاگردان هانسی فلیک در این دیدار توسط روبرت لواندوفسکی (3)، کینگسلی کومان (5) و سرژ گنابری (12 و 66) به گل رسیدند و دروازه‌شان هم توسط مارک اوث (70) باز شد.

بایرنی‌ها با این برد 46 امتیازی شدند و صدر جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا را از لایپزیگ 45 امتیازی پس گرفتند. اف‌سی کلن هم 23 امتیازی باقی ماند و در مکان چهاردهم جدول است.


منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۳۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست رُم در شب گلزنی سردار

تیم فوتبال آاس رم با وجود گلزنی مهاجم ایرانی خود، مقابل بولونیا شکست خورد.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های آاس رم و بولونیا از هفته سی‌وسوم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا از ساعت ۲۰ برگزار شد و در نهای با برتری ۳ بر یک بولونیا به پایان رسید.

سردار آزمون، لژیونر ایرانی رم در این دیدار در ابتدا در ترکیب حضور نداشت و در دقیقه ۵۲ وارد زمین شد و زننده تک گل تیمش بود.

در نیمه اول در دقیقه ۱۴ اوساما العزوزی با یک قیچی برگردان توانست دروازه تیم میزبان را باز کند و در دقیقه ۴۵ جاشوآ زیرکزی برای بار دوم دروازه تیم رم را باز کرد. در نهایت نیمه اول به سود بولونیا به پایان رسید.

در دقیقه ۵۶ سردار آزمون مهاجم تیم رم توانست یکی از گل‌های خورده تیمش را جبران کند و در دقیقه ۶۵ الکسی سلماکرز سومین گل بولونیا را به ثمر رساند و در نهایت بازی با برتری تیم میهمان به اتمام رسید.

رم با این شکست ۵۵ امتیازی ماند و در رده پنجم قرار گرفت و بولونیا با این برد ۶۲ امتیازی شد و در رده چهارم ایستاد.

دیگر خبرها

  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • رسمی: گزینه بایرن با استون‌ویلا تمدید کرد
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • اونای امری تا 2027 با استون ویلا تمدید کرد
  • یک دلیل برای عدم موفقیت اونای امری با بایرن مونیخ
  • شکست رُم در شب گلزنی سردار
  • اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟