Web Analytics Made Easy - Statcounter

نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شفافیت را راهکار مبارزه با مفاسدی دانست که بستر آن‌ها قانونی شده است. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو زمانیان نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در نشست انتخاباتی که با حضور مالک شریعتی و وحید اشتری از دیگر کاندیدا‌های مجلس به همت بسیج دانشجویی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار شد گفت: در الگوی اول فساد که در لایه اجرا اتفاق می‌افتد نیازمند تقویت قوه قضاییه و بخش نظارتی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه مردم امروز در مورد نظام به غلط شماری افتاده اند افزود: باید به کارگیری مکانیزم‌های نظارتی تجربه شده در سطح دنیا را در لایه سیاست گذاری از مجلس آینده مطالبه کنیم.

زمانیان با بیان اینکه وقتی کارت بازرگانی را به اتاق بازرگانی واگذار می‌کنیم که مجموعه‌ای از کارتل‌های بزرگ اقتصادی هستند طبیعتا به دنبال حفظ منافع خود خواهند رفت و محدودیت ایجاد می‌کنند افزود: هم چنین وقتی صدور پروانه وکالت به کانون وکلا واگذار می‌شود آن‌ها به بهانه اینکه مثلا در تهران این تعداد وکیل بیشتر نیاز نداریم آن‌ها نیز در صدور پروانه محدودیت ایجاد می‌کنند و سقف می‌گذارند. به هر حال ما امروز با پدیده‌ای به نام حق مشاغل روبه رو هستیم و اگر این پدیده را از میان برداریم می‌توانیم یک میلیون شغل بدون هیچ هزینه‌ای ایجاد کنیم با این وجود باید به کسانی رای بدهیم که این مسائل را در مجلس پیگیری کنند.
نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شفافیت را راهکار مبارزه با مفاسدی دانست که بستر آن‌ها قانونی شده افزود: راهکار دوم برای مبارزه با فساد از بین بردن انگیزه فساد است با این وجود مسئله تعارض منافع یک مسئله فسادزا در لایه سیاست گذاری است که باید با آن مقابله شود.
وی با بیان اینکه باید از کسانی که مسائل افشاگری را دنبال می‌کنند پرسید که چه قدر بستر‌های قانونی فساد را مورد بررسی قرار داده اند تصریح کرد: اگر بخواهیم در مورد شخصیت کاری آقای قالیباف صحبت کنیم همه می‌دانند که نیمه پر لیوان عملکردش از نیمه خالی آن بیشتراست با این وجود اگر در جایی هم فسادی رخ داده مدیر آن بخش باید پاسخگو باشد.

زمانیان افزود: بنده در لیستی قرار دارم که جریان‌های اصولگرایی با هم وحدت کرده اند تا مصلحت مجلس آینده را تعیین کنند بنابراین نه در مورد سرلیست انتخاباتی ائتلاف تصمیم گرفته ام و نه ذی صلاح هستم پس اگر هر کس دیگری در لیست اتلاف قرار می‌گرفت من آن را تایید و نسبت به آن تمکین می‌کردم.
نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس با تاکید براینکه بنده نمی‌توانم نظر خود را صریح در مورد قالیباف و دیگران اعلام کنم، چون صلاحیت و اطلاعات لازم را ندارم افزود: فساد مسئله‌ای است که ابعاد مختلفی دارد به هر حال در این چند سال به پرونده‌های قالیباف رسیدگی شده است پس اگر فسادی در حوزه املاک نجومی اتفاق افتاده ارتباط قالیباف با این موضوع به حدی نیست که در رسانه‌ها پررنگ شده است البته بنده معتقدم هر کس که مرتکب این تخلف شده باید مجازات شود. 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۳۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) راهکار‌های ساده برای افزایش احتمال باروری

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شفافیت در سند تحول و تعالی قوه قضاییه
  • آمریکا: با آژانس اتمی برای شفافیت بیشتر فعالیت‌های هسته‌ای ایران همکاری داریم
  • استفاده از راهکار‌های اصولی و فنی به جای قطع اینترنت در زمان کنکور
  • پنجره‌ای رو به شفافیت
  • کشف حجاب وارداتی است!
  • مبارزه تیک‌تاک با لایحه ممنوعیت در آمریکا
  • بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در وبگاه شفافیت شهرداری
  • بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در سایت شفافیت شهرداری
  • بهره برداری از ۶ داشبورد و سامانه در مسیر شفافیت
  • (ویدئو) راهکار‌های ساده برای افزایش احتمال باروری