Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور سوریه از ادامه حمایت برخی کشورها از گروه های تروریستی در کشورش انتقاد کرد و افزود: دمشق هرگز اجازه نخواهد داد امنیت و زندگی مردم در معرض تهدید قرار گیرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، بشار اسد در دیدار با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی کشورمان تصریح کرد: تروریست‌ها مردم را (در ادلب) به گروگان گرفته و آن‌ها را سپر انسانی قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بدون نام بردن از کشور‌های حامی تروریسم در سوریه، آن‌ها را دشمن مردم سوریه دانست.
رئیس جمهور سوریه در ادامه افزود: دمشق هرگز اجازه نخواهد داد که این روند ادامه داشته باشد و امنیت و زندگی مردم در معرض تهدید قرار گیرد. مردم سوریه بر پاکسازی سرتاسر خاک کشورشان از لوث گروه‌های تروریستی تاکید دارند.
علی لاریجانی نیز در این دیدار، بر اهمیت پیروزی‌های اخیر محور مقاومت علیه تروریست‌ها (در جبهه ادلب) تاکید و  تاکیدکرد: حمایت‌های تهران از دمشق در جنگ علیه تروریست‌ها ادامه خواهد داشت. جمهوری اسلامی ایران یقین دارد که سوریه قادر است، جنگ آزادی همه مناطق خود از لوث تروریست‌ها را ادامه دهد تا به جایگاه قبلی خود در منطقه برگردد.   لاریجانی صبح امروز در راس هیئت ارشد پارلمانی وارد دمشق شد و افزون بر دیدار با رئیس جمهور سوریه با رئیس مجلس این کشور نیز دیدار و گفتگو کرد.   وی قرار است با عماد خمیس نخست وزیر سوریه نیز دیدار و درباره چشم انداز روابط اقتصادی و تجاری میان تهران و دمشق گفتگو کند. لاریجانی پس از این دیدار، عازم بیروت خواهد شد.   رئیس مجلس شورای اسلامی کشورمان در مصاحبه با خبرنگاران گفت سوریه کشور دوست و برادر و یکی از محور‌های مقاومت است.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: بشار اسد لاریجانی رئیس جمهور سوریه تروریست ها مردم سوریه رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۳۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آملی لاریجانی: خویشتن‌داری جمهوری اسلامی در برابر اقدامات متعدد شرارت‌آمیز صهیونیستها حدّی دارد

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: صهیونیست‌ها گمان می‌کردند خیلی مقتدر هستند و گنبد آهنین نسبت به حملات مانع و بازدارنده است، اما روشن شد چنین نیست.

به گزارش جماران، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در سخنانی با بیان اینکه به نوعی راهبرد سیاست‌های دفاعی نظام جمهوری اسلامی تغییر کرده است، تاکید کرد: ما به نظام کودک‌کش اسرائیل این تذکر را دادیم که از این به بعد هر کجا منافع ما و یا شخصیت های ما را مورد حمله قرار دهد، مستقیماً با آنها برخورد می‌کنیم.

 آملی لاریجانی با یادآوری خویشتن‌داری جمهوری اسلامی در برابر اقدامات متعدد شرارت‌آمیز صهیونیستها، گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی به جهان این نکته را تفهیم کرد که صبر جمهوری اسلامی حدّی دارد. البته قدرت نظام جمهوری اسلامی هم عیان شده است هرچند صهیونیست‌ها و هم‌ پیمانانش، خواسته‌اند این ضربات را کم‌رنگ نشان دهند، اما خودشان می‌دانند که ضربه خورده‌اند وگرنه این‌همه دستپاچگی نداشتند.

وی افزود: قدرت نظام جمهوری اسلامی در این مرحله دارای بازدارندگی بسیار بالاست هم درسطح منطقه‌ای و هم در سطح جهانی و این قدرت را هم نشان داده است ما به سپاه غیور پاسداران، به فرماندهی کل قوا و هم به همۀ مردم عزیزمان تبریک عرض می‌کنیم و امیدواریم که این قدرت هر روز فراتر رود و بتواند دشمنان نظام جمهوری اسلامی و دشمنان مسلمین را ان‌شاءالله سر جای خود بنشاند، رژیم صهیونیستی گمان می‌کرد خیلی مقتدر است و آن گنبد آهنینش نسبت به این حملات مانع و بازدارنده است، اما روشن شد که این‌چنین نیست.

این مدرس حوزه گفت: امیدوارم ظلم به مردم غزه پایان یابد و شکست هر چه سریعتر رژیم صهیونیستی رخ دهد. خداوند به همۀ مسلمین و مردم ما عزت دهد و مردم مظلوم غزه را از این ظلم عجیبی که در طول تاریخ شاید از موارد نادر باشد، نجات دهد چون در واقع رژیم صهیونیستی از تمام خطوط قرمز حقوق بشری عبور کرده و اعمالی انجام داده که تصورش برای انسان مشکل است، زنان، مردان و کودکان تحت فشار چنین ظلمی گسترده با آن مظلومیت شهید می‌شوند. امیدواریم که این ظلم هر چه زودتر پایان یابد و در اینجا هم شکست اسرائیل قطعی شود.

دیگر خبرها

  • رهبر انصارالله: عملیات ایران، معادلۀ جدیدی برای پاسخ به حملات اسرائیل ایجاد کرد/ برخی کشورهای عربی به بهانه جلوگیری از تشدید تنش، به دنبال ممانعت از واکنش ایران بودند/ عربستان و امارات خود را رهبر کشور‌های عربی معرفی می‌کنند، اما حمایتی از فلسطین نکردند
  • عملیات وعده صادق معادله جدیدی ایجاد کرد/ برای ثبات منطقه هیچ راه‌حلی جز توقف تجاوز به غزه وجود ندارد
  • اردوغان: کشورهای غربیِ مخالف حمله ایران باید به اسرائیل بگویند: بس کن!
  • کشورهای غربیِ مخالف حمله ایران باید به اسرائیل بگویند: بس کن!
  • آمریکا سیاست دوگانه خود در قبال تروریسم را کنار بگذارد
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران
  • تقلب شرکت حامی اسرائیل در شیر خشک و غذای نوزادان
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضائی سوریه، عراق و ایران در دمشق
  • تهدید آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان توسط سخنگوی نیروهای مسلح ایران
  • آملی لاریجانی: خویشتن‌داری جمهوری اسلامی در برابر اقدامات متعدد شرارت‌آمیز صهیونیستها حدّی دارد