Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: مردم برای حضور حداکثری و مشارکت بالا در انتخابات و تشکیل مجلس انقلابی پای کار بیایند. ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۷ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج, سردار سیدصادق حسینی امشب در نشستی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و قدردانی از حضور گسترده مردم در مراسم 22 بهمن و برگزاری مراسمات باشکوه در ایام دهه مبارک فجر اظهار داشت: خوشبختانه کارها و جشن‌های متناسب با این ایام, به‌‌‌‌‌خوبی در سطح استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات, از همه اقشار مختلف مردم, احزاب و گروه‌های سیاسی برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای در دوم اسفندماه دعوت کرد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات پیش‌رو یک اولویت بسیار مهم است, گفت: انتخابات پیش‌رو نخستین مجلس و انتخاباتیست که بعد از 40 سالگی انقلاب و آغاز گام دوم انقلاب برگزار می‌شود, بنابراین از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی گفت: ضدانقلاب و معاندان نظام در این آستانه انتخابات به‌‌صورت شبانه‌‌روزی به‌دنبال تحریم انتخابات, ایجاد ناامیدی در بین مردم هستند, تا بلکه مردم را از حضور در پای صندوق‌های رای دلسرد و پشیمان کنند.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان: حضور گسترده مردم در انتخابات تأثیر به‌سزایی در ارتقای امنیت و توسعه داردضرغامی: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با «وحدت و انسجام» برای تشکیل مجلس انقلابی تلاش کنند

سردار حسینی با یادآوری اینکه مجلس یکی از اساسی‌ترین ارگان تصمیم‌گیری در انقلاب اسلامی است, بیان کرد: بیشترین قدرت در مجلس نهفته و مجلس انقلابی مقدمه تشکیل دولت قوی, کارآمد و در تراز انقلاب است.

وی اظهار کرد: باید از همه ظرفیت‌ها, رای‌اولی‌ها, اساتید, دانشجویان, جوانان وهنرمندان برای حضور گسترده مردم و مشارکت بالا در انتخابات و تشکیل مجلس انقلابی و کارآمد تلاش کنیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان ابراز داشت: انتظار می‌رود مردم در دوم اسفندماه کاندیدایی را راهی مجلس کرده که پیرو فرامین رهبری, ضدآمریکایی, دلسوز, مردمی, دغدغه‌مند و برای حل مشکلات مردم برنامه و راهکار داشته باشد.

سردار حسینی با بیان اینکه در بین کاندیداها افرادهای اصولگرا, اصلاح‌طلب و مستقل حضور دارند,  افزود: استان کردستان 6 نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد که برای هر کرسی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس 18 نفر داوطلب وجود دارد.

انتهای پیام/481/ ع

R7848/P1494/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان انتخابات و تشکیل مجلس انقلابی حضور گسترده مردم برای حضور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۳۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه وجودش را وقف آرمان های الهی و مردم کرده است

به گزارش خبرگزاری مهر، در بیانیه سپاه کربلا استان مازندران به مناسبت ۲ اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل نهاد مقدس سپاه پاسداران آن هم در فاصله‌ای کوتاه بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نقطه‌ی عطفی در تاریخ پر افتخار، ایران و فراتر از آن در معادلات سیاسی جهان بود.

همچنین آمده است: حال که بیش از ۴ دهه از عمر بابرکت این انقلاب می‌گذرد، جنبه‌های مختلف این فرمان حکیمانه و مدبرانه معمار کبیر انقلاب اسلامی بر همگان نمایان شده است.

نهاد مقدس سپاه پاسداران برای حفظ انقلاب و نگهبانی از دستاوردهای آن با توکل به خدا و اطاعات و سرلوحه قراردادن فرامین فرمانده معظم کل قوا مدظله العالی در عرصه‌های مختلف و متنوعی ایجاد قدرت نرم، سخت و نیمه سخت کرده است.

سپاه کربلا استان مازندران در سالروز تشکیل سپاه بار دیگر اعلام می‌دارد، برای هویتش یعنی حفظ و گسترش انقلاب و پاسداری از عزت و اقتدار مردم، همیشه آماده و تا آخرین نفس در میدان‌های مختلف از نظامی تا سازندگی و محرومیت زدایی ایستاده است.

کد خبر 6084005

دیگر خبرها

  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • سپاه خود را وقف مردم کرده است
  • در جلسه شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • ضرورت تقویت و حمایت از نیروهای مسلح کشور
  • ماجرای ۵ اخطار رهبری به مجلس انقلابی | نماینده‌ای داشتیم که به «مهسا امینی» فقط فحش نمی‌داد!
  • گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مهاباد
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند
  • این چهره نظامی، فقط ۲۵ روز فرمانده کل سپاه بود /محسن رضایی رکورد زد /اساسنامه سپاه پاسداران به امضای کدام چهره شاخص سیاسی رسید؟
  • سپاه وجودش را وقف آرمان های الهی و مردم کرده است
  • از تشکیل کمیته تا سپاه پاسداران/ نهادی مقدس با رنگ سبز و بوی انقلابی